Peter007 Skrevet 23. januar 2016 #61 Del Skrevet 23. januar 2016 23 timer siden, Blomsterert skrev: Han har slitt i mange år. Jeg har måtte ringe politiet et par ganger fordi han har truet meg. Med kniv i ruset tilstand, Jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Jeg er vanvittig glad i ham. Han er lynende intelligent,morsom og veldig pen mann,velstelt og bra utseende. Min familie er typisk fasadefolk. Alt er så perfekt at det er skummelt. Dere som skjønner,vet hva jeg mener. Hele familien har slått hånden av ham,jeg elsker ham over alt. Så..nå ringte han,og han får ikke ha barna mer. Det skhønner jeg, Han ruser seg og er ustabil. Jeg har jo ringt politiet selv, Barna er tidlig tenårer,de elsker pappaen sin! Nå er hele fanilien sint på meg,men jeg vet ikke hva annet jeg skulle gjort? Han truet meg med kniv sist. Familien mener jeg ødelegger fasaden. De har alle plettfri vandel så klart,men jeg kunne ikke annet enn å ringe politiet? Ingen vil ha med han p gjøre,jeg er der. Han er bitter nå,men han skjønner meg. Jeg er ærlig og sa det som det var. Han sliter alt for mye til å være en god omsorgsperson. Hjertet mitt er i tusen biter. Hele famimien hater meg nå. Jeg føler jeg reddet to barn. Broren min er sint,men skjønner, Tror bare jeg få dette ut. Han muligens ha barna med tilsyn noen timer om gangen. Barnevernet kan hjelpe til her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. januar 2016 #62 Del Skrevet 24. januar 2016 Den 23.1.2016 at 13.38, jabx skrev: TS gjo Kunne du latt to uskyldige barn leve under forferdelige forhold? Hadde du hatt samvittighet til det? Nei, TS gjorde det rette. TS har reddet to uskyldige barn. Det står det respekt av. At hun må ta imot dritt fra familien gjør bare handlingen hennes enda større. Om trådstarter hadde overtatt omsorgen for de barna hun mener lider av omsorgssvikt ja da kan jeg være enig i at det er en nobel og gjev handling. Å bare varsle, - slik at ungene havner på fosterhjem eller institusjon, - kan hvem som helst gjøre. Den 23.1.2016 at 16.44, jabx skrev: Når noen har ringt politiet på grunn av deg innebærer det naturligvis at det blir verre for deg. Men det er bare fordi noen måtte ringe politiet på deg i utgangspunktet. Hadde du oppført deg som folk hadde ikke politiet vært nødt til å komme for å ta seg av deg. At du opplever det som at ting blir verre når politiet hindrer deg fra å gjøre noe mot andre betyr ikke at alt har blitt verre. Tvert imot, det har blitt bedre. Det blir ikke verre når noen stoppes når de utsetter andre for noe som krever at politiet griper inn. Ja så fint da, - at alt blir bestandig bedre når man ringer politiet. Aldri har det skjedd noengang at en telefon til politiet har forverret noe som helst. Så flott og fint du! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #63 Del Skrevet 24. januar 2016 Waco: barna er ikke i institusjon eller barnehjem. De bor hos sin mor!! Anonymkode: 68265...3d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 25. januar 2016 #64 Del Skrevet 25. januar 2016 Ryddet for avsporing. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå