AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Del Skrevet 23. januar 2016 Hva gjør dere når dere har mensen og skal være på besøk hele kvelden eller helgen et sted dere vet/antar at det ikke er søppelkasse på badet? Feks fest eller overnattingshelg? Jeg synes det er så pinlig å snike bind ol i vanlig søppel. Anonymkode: 0632f...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 23. januar 2016 #2 Del Skrevet 23. januar 2016 vell visst dem ikke har søppelkasse på badet så må dem tåle å få bind i det vanlige søppelet,nå er jo ikke jeg dame da men tenker at dette skal du bare ta helt med ro og bare kaste bindet der det er mulig Lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Del Skrevet 23. januar 2016 Holder litt med lipgloss jeg egentlig:P Alle vet damer har mensen og trenger å kaste bind/tamponger, så om en arrangerer fest/besøk og ikke har bøtte på badet, nei, da får du det i søppelet på kjøkkenet. Er nå bare å være diskret, så går det nok bra^^, Om noen kommenterer det så bare dra en sånn som man sier til barn; ja, det er sånn som alle voksne damer får, men det er ikke farlig. Anonymkode: 2871f...c73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Del Skrevet 23. januar 2016 Pakker det inn i toalettpapir og går med største selvfølge til søplebøtten på kjøkkenet og kaster det. Mensen er tross alt en helt naturlig ting og ikke noe å skamme seg over. Anonymkode: d1efd...aaa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Del Skrevet 24. januar 2016 Et luretriks er å ta med noen hundeposer. (Selges på vanlige butikker. Da blir det litt mer diskret å kaste og du kan i verste fall putte det i veska og kaste senere. Anonymkode: 6a4e9...327 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Del Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et luretriks er å ta med noen hundeposer. (Selges på vanlige butikker. Da blir det litt mer diskret å kaste og du kan i verste fall putte det i veska og kaste senere. Anonymkode: 6a4e9...327 Det samme gjør jeg. Jeg har med poser så ruller jeg det inn i papir, så ruller jeg det inn i papiret bindet kommer i, sånn roll press go. Så putter jeg det i veska og kaster det så fort jeg kan. Nå pleier ikke jeg å ligge borte når jeg har mensen, da drar vi bare på besøk. Synes det er ekkelt og kaste bind i søpla på kjøkkenet, der man lager mat. Men nå har jeg en annen kultur, og da skal vi være distre med å kaste bind osv, spesielt hvis det er menn til stede. Anonymkode: a3d0f...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå