Gå til innhold

Finnes det noen lugubre barer ved Lambertseter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til Lambertseter neste uke og er ikke så kjent. Liker litt sånn harry puber som Ivar's kro på Grønland og Vålerenga Vertshus. Finnes det noe lignende ved Lambert? 

Anonymous poster hash: cfaeb...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja! Kroa på gamle senteret har hatt det samme brune klientellet i minst 40 år selv om det er relativt nyoppusset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Kroa på gamle senteret har hatt det samme brune klientellet i minst 40 år selv om det er relativt nyoppusset.

Heter den Kroa? Jeg googlet og fant kun noe som heter Olivenet eller noe sånt. Liker litt sånn harry mennesker og harry musikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må det finnes. Lambertseter er jo tross alt Oslos første drabantby.

Anonymous poster hash: 0bcbe...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter den Kroa? Jeg googlet og fant kun noe som heter Olivenet eller noe sånt. Liker litt sånn harry mennesker og harry musikk :)

Her:

http://www.osloby.no/oslopuls/Lambertseter-Kro-er-nyoppusset-og-klar-for-stamgjestene-7308861.html

Men den ligger i samme bygg den du referer til :) Eller, den gjorde det i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her:

http://www.osloby.no/oslopuls/Lambertseter-Kro-er-nyoppusset-og-klar-for-stamgjestene-7308861.html

Men den ligger i samme bygg den du referer til :) Eller, den gjorde det i alle fall...

Takk :) Får ta meg en kikk en dag. Bor du i nærheten selv?

Virker passe jovialt iafall:

"- Det er jo blitt kjempelekkert. Alt er nytt og pent. Dassen åsså. Det er jo blitt så blankt og reint at vi nesten er nødt til å gå uttafor når vi skal pisse."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Får ta meg en kikk en dag. Bor du i nærheten selv?

Virker passe jovialt iafall:

"- Det er jo blitt kjempelekkert. Alt er nytt og pent. Dassen åsså. Det er jo blitt så blankt og reint at vi nesten er nødt til å gå uttafor når vi skal pisse."

Jeg var nærmeste nabo til Kroa i noen år, og bor ikke så langt unna nå heller nei :)

Må bare fortelle at når vi trengte vaktmesteren, måtte vi gå på Kroa for å komme i kontakt. Der satt han, og kom man etter lunch kunne man glemme å få han til å fikse noe den dagen Det var han for drita til!

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...