Småkjekset Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter #201 Skrevet 15. oktober 2016 Det å fortelle det til E gikk over all forventning! Hun hoppet opp i fanget mitt med den beste klemmen jeg har fått noen gang og et smil som gikk rundt Hun var så glad for å få se bilde og film fra ul i går, og kunne ikke vente med å skulle fortelle det til alle Hun er veldig spent på om det er jente eller gutt, men har bestemt at babyen kan sove inne hos henne og låne alle lekene hennes. Og når hun skulle legge seg i kveld sa hun at babyen skulle få kosekluten som hun ikke har klart seg uten siden hun var baby selv Vi dro innom svigers tidligere i dag, og E klarte så vidt å komme innom døren før hyn fortalte at jeg hadde baby i magen. Svigermor begynte å gråte med en gang Og når vi traff på foreldrene mine var hun ikke noe senere med å avsløre Så nå vet den nærmeste familien det!
fridr Skrevet 15. oktober 2016 #202 Skrevet 15. oktober 2016 Så koselig Gleder meg skikkelig til å fortelle svigermor det. Hun kommer til å bli så uendelig glad. Dette har hun ventet på i mange år.
Pentu Skrevet 16. oktober 2016 #204 Skrevet 16. oktober 2016 Så utrolig skjønn E er Vi brukte storesøsteren til å fortelle det. Ikke at du fortalte noe. Men jeg satt med henne på fanget mens jeg spurte henne "lille, har du fortalt at du skal bli storesøster?"
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #205 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Det er så herlig å se hvor glad hun er når hun sitter å leker og plutselig snur seg mot meg med et stor smil om munnen; vi har baby i magen din, mamma Vi var på middag hos mine foreldre i kveld, og søsteren min, svogeren min og to nieser var der også. Mamma spurte hva E skulle bli når hun ble stor, og svaret var da skal jeg bli storesøster Endret 16. oktober 2016 av Småkjekset
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter #206 Skrevet 20. oktober 2016 Da vet bestevenninnene mine om babyen også De ble så glade! De hadde ikke en anelse på forhånd, og det er takket være formen min denne gangen *bank i bordet*. Veldig godt å ikke være plager av oppkast slik som sist. Men trettheten er helt sinnsyk! Hadde senvakt tirsdag, tidligvakt i går og så dro jeg rett til byen for å treffe venninnene mine for skravling og kino. Var ikke hjemme før 01.00, så når E våknet rett over 7 i morges var jeg zombie Har heldigvis fri før arbeidshelg i dag, så nå slapper jeg av på sofaen før jeg skal treffe på mamma for lunsj og handling av strikkeoppskrifter
Småkjekset Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter #207 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg overlevde arbeidshelgen! Men det var utrolig hardt når jeg kun fikk 6 timer søvn fredag til lørdag Lørdagsettermiddag/kveld ble tilbragt på sofaen med E, film og popcorn mens mannen var i 40 års fest. Sov veldig godt fra 21.30 - 03.00, men da kom han hjem. Han er utrolig bråkete/urolig etter å ha vært ute å drukket! Så ved neste fest får han reie opp på gjesterommet! I dag har jeg hatt en veldig rolig dag! Dro en halvtime kjøring unna for å kjøpe en spesiell type frokostblanding Kjøpte tre pakker, så burde vare noen dager Nå er det nuggets og pommes noisettes på menyen
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #208 Skrevet 25. oktober 2016 12 uker i dag Har vært hos legen i dag. Jeg kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er med han! Han hadde satt av en hel klokketime til meg, og jeg føler meg så utrolig godt ivaretatt! Mtp stoffskiftet mitt ville han ta kontakt med endokrinolog for å høre om de vil se over blodprøvene mine, og vurdere videre oppfølging av meg. Han sendte også en melding til KK ifm henvisning til ul om de kunne vurdere om det er behov for flere ultralyder for å se at alt går som det skal fremover. Jeg skal komme innom en gang i mnd for å ta blodprøver for følge med på stoffskiftet mitt, og jeg må innom i uke 24 for glukosebelastningstest slden det er noe som er anbefalt for alle fra i høst. Fortalte at jeg sliter med søvn/tretthet, og at det å gå senvakter og så tidligvakter ikke er det beste jeg gjør. Legen lurte på om jeg hadde nevnt det på jobb enda, men jeg har følt at det har vært for tidlig. Men skal prøve å få til en samtale med sjefen denne uken ang noe annet, så da forteller jeg det nok til han.
Weebs Skrevet 25. oktober 2016 #209 Skrevet 25. oktober 2016 Gratulerer med 12 uker! Det er en fantastisk grense å krysse Leger som følger skikkelig opp er gull verdt altså
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #210 Skrevet 25. oktober 2016 44 minutter siden, Weebs skrev: Gratulerer med 12 uker! Det er en fantastisk grense å krysse Leger som følger skikkelig opp er gull verdt altså Det er helt utrolig Og det har gått så fort denne gangen Ringte jordmor i sted for å ordne meg time i uke 16, men de ville ha meg inn om 2 uker allerede. Er visst en studie de har gående for å fange opp problemer i hjemmet, og å gi råd og støtte tidlig i svangerskapet. Det er en annen jordmor nå enn sist gang, så håper jeg får en god tone med henne også
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #211 Skrevet 25. oktober 2016 Og der fikk jeg melding om ordinær ultralyd! 7. desember, så er bare 6 uker til
Leviora Skrevet 25. oktober 2016 #212 Skrevet 25. oktober 2016 12 uker! Og endelig dato for OUL! Jeg klarer nesten ikke vente lenger på at det brevet fra sykehuset skal dukke opp i posten Kontrollfrik som jeg er, holder jeg på å bli gal av å ikke vite kjønn Og så bra du har en så forståelsesfull og flink lege! De har jeg ikke møtt mange av. Glukosebelastning for alle? Er det ikke bare for de i "faresonen"? Jeg har ikke hørt noe om det
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #213 Skrevet 25. oktober 2016 5 minutter siden, Leviora skrev: 12 uker! Og endelig dato for OUL! Jeg klarer nesten ikke vente lenger på at det brevet fra sykehuset skal dukke opp i posten Kontrollfrik som jeg er, holder jeg på å bli gal av å ikke vite kjønn Og så bra du har en så forståelsesfull og flink lege! De har jeg ikke møtt mange av. Glukosebelastning for alle? Er det ikke bare for de i "faresonen"? Jeg har ikke hørt noe om det Hadde forberedt meg på å måtte vente en uke eller to etter timen i dag, så sjokket var stort når jeg hadde fått melding 2 timer etterpå Han fortalte at det var nytt fra oktober i år at nå ville de ha glukosebelastning for alle gravide i uke 24-28. I tillegg ble det tatt langtidsblodsukker av meg i dag, da dette kunne gi en oversikt tidlig i svangerskapet om man trenger noe oppfølging tidligere.
Leviora Skrevet 25. oktober 2016 #214 Skrevet 25. oktober 2016 Det har sikkert ikke legen min fått med seg. Jeg får spørre når jeg skal innom for å ta influensavaksinen
Pentu Skrevet 25. oktober 2016 #216 Skrevet 25. oktober 2016 Når du skriver det sånn så er det jo ikke lenge til desember. Det er jo snart 😱
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter #217 Skrevet 30. oktober 2016 På 25.10.2016 den 20.24, Pentu skrev: Når du skriver det sånn så er det jo ikke lenge til desember. Det er jo snart 😱 Det går fort, så du må bare passe på at alt er klar for tiden renner ut
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter #218 Skrevet 30. oktober 2016 Verdens beste mamma pris går ikke til meg i dag. Vi skal på barnesvømming i dag, og det begynner klokken 10. Så når klokken min viste 09.15 og jeg var den eneste som var våken begynte panikken å ta meg. jeg løp inn til E, ristet henne våken, fant frem klær til henne mens jeg ordnet klar badetøy til oss. Løp opp for å spise frokost i en fei, og så ned for å pusse tennene og ut i bilen. Når klokken på telefonen min viste 09.40, og det samme gjorde bilen ante jeg ugler i mosen! Min fantastiske mobil har ikke stilt seg selv! Her har jeg vært slavedriver og tvunget E opp mye tidligere enn hun tydeligvis var klar for, og for hva? Jo, nå sitter vi og ser på hverandre i stuen mens vi venter på at klokken FAKTISK skal bli 09.40 og vi kan dra på bading Skal aldri mer stole på automatisk stilling av klokke, det er ihvertfall sikkert! Vi får mye ut av dagen da, om det skal være noe positivt i det hele
Gjest Ludodama Skrevet 30. oktober 2016 #219 Skrevet 30. oktober 2016 Atte HÆ?!?? Vekkes klokka 08.15? Hva slags drømmegener er dette? Eller- hun er kanskje større enn jeg innbilte meg?
Weebs Skrevet 30. oktober 2016 #220 Skrevet 30. oktober 2016 Min klokke hadde heldigvis stilt seg selv, ellers hadde jeg dukket opp på jobb en time før. Og det hadde vært grusomt Lykke til på svømming! Sprekuser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå