Gå til innhold

Kindle - hvor mange bøker er det plass til?

Gjest livehappy

Anbefalte innlegg

3 timer siden, IglePigle skrev:

Hva er forskjellen på Voyage og paperwhite? 

Med forbehold om at jeg kan ha misforstått så tror jeg Voyage er tynnere og lettere. Kan sikkert verifiseres ved å se på spesifikasjonene inne på Amazon.com. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Cata skrev:

Med forbehold om at jeg kan ha misforstått så tror jeg Voyage er tynnere og lettere. Kan sikkert verifiseres ved å se på spesifikasjonene inne på Amazon.com. 

Har prøvd å lese litt, men ble ikke så mye klokere. Virker som om den er litt tynnere (derav mest sannsynlig litt lettere) og at det en "reimagined page turns" som gjør at en kan bla sider uten å løfte en finger.
Jeg får gå litt i tenkeboksen, fikk veldig lyst på en, spesielt etter å ha sett prisene de har på bøkene inne på Amazon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, IglePigle skrev:

Har prøvd å lese litt, men ble ikke så mye klokere. Virker som om den er litt tynnere (derav mest sannsynlig litt lettere) og at det en "reimagined page turns" som gjør at en kan bla sider uten å løfte en finger.
Jeg får gå litt i tenkeboksen, fikk veldig lyst på en, spesielt etter å ha sett prisene de har på bøkene inne på Amazon :)

Og skulle du ha lyst til å shine den opp litt så er det bare å se her. (Og overhør de desperate hylene fra Visa'en :fnise: )  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
22 timer siden, Cata skrev:

Og skulle du ha lyst til å shine den opp litt så er det bare å se her. (Og overhør de desperate hylene fra Visa'en :fnise: )  

:bond: 

Det var en farlig side, det... :daane: 

Hatt min Kindle i... fire-fem år nå? En av de gamle typene, med tastatur. Men den har fortsatt ikke blitt full :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Henter opp igjen denne. Kjøpte en kindle voyage for en måneds tid siden.
Dere andre som har kindle - hvor kjøper dere cover til den? Jeg har funnet et par jeg kunne tenke meg - men sliter litt med å finne noen som vil sende til Norge... Kunne tenke meg denne blant annet - og har prøvd å bestille både fra amazon og direkte fra produsent, men de sender ikke hit.

Mulig det bare er jeg som leter på feil sted? Finnes det norske butikker med litt utvalg?

Anonymkode: 1f817...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere andre som har kindle - hvor kjøper dere cover til den? Jeg har funnet et par jeg kunne tenke meg - men sliter litt med å finne noen som vil sende til Norge... Kunne tenke meg denne blant annet - og har prøvd å bestille både fra amazon og direkte fra produsent, men de sender ikke hit.

Mulig det bare er jeg som leter på feil sted? Finnes det norske butikker med litt utvalg?

Har du kikket på eBay eller Etsy? :) Ser Komplett.no bare har cover til Paperwhite, men det hadde jo evt. vært mulig å sende dem en mail og høre om de skal ta inn covere til Voyage, siden de selger den :)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte mitt hos Oberondesign.com, men det er en litt annen stil enn de du viser til. (Og prisen er litt heftig....) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har konto og er logget inn på amazon.com (ikke .co.uk) kan du huke av for "Ship to Norway" i sidemenyen etter du har søkt. Står under "Refine by" og "International shipping"

Kjedelig at så mange ikke sender til Norge, men noen gjør det. Frakt kan fort bli litt dyrt da.

Jeg endte opp med å bestille fra ebay til min paperwhite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da fant jeg en på Amazon likevel! Den ship to Norway-knappen var genial (og dyr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...