Gjest line41 Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 vet at det er grusomt at barn dør, men hva skal de gjøre da???skal israelerne bare bli beskutt til de dør?de må forsvare seg! det er terroristene som gjør dette feige! det er DE som dreper barna..de bruker dem som skjold og kaster dem ut i gatene med stein og våpen for at de skal bli drept, for å sette israelerne i et dårlig lys!! PS: hadde du skutt folk uansett alder, hvis de skjøt mot deg?? Tenk litt på det….hvis noen hadde prøvd å drepe meg, hadde jeg skutt de rett ned i SELVFORSVAR… Det er ikke noe håp i israel/palestina konflikten...desverre...og grunnen mener jeg er at palestinske barn blir hjernevasket og lært til å hate jøder fra de er veldig små, og da blir de fylt med hat når de blir voksne... barn og ungdommer løper ut på gatene og kaster stein mot israelske soldater som skal fjerne farlige terrorister og underjordiske tunneller....de må holde seg innendørs!! israel har rett til å forsvare seg mot slike svin..det er også barn som skyter mot israelere...det er da såkalte ``sivile`` blir drept..de skjønner ikke noe bedre, fordi de hater jøder så inderlig, og jeg skjønner ikke hvorfor?? israelerne går KUN etter terrorister, og ikke sivile....det kan ikke kalles sivile når de skyter mot israelske soldater... denne konflikten er helt vridd rundt og hele verden er mot guds folk... terroristene bruker barn som skjold og det er veldig feigt! dette står også i bilbelen, at alle fire verdens hjørner vil gå mot israel, og da går verden under,det lages også mange løgner om israel, og media ser kun saken far en side, sykt kaller jeg det....så jeg skjønner ikke hvorfor dere er imot fjerning av livsfarlige terrorister og fjerneing av underjordiske tunneller.....israel har ikke noe valg...hvis de ikke hadde gjort noen ting hadde alle jøder vært døde for lenge siden!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- grunnen til at 3 ganger så mange palestinere er drept er: -de har blitt drept før de prøvde å sprenge seg, eller løp over grensa med våpen for å drepe sivile osv... -terrorister bruker barn som skjold...de fyrer opp raketter,kaster stein og skyter mot israelere når de kommer for å fjerne farlige terrorister og underjordiske tuneller! israel forsvarer seg bare!! det er palestinerne som angriper når israel kommer for å fjerne terrorister/tuneller osv.....barna må holde seg innendørs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 For å svare direkte på overskriften - nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 EN GANG TIL? du har jo startet en annen tråd med akkurat samme innlegg. fikk ikke den responsen du håpet på kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest preben Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg er enig i mesteparten av det du sier....stå på israel!shalom!vi vil seire til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 israelerne og palestinerne har like mange terrorister på sin side, sånn jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 12. oktober 2004 #6 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes det er viktig med et nyansert syn på Midtøsten. Jeg tror det er viktig å få en mer venstreorientert regjering i Israel. Gud vet hva de skal gjøre med de som såkalt styrer i de palestinske områdene. Jeg tror det er håp, for det er eller var folk som jobbet for fred på begge sider. Fredsbevegelsen ble tildels strupet da Sharon kom til makten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 12. oktober 2004 #7 Del Skrevet 12. oktober 2004 Forøvrig synes jeg jammen ikke dette handler om religion! Vær så snill! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesus1 Skrevet 12. oktober 2004 #8 Del Skrevet 12. oktober 2004 http://w3.castup.net/mfa/incitement.htm film.....12.......(play,low) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. oktober 2004 #9 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja, jeg støtter Israel. Flott at denne tråden er her. Men hvordan kan man støtte Israel konkret? Noen tips? Kjøpe appelsiner? Bygge hytte på Vestbredden? Stem Bush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 13. oktober 2004 #10 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ikke om det så snødde rosa kremboller på skrå i tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #11 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjøpe appelsiner? Bygge hytte på Vestbredden? Stem Bush? Helst det siste, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 13. oktober 2004 #12 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ja, jeg støtter Israel. Flott at denne tråden er her. Men hvordan kan man støtte Israel konkret? Noen tips? Noe helt konkret vil være å konvertere til ortodoks jødedom og bosette deg på Vestbredden. Det er skikkelig heia Israel. En mer reflektert støtte til regionen etter mitt syn må være å støtte en av fredsorganisasjonene. Og spise mye apppelsiner og ikke no' svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 13. oktober 2004 #13 Del Skrevet 13. oktober 2004 vet at det er grusomt at barn dør, men (...) Herregud. Det er ikke noe "men". Det som skjer er grusomt, punktum. det er terroristene som gjør dette feige! (...) Vel, da er israelere også terrorister siden de også gjør dette! Det er ikke noe håp i israel/palestina konflikten...desverre...og grunnen mener jeg er at palestinske barn blir hjernevasket og lært til å hate jøder fra de er veldig små, og da blir de fylt med hat når de blir voksne... Barn i religiøse samfunn blir hjernevaskt, det har du helt rett i. Men kristendom, jødedom osv er også religion! Jødene i israel (barna) blir lært opp til å hate palestinske barn. barn og ungdommer løper ut på gatene og kaster stein mot israelske soldater som skal fjerne farlige terrorister og underjordiske tunneller....de må holde seg innendørs!! Dette gjelder palestinske barn også. Angående "israelske soldater skal fjerne farlige terrorister": Da bør de starte med å se på seg selv. israel har rett til å forsvare seg mot slike svin..det er også barn som skyter mot israelere...det er da såkalte ``sivile`` blir drept..de skjønner ikke noe bedre, fordi de hater jøder så inderlig, og jeg skjønner ikke hvorfor?? Selvfølgelig har de rett til å forsvare seg! Skulle bare mangle! Har du hørt uttrykket "ape se, ape gjøre"? Barna lærer av foreldrene, og igjen - dette gjelder begge parter. Du hater tydeligvis palestinerne så inderlig, det skjønner ikke jeg hvorfor! israelerne går KUN etter terrorister, og ikke sivile.... Neineinei, fulgt med i media de siste årene? Annet enn kristne aviser? Da har du nok hørt utallige ganger at "israelske soldater skjøt mot sivile". denne konflikten er helt vridd rundt og hele verden er mot guds folk... (hvorfor er det jødene som hele tiden har rett i dine øyne?) dette står også i bilbelen, at alle fire verdens hjørner vil gå mot israel, og da går verden under,det lages også mange løgner om israel, og media ser kun saken far en side, sykt kaller jeg det.... Og fordi det står i Bibelen er det sant? Hva med det som står i Koranen? Du sier media ser kun saken fra én side (altså feil side, i dine øyne). Men det gjør da vitterlig du og? :klø: Hva er så vanskelig med å gi palestinerne et eget landområde og bli ferdig med saken? Er ikke jødene et fredelig folk? Da er det vel bedre å få fred og måtte gi opp litt av landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slemme Hillary Skrevet 13. oktober 2004 #14 Del Skrevet 13. oktober 2004 De som tror at jødene er "Guds folk" noe mer enn andre har misforstått noe så inni granskauen (for ikke å si langt ut på Gazastripen). I tillegg er de kjempekristne og reiser til Israel for å misjonere blant jødene. U are not wanted. Personlig har jeg noe mer sansen for jødene ! enn for en del av disse kristene Jesus-jentene som støtter Israel. (as if you care) Med all respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #15 Del Skrevet 13. oktober 2004 For noen hatefulle innlegg det er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 13. oktober 2004 #16 Del Skrevet 13. oktober 2004 For noen hatefulle innlegg det er her! Unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2004 #17 Del Skrevet 13. oktober 2004 Gurimalla for en tråd...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2004 #18 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tråden stenges. Våre regler sier: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Rasistiske, satanistiske, nazistiske o.l. utsagn, eller innlegg med en undertone av disse "ismene". Du kan heller ikke bruke forumet for å drive ensidig meningspåvirkning, for eksempel gjennom konsekvent å sverte en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg