AnonymBruker 42 Skrevet 25. januar 2016 #21 Skrevet 25. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg støtter Wendas definisjon. Du beskriver fedme, ikke bollemus. Bollemus har med utforming av skambenet å gjøre, slik at det stikker ut når man ligger på rygg. Faktisk er dette ofte mest synlig hos slanke kvinner. Anonymkode: 7e861...955 Du skal få støtte hvem du vil, men det forandrer ikke hva jeg karakteriserer som bollemus (den riktige definisjonen selvfølgelig) Det jeg beskriver er ikke fedme, og har heller ingenting med fedme å gjøre. Det jeg beskriver er et godt polstret venusberg, og det er ikke noe man har bare fordi man har et mer framtredende skambein enn "normalen". Det som kjennetegner en "bollemus" er at den er myk. Er ikke venusberget mykt, så er det ei heller en bollmus 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #22 Skrevet 25. januar 2016 7 timer siden, Beeblebrox skrev: Hvor har du den "definisjonen" fra? Jeg bruker i alle fall uttrykket kun om de som har et fettlag som ligger over og dekker skambenet. Kjenner heller ingen som bruker "bollemus" om skambein bare er litt fremtredende... To each hes own, I suppose... Jeg er helt enig med deg. En bolle er jo ikke hard som bein, en bolle er myk. En bollemus er også myk. Anonymkode: 5f761...108 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #23 Skrevet 25. januar 2016 Det er uansett et grusomt ord........................ Anonymkode: 3407d...ad5 1
Arabella Skrevet 25. januar 2016 #24 Skrevet 25. januar 2016 7 timer siden, Beeblebrox skrev: Hvor har du den "definisjonen" fra? Jeg bruker i alle fall uttrykket kun om de som har et fettlag som ligger over og dekker skambenet. Kjenner heller ingen som bruker "bollemus" om skambein bare er litt fremtredende... To each hes own, I suppose... Jeg foreslår at du leser mitt siterte innlegg fra Wikipedia omigjen.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #25 Skrevet 25. januar 2016 9 timer siden, Wenda skrev: Bollemus er slik jo. Det er når skambeinet stikker såpass mye ut at det "buler" ut. Bollemus har f.eks ingenting med fett å gjøre Nei, her har du bommet helt. Bollemus har med fett å gjøre jo. Anonymkode: a1fd0...df6 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #26 Skrevet 25. januar 2016 Bullemus ser ganske harry ut. Anonymkode: 9809f...ce4
AnonymBruker 42 Skrevet 25. januar 2016 #27 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg foreslår at du leser mitt siterte innlegg fra Wikipedia omigjen. Da var det gjort Ønsker de å utdype, for jeg vart ikke klokere...
Arabella Skrevet 25. januar 2016 #28 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Beeblebrox skrev: Da var det gjort Ønsker de å utdype, for jeg vart ikke klokere... "Venusberg er den norske betegnelsen for det fremspringende, hårbekledte partiet mellom den nedre maveregionen og kjønnsorganene, ovenfor den såkalte skambuen hos kvinner. Det oppstår på grunn av skambenets posisjon og fettlaget utenpå. Den latinske betegnelsen mons pubis kan gjelde for begge kjønn og mons veneris kun for kvinner." Du skal se vi er enige allikevel . 1
AnonymBruker 42 Skrevet 25. januar 2016 #29 Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, Arabella skrev: "Venusberg er den norske betegnelsen for det fremspringende, hårbekledte partiet mellom den nedre maveregionen og kjønnsorganene, ovenfor den såkalte skambuen hos kvinner. Det oppstår på grunn av skambenets posisjon og fettlaget utenpå. Den latinske betegnelsen mons pubis kan gjelde for begge kjønn og mons veneris kun for kvinner." Du skal se vi er enige allikevel . Im soo confused right mjau! Bra vi er enige, selv om jeg ikke helt forstod hva vi er samde om. Mulig jeg er overtrøtt eller.no
Arabella Skrevet 25. januar 2016 #30 Skrevet 25. januar 2016 Du kan få kvila hovudet ditt på bollemusa mi . 3
Raven Emerald Skrevet 25. januar 2016 #31 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Du kan få kvila hovudet ditt på bollemusa mi . Freidig i dag? 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #32 Skrevet 25. januar 2016 Bollemus er en måte å beskriver et kvinnelig kjønnsorgan som har litt mer kjøtt på seg foran og markert skambein, og som derfor kan få en litt mer rund form. Anonymkode: 98cbc...0a5 2
Arabella Skrevet 25. januar 2016 #33 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, Raven Emerald skrev: Freidig i dag? Det hender jeg slår til iblant .
AnonymBruker 42 Skrevet 25. januar 2016 #34 Skrevet 25. januar 2016 8 minutter siden, Arabella skrev: Du kan få kvila hovudet ditt på bollemusa mi . Awww
Raven Emerald Skrevet 25. januar 2016 #35 Skrevet 25. januar 2016 (endret) 26 minutter siden, Arabella skrev: Det hender jeg slår til iblant . Det kan jeg like. =) På en uskyldig måte, altså. *påpeke* Endret 25. januar 2016 av Raven Emerald 1
Gjest FruKG Skrevet 26. januar 2016 #36 Skrevet 26. januar 2016 19 timer siden, Beeblebrox skrev: Awww Om Arabella trekker seg så kan du komme til meg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå