Gå til innhold

Hvordan ser en bollemus ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan noen legge ut et bilde som viser dette tydelig.

Anonymkode: 8de71...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.morshjemmebakte.no/var/ezflow_site/storage/images/selskaper/orkla-food-ingredient/idun-sites/mors-hjemmebakte/oppskrifter/bollemus/7914547-3-nor-NO/Bollemus_article_image_723.jpg

Bilde gjort om til link.

Saraby, mod.

Endret av Saraby
  • Liker 16
Skrevet (endret)
Den 23.1.2016 at 22.08, dillyduzit skrev:

http://www.morshjemmebakte.no/var/ezflow_site/storage/images/selskaper/orkla-food-ingredient/idun-sites/mors-hjemmebakte/oppskrifter/bollemus/7914547-3-nor-NO/Bollemus_article_image_723.jpg

:fnise: 

Skulle til å poste noe lignende ;D

Bilde gjort om til link.

Saraby,mod

Endret av Saraby
Skrevet
2 minutter siden, Chibi skrev:

:fnise: 

Skulle til å poste noe lignende ;D

Tror ikke du vet hvor rask jeg var med å søke det opp når jeg så tittelenpå innlegget :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Vanskelig å finne et bra bilde, men dette er vel hva jeg vil definere som bollemus

56a402499ba12_Utennavn.png.11b734ab43600

Anonymkode: c83ab...ca7

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med seksuelt innhold, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentar til modereringen. Ber om at slike spørsmål taes på Ris og Ros. 

-Saraby, mod.

Gjest Vena Cava
Skrevet
Den 23. januar 2016 at 23.49, Arabella skrev:

Slik ser en såkalt "bollemus" ut:

Venusberg - Wikipedia

What? Det der var jo ikke bolle i det hele tatt. Det var jo bare beinet som stakk litt frem når hun ligger på rygg.

Skrevet
1 minutt siden, Vena Cava skrev:

What? Det der var jo ikke bolle i det hele tatt. Det var jo bare beinet som stakk litt frem når hun ligger på rygg.

Bollemus er slik jo. Det er når skambeinet stikker såpass mye ut at det "buler" ut. 

Bollemus har f.eks ingenting med fett å gjøre

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, Wenda skrev:

Bollemus er slik jo. Det er når skambeinet stikker såpass mye ut at det "buler" ut. 

Bollemus har f.eks ingenting med fett å gjøre

Uenig! :P  Mange som har framtredende skambein men likevel ikke har bollemus.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Uenig! :P  Mange som har framtredende skambein men likevel ikke har bollemus.

Du får gjerne være uenig. Definisjonen av bollemus er iallefall når skambeinet buler ut mer enn hva som er "normalt" 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Wenda skrev:

Du får gjerne være uenig. Definisjonen av bollemus er iallefall når skambeinet buler ut mer enn hva som er "normalt" 

Hvor har du den "definisjonen" fra? Jeg bruker i alle fall uttrykket kun om de som har et fettlag som ligger over og dekker skambenet. Kjenner heller ingen som bruker "bollemus" om skambein bare er litt fremtredende... To each hes own, I suppose...

• Liker 3
Skrevet
59 minutter siden, Wenda skrev:

Vil nå si at det er svært normalt å ha tydelig skambein.

Anonymkode: 3fe83...06d

Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg har bollemus, men jeg tror ikke skambeinet mitt buler mer ut enn normalt.

Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

Hvor har du den "definisjonen" fra? Jeg bruker i alle fall uttrykket kun om de som har et fettlag som ligger over og dekker skambenet. Kjenner heller ingen som bruker "bollemus" om skambein bare er litt fremtredende... To each hes own, I suppose...

Fra leger, legesider på nett osv. 

Skrevet
6 timer siden, Beeblebrox skrev:

Jeg støtter Wendas definisjon. Du beskriver fedme, ikke bollemus. Bollemus har med utforming av skambenet å gjøre, slik at det stikker ut når man ligger på rygg. Faktisk er dette ofte mest synlig hos slanke kvinner.

Anonymkode: 7e861...955

Skrevet
8 timer siden, Vena Cava skrev:

Det er bollemus, jo. 

Anonymkode: 7e861...955

Skrevet

Dere som er "motstandere", hva er deres definisjon på "bollemus"? Og hva støtter dere den på?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...