Gjest SMILY Skrevet 14. juli 2002 #1 Del Skrevet 14. juli 2002 JEG HAR HATT FRI, MEN GJORDE INGENTING FORNUFTIG, SÅ "OG MORA DI OGSÅ", VANVITTIG BRA FILM, FIKK MEG TIL Å SAVNE LATIN - AMERIKA, MEN GJORDE MEG GLAD OGSÅ---------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. juli 2002 #2 Del Skrevet 14. juli 2002 Har vært barnevakt sammen med kjæresten, gått på kafè som vanlig og ellers tatt det helt med ro. Og i dag har jeg kjørt bil for første gang i mitt 17-årige liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. juli 2002 #3 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg har jobbet.jobber på et sykehus har hatt seinvakt både lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. juli 2002 #4 Del Skrevet 14. juli 2002 Fredag : Vært i byen og lånt masse gardiner for å prøve på stuen. Prøvekjørt ny bil (mercedes) Vasket litt hus Sittet inne og sett på regnet Lørdag : Besøkt svigermor og svigerfar Vært oppe og sett på det nye huset min venninde og mannen bygger (der var det lekkert du.......) Vært i byen og lånt mere gardiner.....!! Laget deilig gresk mat og bakt nan brød Søndag : Tatt Ulriksbanen opp på Ulriksfjellet sammen med mann,barn og vennepar. gikk ned igjen i solen og koste oss med medbragt mat og drikke. En deilig søndag -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. juli 2002 #5 Del Skrevet 14. juli 2002 sittet på verandaen med mange gode venner og drukket / mikset strawberrey dakk :blunke: ary så det griner av.................koset meg med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. juli 2002 #6 Del Skrevet 14. juli 2002 Hvis noen bryr seg, så... :blunke: Fredag: Var sammen med kjæresten min. Han skrev navnet mitt på en stor fotballbane og skrek høyt at han elsket meg. :oops: Senere dro jeg på sykkeltur og forbrente noen kalorier. Lørdag: Ble bedt på middag hos kjæresten min. Gikk greit, litt pinlig. Da vi ble alene, begynte vi å krangle litt om at jeg hadde vært utro og om han kunne stole på meg igjen. Men senere hadde vi det kjempekoselig, med gamle Smokie-sanger og alt! :blunke: Søndag: Kranglet så mye med han at jeg vurderte å gjøre det slutt. Møtte han. Han gråt, og sa han elsket meg så inderlig.. og hvis jeg ville gi forholdet vårt en sjanse, skulle han være her for meg 120 %. Så jeg gjorde det ikke slutt. Senere var jeg sammen med venninnene mine, noe som har skjedd altfor sjeldent i det siste (har vært litt asosial). Var så godt å kunne le og føle meg lykkelig og NYYYYTEEE det faktum at jeg lever og at de jeg er glad i også gjør det!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 14. juli 2002 #7 Del Skrevet 14. juli 2002 Fredag: Reiste til min mellomste søster og lå over der Lørdag: Utdrikningslag til min eldste søster :D Kjempetrivelig, selv om jeg var skitings... :-? Søndag: Vært fyllesjuk og spydd litt, kosa masse med nevøen min, og reist hjem hit igjen... Hatt en kjempefin helg, noe jeg håper alle andre har hatt også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. juli 2002 #8 Del Skrevet 15. juli 2002 Var på grillmiddag hos mannens kusine på fredag, mye moro, god del vin. Spaserte i byen lørdag, kjøpte ny mobiltelefon, HURRA (den gamle er det nesten ikke lyd i lenger). Spiste sen lunsj ute, sjekket ut alle funksjonene på min nye telefon og så Shrek på video kan ikke ha vært myntet på barn den der? Spaserte i byen på søndag også, rundt på Akershus festning der jeg ikke har vært så lenge jeg kan huske (bodd i byen 24 år, bare og fem rett over bærumsgrensa). Der var det helt nydelig. Ville ikke gå inn igjen, så vi gravde frem litt forskjellig fra fryseren og møtte svigers i parken med engangsgrill. Innimellom har vi sett litt på dyra og ikke minst I-am-gonna-do-something-extremely-stupid-and-dangerous-"crocodile"-Steve, på Animal Planet som vi plutselig har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 15. juli 2002 #9 Del Skrevet 15. juli 2002 Fro en gang skyld har jeg gjort masse nyttig i helgen, så da må jeg jo passe på å skryte av det.. :D Fredag: samboeren min var borte på fredag, så da koste jeg meg hjemme med sønnen min på fire, og så på to filmer på tv. Måtte sove alene for første gang på veeeldig lenge :o Lørdag: hentet jeg mormoren min, og tok henne med hjem til oss så hun fikk se den nye leligheten vår, og så dro vi ut og spiste lunsj; mormor, sønnen min og jeg. Kjøpte nye blomster til blomsterkassene våre og plantet dem, siden de forrige hadde avgått ved drukningsdøden, og så klipte jeg gresset. Samboeren min kom hjem igjen. Lagde vafler på kvelden, og fikk besøk av faren min og samboeren. Søndag: Vasket trappa, og gjorde reint i leiligheten, samboeren vasket bilene våre. Fikk besøk av et vennepar og datteren deres, grillet og spilte "Passport". En knallfin helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2002 #10 Del Skrevet 15. juli 2002 Nå tror sikkert de fleste av dere at jeg tuller, men jeg har faktisk surfet! Er ikke spesielt flink ennå, men synes det er kjempegøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. juli 2002 #11 Del Skrevet 15. juli 2002 Hehe..jeg har vært hjemme og holdt styr på forumet jeg. Lett jobb, snille brukere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #12 Del Skrevet 15. juli 2002 Fredag: Kino med samboeren. Så Spider-Man, som var en del dårligere enn forventet.... Men det var jo tross alt 11-års også, da.... Lørdag: Hjemme, dårlig.... Søndag: På badeland og bowling med sambo. Bare koste oss. :smile: Ellers.... ikke så veldig mye.... Total avslapping og kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. juli 2002 #13 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei Ice... så typen din stolte ikke helt på deg da du fortalte at en kamerat hadde tatt på puppene dine uten at du ville det? Jeg sa jo det... at typen din kom til å misforstå, skjønner godt hvorfor du prøvde å legge ansvaret over på vennen din... Waco ...til morderatorer, Ice har selv valgt å legge ut alle relevante opplysninger som gjør at alle tolker det dithet, jfr hennes tråd "Min feil? La jeg opp til det selv?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #14 Del Skrevet 15. juli 2002 Waco... men hva har det med saken å gjøre i denne tråden, da? Det er jo allerede en tråd som omhandler dette. Hva med å holde seg der??? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. juli 2002 #15 Del Skrevet 15. juli 2002 Hallo...prøvde bare å finne ut hvorfor hun hadde krangla så fælt med typen... ikkeno galt i det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #16 Del Skrevet 15. juli 2002 Tips... prøv personlige meldinger.... bedre det enn å spore av tråden.... :blunke: e o d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. juli 2002 #17 Del Skrevet 15. juli 2002 Har kastet opp og sovet stort sett... :-? Og så har jeg gjort MASSE husarbeid som vanlig, og gått tre turer i butikken for å kjøpe ostepop. Og ikveld skal jeg se 24 og Buffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå