Gå til innhold

Trekantsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25/1/2016 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Hei

Er det noen som har erfaring med trekantsex eller gruppesex ? Jeg er i et kjæreseteforhold til verdens herligste dame. Vi har all verdens deiligste sex,men fantaserer stdig om å gjøre nye ting sammen. Hun ønsker mest en mann mens jeg ønsker like gjerne å ha sex med ei dame i tillegg. Så lurer vi på det med sjalusi, vil det bli et problem i etterkant? Og sist men ikke minst hvordan komme i kontakt med en sikker og villig partner for oss.

Anonymkode: 33115...239

Du har fått flere gode råd her allerede om steder hvor dere kan komme i kontakt med partnere. Jeg vil anbefale dere å tenke nøye gjennom hva dere gjør siden dere i utgangspunktet har ulike preferanser. Og nøkkelordet er kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon. Det er vanskelig å vite på forhånd hva slags sjalusi-følelser en slik setting vil vekke, så det kan være greit å avtale på forhånd hva dere vil gjøre underveis hvis det skjer, og hvordan dere best kan avbryte noe hvis dere føler ubehag. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digg! Skulle gjerne sett deg med to menn. Har du analsex da?

Anonymkode: cebde...fea

Klart det, blir ikke moro uten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har SÅ lyst på sex at dere vet ikke 😍 Jeg blir bare så kåt av å se kommentarene her 😋

Anonymkode: 81abe...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Og jeg har definitivt opplevd damer fra begge ytterpunktene. Både sinnsykt deilig lettpult og multiorgastisk, og heller tungpult og lite respons. Da er det noe med akkurat det jeg skrev, selv om hun ikke kom da heller.

Anonymkode: fc5cb...286

Beklager, men du høres litt uerfarne ut?😩

Vet du at det tar litt tid for de aller fleste damer å komme. «Tungpult» og «lettpult»? Det var litt av noen utrykk.

Sikker på at de «lettpulte» damene du har hatt ikke faker?😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og kvinne, men kunne gjerne vært med to andre kvinner. Tror ikke det er så lett da :)

Anonymkode: a0e80...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...