Gå til innhold

Trekantsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med trekantsex eller gruppesex ? Jeg er i et kjæreseteforhold til verdens herligste dame. Vi har all verdens deiligste sex,men fantaserer stdig om å gjøre nye ting sammen. Hun ønsker mest en mann mens jeg ønsker like gjerne å ha sex med ei dame i tillegg. Så lurer vi på det med sjalusi, vil det bli et problem i etterkant? Og sist men ikke minst hvordan komme i kontakt med en sikker og villig partner for oss.

Anonymkode: 33115...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt trekant med to andre menn, det var ikke det helt store. 

Dere bør kanskje snakke om hva dere vil ha ut av trekanten. Vil hun ha sex med en jente eller en annen mann? Vil hun se deg pule en annen jente? Vil hun se deg pule en annen mann? Vil du se henne bli pult av noen andre?

Anonymkode: c8959...008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant KKM og MMK. Det var mens jeg var singel, skikkelig bra begge ganger! 

Har fantasert mye om det sammen med mannen, men føler det er et sjansespill, så vi tør ikke. Tror ikke hverken jeg eller han hadde takla det rett og slett, mtp følelser/sjalusi. 

Anonymkode: c52d5...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer mye om det vi også å har nok lyst tilå prøve, men så er det det med hverdagen etterpå som vi å frykter. Om jeg får lyst på den nye dama eller om dama mi får lyst til å møte han. Pluss sjalusi som kan være en prøvelse. Tror nok jeg hadde hatt så lyst at jeg tok sjansen på å prøve en herlig omgang. 

Men så er utfordringen  og klare å finne noen som  man kan gjøre det med da. Hvor finnes de rette er det noe
 Nettsted hvor man kan komme i kontakt med ininterisert tro ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har utforska med trekant (mmk) og forhåpentligvis snart firkant :) for oss er det bare deilig, men passer ikke for alle. For hans del så tenner han på å se meg bli pult av en annen, og han har ikke hatt noe problem mtp sjalusi, men det skyldes jo mye pga at han stoler såpass på meg, og at han vet at sex med andre ikke handler om følelser, kun ren og pur nytelse og lek :) dessuten er han en smule binysgjerrig selv. Jeg er også binysgjerrig så nå skal vi teste ut firkant med ett par der hun og er bi. 

Jeg har vært veldig av og på med om jeg takler å 'dele' ham, og derfor avventa det lenge, til jeg er helt sikker på hva jeg vil. Er viktig å respektere hverandre, og ikke presse seg selv med på noe kun fordi en føler at man må, da er det dømt til å mislykkes. Samme med om man er i ett dårlig forhold og tror at det kan hjelpe med swinging fordi det blir noe nytt og spennende (ikke at det gjelder for dere nødvendigvis). 

Vi har funnet "lekevenner" på nakenprat.com og lyst-club.no (foretrekker den siden.. Mye overivrige og desperate mannfolk på førstnevnte)! Ellers vet jeg at enkelte er fornøyd med feks cupido også 😊

Anonymkode: 05043...7df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har opplevd noe herlig i helga da 💋

Anonymkode: 33115...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og seksualiserte kommentarer, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

På lyst-club har vi blitt tatt i mot på en fantastisk måte. For noen få uker siden var med på en en tur til Gdansk sammen med 135 andre swingerspar. Vi ble kjent med en masse hyggelig mennesker,. På turen var det en fin blanding av par som hadde vært i gamet en stund og nye og uerfarne som oss. Vi dro på Jacuzzi club både på fredag og lørdag, og hadde mange spennende opplevelser, vi fikk også oppleve Eyes wide shut party. Til neste helg skal vi på Vip Room hvor Lyst-club arrangerer treff, med over 80 påmeldte allerede.

Endret av Nysgjerrigpar
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg har hatt trekant mmk, mkk, og mmm. Skal innrømme at det beste er mkk. Dere må vite på forhånd om dere blir lett sjalu eller tror dere kan bli lett sjalu. Da er det best dere ikke gjør det for sjalusidrama er et helvete. Vær sikker at dere takler det. Spesielt dama.. Jeg har aldri blitt sjalu, men har opplevd sjalu kvinnfolk. En gang begynte kvinnfolka å krangle (heldigvis skjedd bare en gang). Der gikk den trekanten til helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg har hatt trekant mmk, mkk, og mmm. Skal innrømme at det beste er mkk. Dere må vite på forhånd om dere blir lett sjalu eller tror dere kan bli lett sjalu. Da er det best dere ikke gjør det for sjalusidrama er et helvete. Vær sikker at dere takler det. Spesielt dama.. Jeg har aldri blitt sjalu, men har opplevd sjalu kvinnfolk. En gang begynte kvinnfolka å krangle (heldigvis skjedd bare en gang). Der gikk den trekanten til helvete. 

Har du hatt sex med to mannfolk?

Anonymkode: cebde...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Axl Rose skrev:

Ja

Kan du ikke fortelle litt om det?? :rodmer:

Anonymkode: cebde...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring med både mkk og mmk, og er selv mann. Begge deler er absolutt spennende og deilig, men ganske så ulikt. Om man skal ha den ene eller andre varianten, kommer jo helt an på hvordan man selv er. 

Om dama er litt bi, vil jo trekant med en ekstra dame som også er litt bi, være toppen. Det tar jo iallefall litt av presset for å prestere. Om damene ikke er bi, bør de ikke slite med å få orgasme, for å si det sånn. Som mann er det litt av en nedtur å ligge der med TO damer som ikke kom i mål.......Og tilsvarende opptur er det selvfølgelig om man klarer å gi begge damene en orgasme eller flere. 

Om dama (i paret) ikke er bi, og ikke kommer noenlunde lett, er nok en ekstra mann tingen, Det er noe med å se ei tungpult dame bli knullet lenge og grundig, Gjerne av en som er større enn hva hun er vant til...

Anonymkode: fc5cb...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har erfaring med både mkk og mmk, og er selv mann. Begge deler er absolutt spennende og deilig, men ganske så ulikt. Om man skal ha den ene eller andre varianten, kommer jo helt an på hvordan man selv er. 

Om dama er litt bi, vil jo trekant med en ekstra dame som også er litt bi, være toppen. Det tar jo iallefall litt av presset for å prestere. Om damene ikke er bi, bør de ikke slite med å få orgasme, for å si det sånn. Som mann er det litt av en nedtur å ligge der med TO damer som ikke kom i mål.......Og tilsvarende opptur er det selvfølgelig om man klarer å gi begge damene en orgasme eller flere. 

Om dama (i paret) ikke er bi, og ikke kommer noenlunde lett, er nok en ekstra mann tingen, Det er noe med å se ei tungpult dame bli knullet lenge og grundig, Gjerne av en som er større enn hva hun er vant til...

Anonymkode: fc5cb...286

Er ikke sikker på at du er så erfaren med damer som du prøver å gi inntrykk av her,

Anonymkode: 37243...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ikke sikker på at du er så erfaren med damer som du prøver å gi inntrykk av her,

Anonymkode: 37243...7ae

Vel, det ville vært dumt å dikte opp noe sånt. Jeg har (tro det eller ei) hatt en del trekanter, og et par firkanter også (2 par), er godt voksen, og ikke engang singel og uføretrygdet ;)

Anonymkode: fc5cb...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har definitivt opplevd damer fra begge ytterpunktene. Både sinnsykt deilig lettpult og multiorgastisk, og heller tungpult og lite respons. Da er det noe med akkurat det jeg skrev, selv om hun ikke kom da heller.

Anonymkode: fc5cb...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke fortelle litt om det?? :rodmer:

Anonymkode: cebde...fea

Jeg var slaven deres:fnise: Når jeg har trekant med damer (eller sex med bare ei dame) er jeg som oftest sjefen, når det gjelder menn så er jeg som oftest slave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg var slaven deres:fnise: Når jeg har trekant med damer (eller sex med bare ei dame) er jeg som oftest sjefen, når det gjelder menn så er jeg som oftest slave. 

Digg! Skulle gjerne sett deg med to menn. Har du analsex da?

Anonymkode: cebde...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...