AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Nå kan det være jeg kaster glass i steinhus ;-) , men saken er at det er søren så mange lame menn når det kommer til rettskriving. Er på en datingside med formål å finne meg en kjæreste, og en del menn tar kontakt. De er tilsynelatende både greie å se på og har fin profil. Så begynner samtalen og de kan søren meg ikke skrive stor bokstav etter punktum og har helt elementære skrivefeil. Hva feiler det menn, skjønner de ikke at samtalen er en del av førsteinntrykket? Anonymkode: 173d8...a6f 5
stan Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Det er sikkert ikke noen trøst at det dessverre er mange damer som har mange skrivefeil og. Alle kan jo skrive feil, men jeg prøver da å rette opp de jeg ser og blir oppmerksom på. 2
Roseh Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Jeg synes det er turn-off om menn skriver alt for formelt. Ingen smilefjes eller sms-språk. Bare en blodseriøs samtale. Jeg elsker når de har litt skrivefeil her og der, eller litt dialekt dersom vi har samme dialekt.
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Roseh skrev: Jeg synes det er turn-off om menn skriver alt for formelt. Ingen smilefjes eller sms-språk. Bare en blodseriøs samtale. Jeg elsker når de har litt skrivefeil her og der, eller litt dialekt dersom vi har samme dialekt. Man kan fint skrive riktig og likevel være uformell.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kan det være jeg kaster glass i steinhus ;-) , men saken er at det er søren så mange lame menn når det kommer til rettskriving. Er på en datingside med formål å finne meg en kjæreste, og en del menn tar kontakt. De er tilsynelatende både greie å se på og har fin profil. Så begynner samtalen og de kan søren meg ikke skrive stor bokstav etter punktum og har helt elementære skrivefeil. Hva feiler det menn, skjønner de ikke at samtalen er en del av førsteinntrykket? Anonymkode: 173d8...a6f Ja,jeg er enig med deg.Det er irriterende når voksne folk ikke klarer elementær rettskriving.Det er ikke det viktigste av alt,men det blir med på å forme inntrykket av personen.Hadde også kontakt med en som skrev laaange meldinger,men aldri brukte punktum.Det gikk meg på nervene Tror nok ikke vi damer er så mye bedre,mulig dette har med type datingsted å gjøre også.Jeg merket stor forskjell mellom Møteplassen og Match for eksempel. Anonymkode: a6b0d...bf3
Gjest gjestvest Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Jeg vet ikke hva som feiler disse, men det er kanskje nettopp dette de fokuserer mest på: Innholdet i Samtalen. Ikke bagateller som skrivefeil.
Roseh Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Man kan fint skrive riktig og likevel være uformell. Ja, noen liker det. Jeg foretrekker folk som snakker slik man gjør på facebookchat. Litt dialekt og ikke nødvendigvis punktum og slik etter hver setning. Føler det blir mer levende, åpent og løst. Om du skjønner 1
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, Roseh skrev: Ja, noen liker det. Jeg foretrekker folk som snakker slik man gjør på facebookchat. Litt dialekt og ikke nødvendigvis punktum og slik etter hver setning. Føler det blir mer levende, åpent og løst. Om du skjønner Jeg føler det blir mer uintelligent og harry. Om du skjønner.
Roseh Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg føler det blir mer uintelligent og harry. Om du skjønner. Det får du lov til 3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 Når de bruker zzzzooove godt drøm zøtt så brekker jeg meg.
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, Roseh skrev: Det får du lov til Mange takk.
Gjest gjestvest Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 (endret) Det finnes personer som har dysleksi, og det finnes de som har skrivevansker. At en skal avskrive disse basert på skriveferdighetene kan resultere i å gå glipp av å bli kjent med flotte personligheter. Endret 24. januar 2016 av gjestvest
Summers Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva feiler det menn, skjønner de ikke at samtalen er en del av førsteinntrykket? Anonymkode: 173d8...a6f Jo, det er derfor vi menn peprer på med . Endret 24. januar 2016 av Summers
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kan det være jeg kaster glass i steinhus ;-) , men saken er at det er søren så mange lame menn når det kommer til rettskriving. Er på en datingside med formål å finne meg en kjæreste, og en del menn tar kontakt. De er tilsynelatende både greie å se på og har fin profil. Så begynner samtalen og de kan søren meg ikke skrive stor bokstav etter punktum og har helt elementære skrivefeil. Hva feiler det menn, skjønner de ikke at samtalen er en del av førsteinntrykket? Anonymkode: 173d8...a6f
Gjest gundagrynte Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 12 minutter siden, Summers skrev: Jo, det er derfor vi menn peprer på med .
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 Hva feiler TS? Skjønner ikke hun at dette er to setninger? "Hva feiler det menn, skjønner de ikke at samtalen er en del av førsteinntrykket?" Anonymkode: fe818...d02 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #17 Skrevet 24. januar 2016 25 minutter siden, TalithaG skrev: Når de bruker zzzzooove godt drøm zøtt så brekker jeg meg. Disse er ikke skrivefeil. Anonymkode: fe818...d02
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #18 Skrevet 24. januar 2016 Kaster glass i steinhus. Anonymkode: adc13...522 2
Roseh Skrevet 24. januar 2016 #20 Skrevet 24. januar 2016 22 minutter siden, Fox Mulder skrev: Jeg tror TS skrev glass i steinhus på kødd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå