Gå til innhold

Hvor lenge rir dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge av gangen rir dere? Jeg blir dødssliten etter bare noen minutter. Ingen har klaget, tvert i mot har flere sagt jeg er virkelig god på å ri, men jeg føler jeg bidrar lite siden jeg ikke gjør det i mer enn kanskje max 4-5 minutter før han må ta over igjen.
Og om jeg rir lenge blir jeg så støl og sliten at jeg ikke orker å ha noe annet enn liggende skje-sex senere på dagen.

Anonymkode: 02a28...a40

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ri i all evighet, det er jo bare så deilig å se han nyte det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg rir svært lite faktisk ,å hvis jeg gjør det så er det vel kanskje ikke mer enn 5min :P 

Skrevet

Jeg rir så lenge han vil at jeg skal ri :) 

Skrevet

Varierer. Kan holde på i en evighet hvis jeg vil, men som regel skifter vi stilling etter noen minutter. 

Anonymkode: 61870...420

Skrevet (endret)

Jeg kommer lettest om jeg rir ham, dessuten liker han det veldig godt, så jeg kan fint holde på en stund. Rir vel en god stund, kanskje 15-20min. Noen ganger mer. Tar kysse-pauser underveis og varierer hastighet.

Jo oftere du gjør det, jo lettere blir det. Det blir som med trening :)

Endret av Belladonna
skrivefeil
Skrevet
1 time siden, Vin_fruen skrev:

Jeg rir svært lite faktisk ,å hvis jeg gjør det så er det vel kanskje ikke mer enn 5min :P 

Hvorfor det?

Anonymkode: d181c...689

Skrevet

Aldri.

Anonymkode: 45518...49c

Skrevet
1 time siden, Vin_fruen skrev:

Er det noen andre måter/metoder du bidrar med "jobbinga" under akten på da?
Jeg får ingenting ut av å ri selv og gjør det egentlig kun for at han ikke skal måtte ta seg av all jobbinga hver gang.
Såklart fint å se han nyte, men jeg må konsentrere meg så mye og presse kroppen/utholdenheten og låra så mye at jeg kommer helt ut av modus selv.

• Liker 3
Skrevet

For dere som rir, får dere orgasme av å ri? Hvor lenge må dere ri for å få orgasme?

Anonymkode: 79078...b06

Gjest Raindrops
Skrevet

Det tenker jeg ikke så mye på, men jeg kan ikke holde på i evigheter fordi jeg har problemer med knærne. Angående det å bli sliten så handler det mye om teknikk, bruk hoftene mer enn lårene f.eks. 

Skrevet

Når det gjelder hvor lang tid det tar før jeg kommer, så varierer det veldig. Jeg kan mange ganger bruke lang tid på å komme fordi hjernen min bruker tid på å bli ordentlig kåt. Da funker det ofte at han har kontrollen først og at jeg "tar over" og rir ham når jeg kjenner at orgasmen er på vei. Da får jeg orgasme uansett. Det er jo igjen mange måter å ri på, men jeg liker å "ruge" litt, fordi da bli klitoris stimulert samtidig. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Anonymkode: d181c...689

Vet ikke, blir bare sånn. Min "mann" blir helt vill av å ta meg i doggy, itillegg liker vi en god del andre ting i senga..så det blir liksom bare litt.

• Liker 1
Skrevet

Kan ri lenge. Men liker å variere mellom 2-3 stillinger, da de gor meg forskjellig følelse og penis treffer så forskjellig. Kan få vaginal orgasme om jeg rir lenge nok, så da får jeg bli så sliten jeg bare vil, det er det verdt!

Anonymkode: 853d8...c6c

Gjest Jokkmokk
Skrevet (endret)

Jeg tar aldri tiden, og det spørs hvordan jeg gjør det.

Kortere tid om jeg sitter oppreist og holder egen vekt uten noe/særlig støtte - og i "evigheter" om jeg har støtte og lener meg forover. Sistnevnte er litt i det mest romantiske laget for meg, så det driver jeg ikke så veldig mye med.

Ikke at man skal trene utelukkende for å bli utholden i senga, men jeg merket vesentlig forskjell på akkurat den evnen når jeg byttet fra vanlige benstyrkeøvelser til de mer tyngre. Om du gjerne ville bli mer utholden, og trener styrke til vanlig uansett altså.

Endret av Jokkmokk
Skrevet (endret)

..

Endret av Knask
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For dere som rir, får dere orgasme av å ri? Hvor lenge må dere ri for å få orgasme?

Anonymkode: 79078...b06

Nei.  Kunne sikkert ridd i tre timer uten å få orgasme, men så får ikke jeg orgasme av penetrering i det hele tatt da. 

Anonymkode: 61870...420

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre måter/metoder du bidrar med "jobbinga" under akten på da?
Jeg får ingenting ut av å ri selv og gjør det egentlig kun for at han ikke skal måtte ta seg av all jobbinga hver gang.
Såklart fint å se han nyte, men jeg må konsentrere meg så mye og presse kroppen/utholdenheten og låra så mye at jeg kommer helt ut av modus selv.

Nevnte det her oppe litt, men vi foretrekker doggy..han eeeelsler det og det gjør jeg også. Jeg får ikke noe ut av å ri, men har ikke problem med å gjøre det for han.

Vi har "vanlig" sex, men han er også veldig dominant og jeg er sub så vi gjøre jo andre ting som gjør det spennende. Han elsker f.eks å binde meg og bruke meg, så for han, er mitt bidrag å "være med" og nyte rett og slett.

Vi har aldri fokusert  på hvem som bidrar med hva. Jeg elsker å suge han da,så hvis vi skulle nevnt en fysisk ting jeg bidrar med så hadde det nok vert det :) 

Skrevet

Jeg synes ikke jeg får det til, men jeg kommer selv ganske raskt når jeg rir... Liker også å ri analt og har klart å komme på den måten også :)

Anonymkode: fafff...749

Skrevet

Rir ikke så lenge, da det ikke gir meg god nok nytelse som i for eks misjonær eller doggy :) Han sier det ikke gir god nok nytelse han heller, men digg å gjøre det en gang i blant, da jeg kan ta litt styringen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...