Gjest Booker Skrevet 26. januar 2016 #81 Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Tårnet. Du har gjort inntrykk på ham ja. Opp til deg og smi mens jernet er varmt nu. Ooooh, dette er interessant!
Mis(s)Understood Skrevet 26. januar 2016 #82 Skrevet 26. januar 2016 Jeg er nysgjerrig...... om tid og anledning: I hvilken sammenheng dumper jeg borti ham som skåler med meg?
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #83 Skrevet 26. januar 2016 3 minutter siden, gjestvest skrev: Hva slags skuffelse? Solen. Han føler han har lagt seg åpen om hvor han står for deg, men du har brent han av.
Gjest Clavel Skrevet 26. januar 2016 #84 Skrevet 26. januar 2016 10 minutter siden, O.G. skrev: Stavkongen. Han her liker å få oppmerksomhet og nører opp under damer som gir ham det, jeg ville sett det an hvis jeg var deg. Hehe, det er nok en riktig beskrivelse. Skal absolutt se det an. Takk
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #85 Skrevet 26. januar 2016 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Jeg er nysgjerrig...... om tid og anledning: I hvilken sammenheng dumper jeg borti ham som skåler med meg? Keiseren. I embets medfør i første omgang.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2016 #86 Skrevet 26. januar 2016 4 minutter siden, O.G. skrev: Magikeren. Du kommer til å gjøre alt i din makt for å komme i nytt hus i hvertfall. 😚😘😚😘 Takk!
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #87 Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, Stjerner og planeter skrev: 😚😘😚😘 Takk! Velbekomme.
Polly Ester Skrevet 26. januar 2016 #88 Skrevet 26. januar 2016 Hvis jeg får lov til å få ett kort til... Hvor og hvordan kommer jeg til å møte den "o'store kjærligheten" (og kan jeg trekke paraleller til hva slags type mann han er ut ifra at det var stavkongen som kom opp i stad?)
EvaLena Skrevet 26. januar 2016 #89 Skrevet 26. januar 2016 36 minutter siden, O.G. skrev: 8/Staver. Nei, beklager. Vil jeg treffe noen i det hele tatt i år?
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #90 Skrevet 26. januar 2016 Et øyeblikk siden, Polly Ester skrev: Hvis jeg får lov til å få ett kort til... Hvor og hvordan kommer jeg til å møte den "o'store kjærligheten" (og kan jeg trekke paraleller til hva slags type mann han er ut ifra at det var stavkongen som kom opp i stad?) 6/Mynter. Han er musiker/artist. Tror du allerede kjenner ham på noe vis, hvis ikke så vil du treffe han etter konsert/tilstelning av noe slag.
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #91 Skrevet 26. januar 2016 2 minutter siden, EvaLena skrev: Vil jeg treffe noen i det hele tatt i år? 2/Beger. Ja, det vil du.
Snøvott Skrevet 26. januar 2016 #92 Skrevet 26. januar 2016 22 minutter siden, O.G. skrev: 10/Sverd. Ja, du vil snart ikke få puste der du er nu. Det høres jo.. "spennende" ut. Kan jeg få ett til? Værsåværså snill? Kommer jeg til å bli kvitt pizzafyren snart?
Gjest Vevila Skrevet 26. januar 2016 #94 Skrevet 26. januar 2016 16 minutter siden, O.G. skrev: Vognen. Du er på rett kurs. Herlig! Om du gidder et til; Kommer jeg til å finne en leilighet jeg vil trives godt med i nærmeste framtid?
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #95 Skrevet 26. januar 2016 Et øyeblikk siden, Snøvott skrev: Det høres jo.. "spennende" ut. Kan jeg få ett til? Værsåværså snill? Kommer jeg til å bli kvitt pizzafyren snart? Vognen. Det kan ta ei stund ja, for han er fiksert på deg.
Storekommode Skrevet 26. januar 2016 #96 Skrevet 26. januar 2016 Går det riktig vei på kjærlighetsfronten nå?
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #97 Skrevet 26. januar 2016 2 minutter siden, Serafina. skrev: Kan du generalisere meg? 3/Mynter. Blir et spennende tid fremover. Prosjekter på gang.
Polly Ester Skrevet 26. januar 2016 #98 Skrevet 26. januar 2016 7 minutter siden, O.G. skrev: 6/Mynter. Han er musiker/artist. Tror du allerede kjenner ham på noe vis, hvis ikke så vil du treffe han etter konsert/tilstelning av noe slag. åååå kjære vene... jeg skal på Justin Bieber konsert til høsten.... nå ler jeg så tårene spruter her, men det var det første jeg tenkte på. latteren stilnet litt her nå så nå er jeg i tenkeboksen... kommer sterkere tilbake... Tusen takk 1
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #99 Skrevet 26. januar 2016 3 minutter siden, Vevila skrev: Herlig! Om du gidder et til; Kommer jeg til å finne en leilighet jeg vil trives godt med i nærmeste framtid? Narren. Ja, ganske nærme vann.
Gjest O.G. Skrevet 26. januar 2016 #100 Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, Polly Ester skrev: åååå kjære vene... jeg skal på Justin Bieber konsert til høsten.... nå ler jeg så tårene spruter her, men det var det første jeg tenkte på. latteren stilnet litt her nå så nå er jeg i tenkeboksen... kommer sterkere tilbake... Tusen takk Blir du ilag med Jostein Bæver og flytter til LA, så må du invitere meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå