AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Del Skrevet 13. oktober 2015 I dag så jeg at en far kjørte sin sønn hjem fra skolen. Sønnen satt i forsetet uten belte på. Er det noe jeg kan foreta meg? Ringe politiet?Anonymous poster hash: d205d...ce6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 Pass på deg selvAnonymous poster hash: 4f130...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 14. oktober 2015 #3 Del Skrevet 14. oktober 2015 syns dette er helt uakseptabelt,ikke så mye du kan gjøre,men blir bare lei inni meg når jeg ser slikt,sjønner veldig godt at du reagerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 14. oktober 2015 #4 Del Skrevet 14. oktober 2015 Klart du kan ringe politiet, kanskje de kan ha en bilbeltekontroll ved skolen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Del Skrevet 15. oktober 2015 Enig med Invicta. Det er fullt mulig å melde fra til politiet og si at du observerer at foreldre kjører med barna usikret og at det kan lønne seg (både for statskassa og ungene det gjelder) å ha beltekontroll ved skolen. Anonymous poster hash: 2b90b...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Del Skrevet 15. oktober 2015 Eller sende bekymringsmelding Anonymous poster hash: cf28a...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå