AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg flytter til Lambertseter neste uke og er ikke så kjent. Liker litt sånn harry puber som Ivar's kro på Grønland og Vålerenga Vertshus. Finnes det noe lignende ved Lambert? Anonymous poster hash: cfaeb...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. oktober 2015 #2 Del Skrevet 13. oktober 2015 Å ja! Kroa på gamle senteret har hatt det samme brune klientellet i minst 40 år selv om det er relativt nyoppusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Del Skrevet 13. oktober 2015 Å ja! Kroa på gamle senteret har hatt det samme brune klientellet i minst 40 år selv om det er relativt nyoppusset. Heter den Kroa? Jeg googlet og fant kun noe som heter Olivenet eller noe sånt. Liker litt sånn harry mennesker og harry musikk Anonymous poster hash: cfaeb...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Del Skrevet 13. oktober 2015 Han bodde på Lambertseter. .Anonymous poster hash: 23481...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det må det finnes. Lambertseter er jo tross alt Oslos første drabantby. Anonymous poster hash: 0bcbe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. oktober 2015 #6 Del Skrevet 13. oktober 2015 Heter den Kroa? Jeg googlet og fant kun noe som heter Olivenet eller noe sånt. Liker litt sånn harry mennesker og harry musikk Anonymous poster hash: cfaeb...773 Her: http://www.osloby.no/oslopuls/Lambertseter-Kro-er-nyoppusset-og-klar-for-stamgjestene-7308861.html Men den ligger i samme bygg den du referer til Eller, den gjorde det i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Del Skrevet 13. oktober 2015 Her: http://www.osloby.no/oslopuls/Lambertseter-Kro-er-nyoppusset-og-klar-for-stamgjestene-7308861.html Men den ligger i samme bygg den du referer til Eller, den gjorde det i alle fall... Takk Får ta meg en kikk en dag. Bor du i nærheten selv? Virker passe jovialt iafall: "- Det er jo blitt kjempelekkert. Alt er nytt og pent. Dassen åsså. Det er jo blitt så blankt og reint at vi nesten er nødt til å gå uttafor når vi skal pisse." Anonymous poster hash: cfaeb...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 13. oktober 2015 #8 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Takk Får ta meg en kikk en dag. Bor du i nærheten selv? Virker passe jovialt iafall: "- Det er jo blitt kjempelekkert. Alt er nytt og pent. Dassen åsså. Det er jo blitt så blankt og reint at vi nesten er nødt til å gå uttafor når vi skal pisse." Anonymous poster hash: cfaeb...773 Jeg var nærmeste nabo til Kroa i noen år, og bor ikke så langt unna nå heller nei Må bare fortelle at når vi trengte vaktmesteren, måtte vi gå på Kroa for å komme i kontakt. Der satt han, og kom man etter lunch kunne man glemme å få han til å fikse noe den dagen Det var han for drita til! Endret 13. oktober 2015 av Kontormus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå