Snuppelure Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det blir en snarlig kjærstetur til København! Gleder meg masse! Har en god del planer og ideer om hva vi skal gjøre. Men det er 2 år siden sist jeg var der. Tar i mot tips om alt fra resturanter, cafer, butikker, nattclubber., barer og andre Must-Do´s Gleder meg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 Drar du etter 12. november bør dere ta en tur innom tivoliet på kvelden. 12/11 åpner jul i tivoli og det er kjempekoslig Vi var i gøteborg i fjor og skal til københavn i år. Rusle rundt i masse lys, opplyst skøytebane, masse boder med diverse hjemmelagde ting, deilige lukter. Ja, helt supert. http://www.tivoli.dk/composite-1217.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. oktober 2004 #3 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tivoli, Hard Rock cafe, kanalbåt (hvis det ikke er for kaldt), Christiania, erotisk museum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. oktober 2004 #4 Del Skrevet 15. oktober 2004 Erotisk museum er nedtur, det fantes ikke erotisk for fem øre, synes jeg.....Men det er jo litt sånn at "ok, da har man vært der og...." Mer en kuriositet enn noe spennende og pirrende som et slikt museum faktisk BURDE vært..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå