Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rihanna - Never Ending, fra det nye albumet Anti. 

Anonymkode: a7b84...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rihanna - Never Ending, fra det nye albumet Anti. 

Takkkkk ♡♡♡♡

Skrevet

Det er ikke noen som vet hva sangen Marta Elise sang, het? 🙈🙈

Skrevet

Christina Perri - The Lonely

Skrevet

Ble mektig imponert av Alexandra og Ida. Wow!

Anonymkode: 0e061...8e9

Skrevet

Hjelpe meg så Gunnar skal bable i vei. Han maser jo konstant, uten mål og mening!

Mange flink som er videre, men et par merkelige valg også synes jeg.

Lurer på hvordan de har valgt ut hvem som skal opp mot hverandre i de neste rundene. Er dette valgt av dommerne eller er det helt tilfeldig? Ser det kan bli noen interessante dueller der flere av de jeg virkelig har sansen for kan ryke ut tidlig.

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg trur han Gunnar digger den mattefyren, han skal alltid kødde med han😂

Skrevet

Noen som veit hvem hu lesba fra Tønsberg er? Link ;) 

Anonymkode: ffcaf...2bf

AnonymBruker
Skrevet

noen som vet hvordan de har valgt ut akkurat hvilke 8 som skal konkurrere mot hverandre? :)

Anonymkode: 7bc2c...329

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noen som vet hvordan de har valgt ut akkurat hvilke 8 som skal konkurrere mot hverandre? :)

Anonymkode: 7bc2c...329

Jeg satt akkurat og tenkte på det. Er ikke sikker, men det virker som at de sprer de sterkeste deltakerne i ulike grupper. De har nok en tanke om hvem de selv tror kommer til å komme videre, og så har de plassert disse i ulike grupper så ikke fire av dem må konkurrere mot hverandre en gang, og to "middelmådige" kommer videre neste gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I år er det ganske konsekvent. Hvis jeg tenker Hauuuu, så surt, så lyser dommerne som soler og overgår hverandre i superlativer. Lurer ofte på om de har en helt annen lyd på øret enn den som går ut til seerne.

Anonymkode: 885fa...997

• Liker 2
Skrevet

Idol har halvert seernes makt over hvem som går videre. Nå bestemmer seerne bare den ene. Dommerne bestemmer den andre. 

Så langt i kveld liker jeg best Ida. Hun fikk kjempegode tilbakemeldinger fra dommerne. Da regner jeg med at de sørger for at hun går videre hvis seerne ikke gjør det, og da vil ikke jeg bruke penger for å stemme på henne. Så jeg kommer ikke til å stemme i kveld.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte også Kristian, men siden seerne nå bare kan sende videre en av de ni som dommerne ikke vil ha med videre, så er sjansen liten for at mange nok seere stemmer på ham, og da vil ikke jeg kaste bort penger på å stemme på en som likevel sannsynligvis ikke går videre. Så jeg kommer ikke til å stemme i kveld.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Testosteron skrev:

Jeg likte også Kristian, men siden seerne nå bare kan sende videre en av de ni som dommerne ikke vil ha med videre, så er sjansen liten for at mange nok seere stemmer på ham, og da vil ikke jeg kaste bort penger på å stemme på en som likevel sannsynligvis ikke går videre. Så jeg kommer ikke til å stemme i kveld.

Du kan stemme her:

http://www.tv2.no/stem/tv2-v15/release/app.html?h=d3tx78exr6ux3j.cloudfront.net&p=5d9dd5d1-adeb-40d2-bcc8-45a0c3bd0753#multivote/m-8472

• Liker 1
Skrevet

Marius må til finalen! Ekstra pluss for kult låtvalg! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Wow!! Marius var bra!

Anonymkode: 6d0e6...f8f

Skrevet

Han fikk alle tre gratisstemmene fra meg! :) Tror Bowie hadde vært stolt. 

• Liker 1
Skrevet

Blir nytt dommerpanel neste (?!?!?) sesong ser jeg. Elendige folk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...