Gå til innhold

Skrivefeil... skikkelig turn off

Fremhevede innlegg

Gjest Fox Mulder
Skrevet
7 minutter siden, Roseh skrev:

Jeg tror TS skrev glass i steinhus på kødd 

Tror jeg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ts kommer til å ende opp som en singel bitter dame, kun med selskap av katter. Bare kattebæsj og 40 katter, i en liten leilighet.

Anonymkode: aecc3...4cd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ts kommer til å ende opp som en singel bitter dame, kun med selskap av katter. Bare kattebæsj og 40 katter, i en liten leilighet.

Anonymkode: aecc3...4cd

Du er nok inne på noe der, ikke bitter da , eller omgitt av katter, eller i en liten leilighet, men helt klart singel.

hilsen TS

Anonymkode: 173d8...a6f

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse er ikke skrivefeil.

Anonymkode: fe818...d02

Nettopp! My point exactly. 

Skrevet
Den 1/24/2016 at 21.35, AnonymBruker skrev:

Nå kan det være jeg kaster glass i steinhus ;-) , men saken er at det er søren så mange lame menn når det kommer til rettskriving. Er på en datingside  med formål å finne meg en kjæreste, og en del menn  tar kontakt. De er tilsynelatende både greie å se på og har fin profil. Så begynner samtalen og de kan søren meg ikke skrive stor bokstav etter punktum og har helt elementære skrivefeil.

Hva feiler det menn, skjønner de ikke at samtalen er en del av førsteinntrykket?

Anonymkode: 173d8...a6f

Nå kan det jo være at du tastet feil og at det egentlig skulle være en "t" der, men nå står det nå en gang lame der. Det er jo en beskrivelse som både på engelsk og på en del dialekter i Norge er nedsettende slang som stammer fra beskrivelse av en funksjonshemming. Og det, det er turn-off det.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Da mø jag begyne og skrrive merr skrivffeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...