Gå til innhold

sex med venn i samme rom

96musclekid

Anbefalte innlegg

Hei

Eg var på besøk hos kjøresren min en helg, å da hadde hun en veninne som sov over på samme rom som oss. Jeg å dama mi spoona å hadde rolig sex med ho i samme rom uten at hun merket det. Noen som har gjort noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Eg var på besøk hos kjøresren min en helg, å da hadde hun en veninne som sov over på samme rom som oss. Jeg å dama mi spoona å hadde rolig sex med ho i samme rom uten at hun merket det. Noen som har gjort noe sånt?

Vet at det har skjedd flere andre ja... Bl.a var det en innomher som visstnok hadde hatt trekant med dama + en annen chick, sånår dama hadde sovna hadde han og den andre chicken tatt en runde til og var på den måten utro... Its a weird world we live in.

Anonymous poster hash: 5870e...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, det har skjedd meg før.

Anonymous poster hash: b3250...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med eksen når kompisen hans lå ved siden av i dobbeltsenga. Kompisen var så dritings at han ikke våkna, men så prøvde vi å ta det rolig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Tja, det har vel skjedd på et vis. Men det var ikke et lite rom, men i en stor leilighet uten vegger mellom noen "rom" (bortsett fra badet, da). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...