AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er skikkelig stresset nå. Driver på med en kar, og jeg vil ha sex med han. MEN! Jeg er så himla plaget med utflod Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få det "bedre" eller hva det kan skyldes? Det hindrer meg litt i den spontane sex biten, for å si det slik... Må liksom lure meg unna for å vaske meg osv. Anonymous poster hash: b8c0d...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvordan utflod mener du? Er du plaget med mye utflod i dagliglivet? Utflod i større eller mindre grad er helt vanlig, de fleste jenter har litt i trusa hver dag, men om trusen din blir gjennomvåt på en vanlig dag så bør du ta kontakt med gynekolog for det kan være tegn på bakterie eller hormonubalanse. Om det er det at du syntes du blir for våt når du blir kåt, så er det også helt vanlig. Spesielt unge jenter blir veldig våte og føler seg som en "bøtte vann". Selv må jeg også alltid tørke meg litt diskret mellom bena, mellom foreplayet og penetreringen. Anonymous poster hash: 0303c...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har utflod jeg også, men det merkes da ikke når jeg blir våt uansett. Jeg er som "en bøtte vann" når jeg er tent, og gidder da ikke å skjule det på noen måte. Bare digg for han jeg puler det, at han får meg såpass våt. Dusjer dog hver dag, så er aldri lukt eller noe. Anonymous poster hash: 9a4e2...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 22. oktober 2015 #4 Del Skrevet 22. oktober 2015 Utflod er normalt, både mye og lite og at det er synlige spor i trusa. Er du plaget med ekstreme mengder, lukt, farge, konsistens osv så tar du en tur til legen og sjekker ut dette. Det kan være sopp, bakteriell vaginose, ubalanse eller hvis du går på p-piller kan det være du ikke "tåler" disse lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #5 Del Skrevet 22. oktober 2015 Har utflod jeg også, men det merkes da ikke når jeg blir våt uansett. Jeg er som "en bøtte vann" når jeg er tent, og gidder da ikke å skjule det på noen måte. Bare digg for han jeg puler det, at han får meg såpass våt. Dusjer dog hver dag, så er aldri lukt eller noe. Anonymous poster hash: 9a4e2...8c7 Signerer denne...! Han syns nok bare det er digg at du er våt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Del Skrevet 22. oktober 2015 Selv må jeg også alltid tørke meg litt diskret mellom bena, mellom foreplayet og penetreringen. Anonymous poster hash: 0303c...1d5 Hvordan gjør du det? Har du med papir å tørke med? Hva gjør du med papiret? Ikke for å forhøre deg, men jeg ville gjerne hatt et tips. Den eneste løsningen jeg har tenkt er å gå på badet for å tørke med dopapir. Men da blir det jo alltid et "hakk" i sexen. Anonymous poster hash: d967e...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Del Skrevet 22. oktober 2015 Du trenger da ikke avbryte sexen for å tørke deg? Er du våt så er du våt, det spiller jo ingen rolle. Ellers er det helt normalt å ta en tur på toalettet før det blir stemning for sex - jeg sjekker sminken, tar en mint og passer på at alt er "ok". Kanske har med et par våtservietter i tilfelle jeg har hatt en lang dag. Som nevnt over, om utflod er illeluktende el.l. så får du ta en soppkur eller evt. tur til legen. Anonymous poster hash: fb4ff...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Del Skrevet 22. oktober 2015 utflod og sekretet som skilles ut ved opphisselse er ikke det samme. Anonymous poster hash: 1233b...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er såpass ille at jeg må bytte truse MINST 3 ganget iløpet av en dag, da jeg lukter ille. Og når jeg ikke føler meg ren, vil jeg ikke ha spontan sex. Jeg er flau, og det sliter veldig på selvtilliten... Men hvis det er sopp, klør det ikke da? -TSAnonymous poster hash: b8c0d...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Del Skrevet 22. oktober 2015 Signerer denne...! Han syns nok bare det er digg at du er våt! Jeg tror nok at han merker at jeg ikke bare er våt, for det er en skikkelig sur/søt lukt.. -TSAnonymous poster hash: b8c0d...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Del Skrevet 22. oktober 2015 Kom seg til legen og sjekk om alt er som det skal. Bruk truseinnlegg. Få på toalettet og tørk, få ut og ha deg med typen. Anonymous poster hash: acc55...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #12 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tror nok at han merker at jeg ikke bare er våt, for det er en skikkelig sur/søt lukt.. -TSAnonymous poster hash: b8c0d...99b Ahh.. ja da burde du kanskje sjekket det hos legen om du føler det er unormalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 22. oktober 2015 #13 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Det er såpass ille at jeg må bytte truse MINST 3 ganget iløpet av en dag, da jeg lukter ille. Og når jeg ikke føler meg ren, vil jeg ikke ha spontan sex. Jeg er flau, og det sliter veldig på selvtilliten... Men hvis det er sopp, klør det ikke da? -TSAnonymous poster hash: b8c0d...99b Har du testet deg for klamydia?? Endret 22. oktober 2015 av morhjertegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #14 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er såpass ille at jeg må bytte truse MINST 3 ganget iløpet av en dag, da jeg lukter ille. Og når jeg ikke føler meg ren, vil jeg ikke ha spontan sex. Jeg er flau, og det sliter veldig på selvtilliten... Men hvis det er sopp, klør det ikke da? -TSAnonymous poster hash: b8c0d...99b Hvis det lukter vondt og du må skifte så ofte må du jo dra til legen. Det er vel rimelig selvsagt.Anonymous poster hash: c027f...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 22. oktober 2015 #15 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Lukter det vondt, så har du muligens bakteriell vaginose eller sopp. Du får diverse ting på apoteket. Vivag og Ellen tamponger med melkesyrebakterier kan også være lurt å prøve. (utrolig hva vi menn vet ) Endret 22. oktober 2015 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #16 Del Skrevet 22. oktober 2015 Bruker du truseinnlegg? Min erfaring er at truseinnlegg gir meg mer utflod, som igjen gjør at jeg er avhengig av det. Klarer du deg noen dager uten å være sammen med denne mannen? Forsøk isåfall å gå uten truseinnlegg, med bomullstruser og litt løsere bukse. Hvis du barberer underlivet, kutt det ut! Jeg har knapt utflod nå, og kan ikke huske sist jeg måtte skifte truse pga det. Anonymous poster hash: 04a48...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #17 Del Skrevet 22. oktober 2015 Mye utflod kan jo lukte litt, men ikke direkte ekkelt. Jeg har en del utflod, men det jeg da gjør er å bruke et truseinnlegg dagen jeg vet jeg skal ha sex, og kaster det før jeg skal ha sex. Man kan da bare gå på do og plaske litt vann nedentil før du skal i gang også. Anonymous poster hash: 39698...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #18 Del Skrevet 22. oktober 2015 Signerer han som sier bakterien vaginose! Kom deg til legen, det km behandles.Anonymous poster hash: 8d9fb...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #19 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvordan gjør du det? Har du med papir å tørke med? Hva gjør du med papiret? Ikke for å forhøre deg, men jeg ville gjerne hatt et tips. Den eneste løsningen jeg har tenkt er å gå på badet for å tørke med dopapir. Men da blir det jo alltid et "hakk" i sexen. Anonymous poster hash: d967e...ee0 For å være ærlig så bruker jeg kanten på dyna uten at han ser det (når jeg snur meg rundt, når han strekker seg etter kondom eller lignende), eller hånda mi og tørker av hånda på siden av lakenet Anonymous poster hash: 0303c...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå