Gjest Gutt14 Skrevet 2. desember 2008 #21 Skrevet 2. desember 2008 Hadde bursdag igår(14 år). Jeg pleier ikke å få mye, jeg forventer heller ikke mye. Men i år ble jeg faktisk overrasket: 1 dvd(til max 150 kr) og 30 kr? Vi har ikke dårlig økonomi heller, så..
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #24 Skrevet 2. desember 2008 Hadde bursdag igår(14 år). Jeg pleier ikke å få mye, jeg forventer heller ikke mye. Men i år ble jeg faktisk overrasket: 1 dvd(til max 150 kr) og 30 kr? Vi har ikke dårlig økonomi heller, så.. Mange foreldre vil ikke at barna skal vite om økonomiske problemer. Det kan hende de har kjempedårlig råd selv om du ikke merker det.
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #25 Skrevet 2. desember 2008 Synes det var veldig lite også siden din farmor pleier å gi 200kr til sine barnebarn, vil det si at dine 4 tanter og onkler ga deg 25kr (fra hvert par). Det er jo rett og slett smålig! Hilsen BritElin Enig i dette..
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #26 Skrevet 2. desember 2008 Jeg fikk foresten bare ett langt brev fra min mor på min 18 årsdag, det var fyllt med gode ønsker om fremtiden, minner fra fortiden og hvor utrolig mye jeg betyr for henne. Hun hadde ikke råd til å gi meg noe, men dette brevet er det kjæreste jeg eier og det beste jeg kunne fått
Gjest Gutt14 Skrevet 2. desember 2008 #27 Skrevet 2. desember 2008 Mange foreldre vil ikke at barna skal vite om økonomiske problemer. Det kan hende de har kjempedårlig råd selv om du ikke merker det. For å si det sånn; Jeg _VET_ vi ikke har dårlig økonomisk råd. Mamma kjøpte seg nettopp bil, pappa speilreflekskamera. Man kjøper jo ikke dette hvis man har dårlig råd. Svar til sistemann; Jeg får alltid et brev jeg og, og det er veldig hyggelig. Har spart på alle.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #28 Skrevet 2. desember 2008 For å si det sånn; Jeg _VET_ vi ikke har dårlig økonomisk råd. Mamma kjøpte seg nettopp bil, pappa speilreflekskamera. Man kjøper jo ikke dette hvis man har dårlig råd. Svar til sistemann; Jeg får alltid et brev jeg og, og det er veldig hyggelig. Har spart på alle. Kanskje de har dårlig råd FORDI de nettopp har kjøpt bil og speilrefleks...?
Gjest WildRider Skrevet 2. desember 2008 #29 Skrevet 2. desember 2008 Gratulerer med overstått foresten, gutt14
Gjest Gjest14 Skrevet 2. desember 2008 #30 Skrevet 2. desember 2008 Takk takk, WildRider "Gjest": Nei, det kan ikke være derfor. Jeg mener, pappa "sparte" litt over 2 mnd(Han prata om det 2 mnd før han kjøpte) Og mamma hadde spart i en 6-8 mnd, for å kjøpe kontant.
The Kitten Skrevet 2. desember 2008 #31 Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes det var lite. Du fikk jo mindre enn 100,- fra hver av de. Hadde det vært meg hadde jeg blitt litt såret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå