Sol-2 Skrevet 2. februar 2016 #201 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg synes jeg er heldig som får være både mor og stemor/bonusmor. Barna ser sin mor kun hver annen helg og bor ellers hjemme hos oss. Vi har vært gift siden barna var i 2 års alderen, noe som nå nærmer seg 10 år. Jeg opplever at alle barna har knyttet seg godt til meg. Vi gjør ikke forskjell på barna, henter, leverer, setter grenser, er hjemme med sykt barn og deltar på alle møter sammen. Mor er også med på slike møter, hun og vi omtaler da barna som våre. Vi er også så heldige at vi også har et forsterbarn. Forsterbarnet omtaler meg som fostermor. Skal vi her også si at nei, du kan ikke kalles meg fostermor, slik som vi snakker om stemor/bonusmor? Hva skal mitt fosterbarn omtale meg som. En bekjent? En hun bor hos? Vår fosterdatter er glad for å være hos oss og har alltid beskervet oss som sine forsterforeldre til de rundt seg. Her på KG virker det som om ingen andre en biologisk mor har lov å ha et navn med mor i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 2. februar 2016 #202 Del Skrevet 2. februar 2016 Den 31.01.2016 at 0.10, AnonymBruker skrev: Ikke i lovverket er mamma en beskyttet tittel. Men i barnas og mødrenes verden er tittelen både beskyttet og hellig. Anonymkode: 46c3e...39b Men som det er sagt tidligere, så vet jo barna utmerket godt hvem som er mammaen deres! Alt dette her med hva fraskilte foreldres nye partnere skal kalles, er en oppkonstruert problemstilling som er skapt av voksne, og det er idiotisk å overføre det på barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. februar 2016 #203 Del Skrevet 3. februar 2016 Ryddet for hatefullt innhold. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå