Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skulle gjerne funnet en faktaside om valpens utvikling de første leveukene. Noen som vet om en side? Finner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 Var jeg deg ville jeg nok ha kjøpt meg en bok om emnet. Denne fant jeg på nettet under Canis sine sider, og ser ut til å være en bra bok. Fra valp til voksen hund Pris: kr 298,- Forfatter(e): Åsa Ahlbom Språk: Norsk Utgiver: Canis AS Diverse info: 256 sider, innbundet Produktkode: 700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dersom det er en bestemt rase du er interessert i kan du også finne en oppdretter av denne som er på internett, de pleier å legge ut bilder og skrive litt om valpene en gang i uka, frem til de er leveringsklare. Da kan du se hvordan ett helt kull utvikler seg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå