AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #21 Skrevet 30. januar 2016 Jeg pleier å ri ham som den siste stillingen. Er stort sett den eneste stillingen jeg kan få orgasme på, siden jeg kan gnikke klitoris mot ham. Ellers så har jeg veldig store pupper og mens vi rir pleier jeg å suge den ene puppen og han den andre. Får ekstra sterke orgasmer da. Anonymkode: 04849...6ac
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #23 Skrevet 31. januar 2016 14 timer siden, Ardenus skrev: Man rir vel til man kommer frem? Tingen er at jeg stort sett rir for hans del, for å avlaste litt av jobbinga hans og for at det skal føles godt for han. Riing gir ikke meg noe nytelse siden jeg får klager på at han ikke kjenner noe hvis jeg gnukker frem og tilbake (som stimulerer klit hos meg) så rir derfor bare opp og ned, som er veldig slitsomt for meg..ts Anonymkode: 02a28...a40
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #24 Skrevet 31. januar 2016 Heldigvis rir jeg veldig kort, siden han spruter fort uavhengig av stillingen. Så jeg rir først sakte og øker på for å få han til å komme , da kommer han uten unntak Anonymkode: 22c42...0c0 2
Ardenus Skrevet 31. januar 2016 #25 Skrevet 31. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tingen er at jeg stort sett rir for hans del, for å avlaste litt av jobbinga hans og for at det skal føles godt for han. Riing gir ikke meg noe nytelse siden jeg får klager på at han ikke kjenner noe hvis jeg gnukker frem og tilbake (som stimulerer klit hos meg) så rir derfor bare opp og ned, som er veldig slitsomt for meg..ts Anonymkode: 02a28...a40 Det skrev var ment som en spøk.. rir som i ri en hest til der man skal... MEN, ri slik du føler for selv(gnikking) få orgasme også går du over til opp og ned til han kommer, eventuelt bytt over til å suge han til han kommer. Done.
Inwe Skrevet 31. januar 2016 #26 Skrevet 31. januar 2016 Tydeligvis lenger enn hva jeg trodde.. Men kommer lettere i misjonær, så rir mer for hans skyld enn min. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #27 Skrevet 31. januar 2016 Jeg får null ut av å ri, det gir meg ingen nytelse. Men jeg gjør det innimellom for hans nytelse. Holder ikke på så lenge, et par minutter kanskje. Blir veldig fort sliten, sikkert fordi jeg ikke har fått noen god teknikk. Anonymkode: 92521...051 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #28 Skrevet 31. januar 2016 Bare i 2-3 minutter, så kommer han Noe som passer meg fint, han slikker meg alltid til orgasme før penetreringen starter. Jeg får ikke orgasme av penetrering alene, er som de fleste andre jenter der. Jeg kjenner penis best i stillingen som heter saksen samt når han tar meg bakfra, når jeg rir så kjenner jeg nesten ikke at han er inni meg engang. At han klarer å få orgasme på 2-3 min av så lite friksjon er for meg et mysterium, men flott er det at vi har funnet vår greie Har vært sammen i 9 år og gift i snart seks. Anonymkode: bde1b...0f3 1
Sidsel Skrevet 31. januar 2016 #29 Skrevet 31. januar 2016 TS; du blir nok så sliten fordi du løfter hele deg opp og ned med lårene, men det er altså ikke nødvendig å gjøre. Du må heller tenke at du skal gynge på hoftene i en litt rund bevegelse (litt sånn som menn gjør nå de "jukker", bare rundere). Hvis du gjør dette riktig, og særlig om han setter seg opp litt, så bør du kunne få ham til å treffe g-punktet. Da får du mye mer ut av det + at det blir mye mindre slitsomt :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå