AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Nettavisen vet så utrolig godt at saker som dette bidrar til å fyre opp under innvandringsskepsisen, men velger likevel å poste det. Jeg har lenge hatt mistanke om at Nettavisen har en FrP-agenda, og saker som dette styrker mistanken. http://www.nettavisen.no/nyheter/ansatt-knivdrept-i-flyktningbolig-i-sverige/3423184408.html Anonymkode: 6261b...35a 2
Silenox12 Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Veldig bra at slikt kommer frem i avisene. Vi trenger mer slike saker. På sikt vil det få folk til og våkene mer opp og skape mer motstand mot ikke vestlig innvandring. Hvor rasismen er, er ikke godt å si. For dette handler om informasjon, ikke rasisme. 16
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Mener du seriøst at man skal unngå å skrive om negative nyheter der innvandrere eller flyktninger er ansvarlig? Tie det ihjel, slik det ble forsøkt i Køln nyttårsaften? Anonymkode: 2e07b...30c 18
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 TS mener målet til sosialistene helliger all avissensur i landet. Anonymkode: b3841...8e3 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, Silenox12 skrev: Veldig bra at slikt kommer frem i avisene. Vi trenger mer slike saker. På sikt vil det få folk til og våkene mer opp og skape mer motstand mot ikke vestlig innvandring. Hvor rasismen er, er ikke godt å si. For dette handler om informasjon, ikke rasisme. Og du stemmer FrP, ja? Bombe. Anonymkode: 6261b...35a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Forøvrig er det innvandrere, flyktninger og asylsøkere som ikke kan oppføre seg som skaper den største rasismen... Anonymkode: 2e07b...30c 13
Gjest chisandra Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettavisen vet så utrolig godt at saker som dette bidrar til å fyre opp under innvandringsskepsisen, men velger likevel å poste det. Jeg har lenge hatt mistanke om at Nettavisen har en FrP-agenda, og saker som dette styrker mistanken. http://www.nettavisen.no/nyheter/ansatt-knivdrept-i-flyktningbolig-i-sverige/3423184408.html Anonymkode: 6261b...35a Ja, fysj for at det finnes media som sier det som det er.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du seriøst at man skal unngå å skrive om negative nyheter der innvandrere eller flyktninger er ansvarlig? Tie det ihjel, slik det ble forsøkt i Køln nyttårsaften? Anonymkode: 2e07b...30c Jeg mener at det er uheldig å fokusere på slike saker. De kan skrive om hva de vil, men det er ikke god presseskikk å fyre opp innvandringshat. Anonymkode: 6261b...35a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Dette er en nyhetssak. Det har ingenting med rasisme å gjøre. Det er heller ikke ofte vi hører om at barn dreper voksne, så dette er en spesiell sak. Anonymkode: c8620...793 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at det er uheldig å fokusere på slike saker. De kan skrive om hva de vil, men det er ikke god presseskikk å fyre opp innvandringshat. Anonymkode: 6261b...35a At man ikke skal fokusere på slike saker, betyr altså at man skal unngå å skrive om dem? Anonymkode: 2e07b...30c 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Det er egentlig ganske trist hvor mange det er som baserer sine meninger på innvandrere på hva de leser i media. Trodde det var allmennkunnskap at media både er vinklet, filtrert og kun et bittelite utsnitt av virkeligheten. Media bestemmer hvilken del av virkeligheten de ønsker å servere oss, og kan dermed bestemme hva folk skal mene for dem som faktisk baserer sine meninger på dette. Anonymkode: b8271...8cd 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Hvor mange svenske liv og psykisk helseplager som følge av voldtekt er svenske politikere ansvarlig for nå egentlig? Tenk å drepe sitt eget folkeslag på den måten. Neste gang håper jeg det er en som står dem nær. Anonymkode: 8ed03...a49 7
Silenox12 Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du stemmer FrP, ja? Bombe. Anonymkode: 6261b...35a Pga. ingen alternativ politisk partier, så er det kun FrP man kan stemme på. Om man da ikke ønsker mer voldtekt, drap, utrygghet for norske kvinner osv. Det er faktisk mange i samfunnet som ønsker mer av det. 9
Silenox12 Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig ganske trist hvor mange det er som baserer sine meninger på innvandrere på hva de leser i media. Trodde det var allmennkunnskap at media både er vinklet, filtrert og kun et bittelite utsnitt av virkeligheten. Media bestemmer hvilken del av virkeligheten de ønsker å servere oss, og kan dermed bestemme hva folk skal mene for dem som faktisk baserer sine meninger på dette. Anonymkode: b8271...8cd Enig. Det er svært trist at media ikke daglig informerer oss om hva slags trussel økt ikke vestlig innvandring medfører, spesielt av muslimer. Men media holder tilbake viktige opplysninger til folket. 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #15 Skrevet 25. januar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettavisen vet så utrolig godt at saker som dette bidrar til å fyre opp under innvandringsskepsisen, men velger likevel å poste det. Jeg har lenge hatt mistanke om at Nettavisen har en FrP-agenda, og saker som dette styrker mistanken. http://www.nettavisen.no/nyheter/ansatt-knivdrept-i-flyktningbolig-i-sverige/3423184408.html Anonymkode: 6261b...35a Du vil heller ha nettaviser som dagbladet, aftenposten og VG (med fleire) som rett og slett nekter å skrive om saker hvor immigranter og asylsøkere begår voldtekt og drap? Anonymkode: 2e515...d14 11
Fredelig Skrevet 25. januar 2016 #16 Skrevet 25. januar 2016 Jeg ønsker å vite hva som skjer, for selv å kunne gjøre meg opp en mening. 10
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #17 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Silenox12 skrev: Pga. ingen alternativ politisk partier, så er det kun FrP man kan stemme på. Om man da ikke ønsker mer voldtekt, drap, utrygghet for norske kvinner osv. Det er faktisk mange i samfunnet som ønsker mer av det. For en helt du er du, da. Så kvinner som stemmer på venstresiden, ønsker å være utrygge? Som kvinne kan jeg love deg at jeg er mye reddere for voldelige og sinte høyreekstreme menn enn familier som flykter fra krig og massedrap. Anonymkode: abf9f...1ce 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #18 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, Fredelig skrev: Jeg ønsker å vite hva som skjer, for selv å kunne gjøre meg opp en mening. Media vil helst at du skal slippe det i fare for å gjøre deg opp ukorrekt mening. Anonymkode: 1c3c5...f9b 1
Silenox12 Skrevet 25. januar 2016 #19 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For en helt du er du, da. Så kvinner som stemmer på venstresiden, ønsker å være utrygge? Som kvinne kan jeg love deg at jeg er mye reddere for voldelige og sinte høyreekstreme menn enn familier som flykter fra krig og massedrap. Anonymkode: abf9f...1ce Jeg forventer faktisk så mye av mine medmennesker at de selv forstår konsekvensene av politikken de selv stemmer frem. Høyreekstreme er det heldigvis ennå svært få av. Men også her jobbes det godt på venstresiden med og få disse mer frem. For igjen, høyreekstremister er igjen et resultat av en naiv venstreside. 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #20 Skrevet 25. januar 2016 http://www.nrk.no/urix/ung-kvinne-drept-pa-et-asylmottak-i-sverige-1.12768093 Anonymkode: b980d...9da 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå