Gå til innhold

Betatt/Forelsket I kollega...

Fremhevede innlegg

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

-unngå han mest mulig

-ikke tulle og tøyse

-ikke ta for mye kontakt

Punktene du har skrevet opp her er veldig bra! I tillegg vil jeg anbefale deg å sette han i "stealth mode" på facebook og andre sosiale plattformer. Det vil ikke si at du nødvendigvis unfriender han, men du velger unfollow og fjerner han fra chat-oversikten. Så tar han ikke oppmerksomheten din der. Ikke lik eller kommenter statusoppdateringer. Og ta aldri kontakt med han utenfor jobben med mindre det er absolutt nødvendig. 

Har du veldig lite med han å gjøre og ikke følger med på livet hans og hva han foretar seg, så kjølner forelskelsen enklere. Det er min erfaring ihvertfall. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, PseudonymBruker skrev:

Punktene du har skrevet opp her er veldig bra! I tillegg vil jeg anbefale deg å sette han i "stealth mode" på facebook og andre sosiale plattformer. Det vil ikke si at du nødvendigvis unfriender han, men du velger unfollow og fjerner han fra chat-oversikten. Så tar han ikke oppmerksomheten din der. Ikke lik eller kommenter statusoppdateringer. Og ta aldri kontakt med han utenfor jobben med mindre det er absolutt nødvendig. 

Har du veldig lite med han å gjøre og ikke følger med på livet hans og hva han foretar seg, så kjølner forelskelsen enklere. Det er min erfaring ihvertfall. 

Han har ikke facebook,ikke jeg heller☺

vi sees heldigvis kun på jobb,men der er man jo omtrent hele dagen så da ser man jo personen mye. Jeg skal unngå han men jeg må jo snakke med han av og til da ellers virker det kanskje som om det er noe galt,skaper dårlig arbeidsmiljø osv.

Bare ikke tulle tenker jeg,snakke kun jobb,ikke le av tullingen hans og sånne ting.

Skrevet

Nei, du får vel bare vente til ridderen på den hvite hesten banker på døra di hjemme en gang du da..

Anonymkode: 82dd7...d90

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? :) 

Anonymkode: 986fa...05b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du får vel bare vente til ridderen på den hvite hesten banker på døra di hjemme en gang du da..

Anonymkode: 82dd7...d90

Hva mener du med det?

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Bare ikke tulle tenker jeg,snakke kun jobb,ikke le av tullingen hans og sånne ting.

Ja det er lurt. Men ikke alltid like enkelt. Min erfaring er at man klarer å redusere tullingen noe, men av og til blir det rett og slett for fristende (det føles så godt når man får henne til å le etc etc...). Tilværelsen blir litt bi-polar. En dag på jobb kan man være høyt oppe fordi det har vært bra stemning. Man vet utfra fornuften at det ikke er noe reelt på gang, men hjertet fucker opp all fornuft der og da. Neste dag kan man være litt nedfor fordi hjertet har roet seg og fornuften kommer fram og forteller deg "hvilken idiot du var igår som lot deg rive med på noe som det ikke blir noe av". Og sånn går dagene.

Skrevet (endret)

Sjansen for at han er interessert er SVÆRT stor, både fordi det er sjeldnere at kvinner sjekker opp menn enn omvendt, samt at du er yngre. Men hvor gammele r du egentlig? Jo eldre du er, jo mindre betyr aldersgapet.

Skjønner ikke at du gir opp uten videre. Det er sant at du må verne jobben og unngå evig kleinhet, men det går an å gjøre noen diskre undersøkelser, å legge ut noen agn for å se om han biter på.

Endret av Livan
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du egentlig? :) 

Anonymkode: 986fa...05b

28

Skrevet
10 timer siden, Livan skrev:

Sjansen for at han er interessert er SVÆRT stor, både fordi det er sjeldnere at kvinner sjekker opp menn enn omvendt, samt at du er yngre. Men hvor gammele r du egentlig? Jo eldre du er, jo mindre betyr aldersgapet.

Skjønner ikke at du gir opp uten videre. Det er sant at du må verne jobben og unngå evig kleinhet, men det går an å gjøre noen diskre undersøkelser, å legge ut noen agn for å se om han biter på.

Jeg er 28 så det at han er 40 er ikke så big deal synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Sunniva. Jeg tenker at siden denne mannen er 40 og du 28 så står han litt på sidelinjen fordi han kan være redd for at du syns han er for gammel for deg.

Jeg har fortsatt en god følelse av at han kan være interresert i deg, jeg da. Jeg syns ikke du skulle gi opp. Prøv heller igjen å be han ut. Eller i hvert fall få snakket med han om ting og tang som ikke bare er relevant for jobben. 

Jeg tror han lodder stemningen litt og er interessert, men tør ikke ta noe initiativ - både fordi han er sjenert og fordi han er 12 år eldre enn deg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Polly Ester skrev:

Sunniva. Jeg tenker at siden denne mannen er 40 og du 28 så står han litt på sidelinjen fordi han kan være redd for at du syns han er for gammel for deg.

Jeg har fortsatt en god følelse av at han kan være interresert i deg, jeg da. Jeg syns ikke du skulle gi opp. Prøv heller igjen å be han ut. Eller i hvert fall få snakket med han om ting og tang som ikke bare er relevant for jobben. 

Jeg tror han lodder stemningen litt og er interessert, men tør ikke ta noe initiativ - både fordi han er sjenert og fordi han er 12 år eldre enn deg. 

Og skulle han tross alt ikke være interessert på den måten, så vil han ta det som et enormt kompliment! Hadde han vært gift hadde han løpt hjem og fortalt konen sin; I dag ble jeg sjekket opp av en ung hoppe på jobben! :danse:

Du overlever dette, du har så lite å tape. En avvisning (som ikke behøver å handle om deg i det hele tatt) kan du takle fint ved å selv bagatellisere det og bare si noe sånt som, jaja, man må jo prøve seg på kjekke menn og le det vekk og du skal se hvor lett det er å fortsette tøyserelasjonen med ham, om du selv ikke eser deg opp og skaper mye flau stemning (snakk med en gutt for å få råd, vi er hundre ganger flinkere til å bli avvist) - dette er det VERSTE utfallet, men det mest sannsynlige er at han takker ja om han er singel. Du behøver ikke en gang være overtydlig hvis du vil kunne ro deg vekk, det er så kjekt å henge med deg, hva om vi tar en kaffi en dag det er sol og sosialiserer litt etter jobben? Den kan du fint komme deg unna om han beiler. Pass dog på at om han misforstår og tror det er uromantisk, at signalene er tydelige når dere henger, men sannsynligvis vil det gå knirkefritt av seg selv.

Endret av Livan
Skrevet

Enig med de over, ikke gi opp! Kan jo fint hende han liker deg, men han skjønner ikke om det er gjensidig med den vage hintingen din. Ta sjansen, han blir uansett å se på det som et kjempekompliment. Dette går bra. :) 

Anonymkode: d05b9...e73

• 4 uker senere...
Skrevet
Den 25.1.2016 at 20.40, SunnivaOslo skrev:

Ok..tror jeg skal ta "prosjekt kollega"og stappe det I en boks og gjemme den boksen. Tror ikke dette fungerer når jeg ikke klarer å be han ut i kombinasjon med at han ikke ber meg ut så skrinlegger hele greia😕

Men nå trenger jeg tips til hvordan bli KVITT forelskelsen,har satt opp følgende punkter:

-unngå han mest mulig

-ikke tulle og tøyse

-ikke ta for mye kontakt

Men,faen assa det er vanskelig når jeg føler det jeg føler og ser han 5 dager i uka...åhhhhh..livet.

Hvordan går dette prosjektet?

Jeg står i ganske lik situsjon serru. Klarer du unngå han?

• 2 uker senere...
Skrevet
Den Thursday, February 18, 2016 at 22.48, Damajahei skrev:

Hvordan går dette prosjektet?

Jeg står i ganske lik situsjon serru. Klarer du unngå han?

Nei...men jeg prøver å ikke tulle for mye med han og sånn da. Har sagt til meg selv at jeg må ikke tro han er interessert at han sikkert synes jeg er stygg osv så det hjelper på en måte litt enn å tenke "liker han meg?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...