loffen Skrevet 3. oktober 2015 #1 Del Skrevet 3. oktober 2015 fra brødboksens trangsynte omgivelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her er det ikke lov å være blid, bare sur men grei, så du ikke gjør andre lei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) I dag irriterer jeg meg over denne idiotiske overskriften i Dagbladet: Disney-stjerne hylles for de usminkede nakenbildene Demi Lovato uten klær, sminke eller retusjering i Vanity Fair... Hylles? Hylles? Hvorfor skal alt mulig mellom himmel og jord i hver jævla avisartikkel nå for tiden HYLLES? Er det ikke HISTORISK (!) Så skal det hylles! En dag stod det til og med at Obama både ble historisk og hyllet i èn og samme setning!! Dessuten er jeg dritt lei av alle liksom skal hylles fordi de viser seg nakne i media, med rumpa bar eller whatever. KLE PÅ DERE FOR FAEN! Sånn, da skal jeg se på Premier League og kanskje ta meg en øl. God hælj. (edit: trodde øl var med ø ) Endret 3. oktober 2015 av loffen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. oktober 2015 #4 Del Skrevet 3. oktober 2015 Innom med en grei liten hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 3. oktober 2015 Skravlis! Så koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2015 Oi, da var jeg muligens litt for blid et kort øyeblikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. oktober 2015 #7 Del Skrevet 3. oktober 2015 Oi, da var jeg muligens litt for blid et kort øyeblikk. Bryter egne regler allerede på første siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ja, det er da typisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2015 #9 Del Skrevet 3. oktober 2015 Faen! Du er tilbake! (var det passe surt? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 3. oktober 2015 MarianneE! Så koselig! Akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Æsj. Southampton scoret. (Jeg trodde det het scorte Kan jo ikke skrive lenger heller! ) Endret 3. oktober 2015 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ikke har jeg fått øl heller, bare kaffe! Må nok klage til Noen. NOEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. oktober 2015 #13 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her er det te. Øl i kjøleskapet, men skal jobbe i morgen så jeg tror det er greiest med te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. oktober 2015 #14 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har sluttet å lese Dagbladet, det er egentlig ganske deilig... Hei, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her er det te. Øl i kjøleskapet, men skal jobbe i morgen så jeg tror det er greiest med te. Te er alltid greit. Her sitter jeg og tørster fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har sluttet å lese Dagbladet, det er egentlig ganske deilig... Hei, forresten Daria! Ja, det var et eksempel til etterfølgelse.. *fjerner dagbladet.no fra bokmerkelinjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #17 Del Skrevet 3. oktober 2015 Tror VG ender med samme skjebne gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #18 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nå vet jeg ikke om jeg skriver riktig norsk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #19 Del Skrevet 3. oktober 2015 Burde gå over til Engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #20 Del Skrevet 3. oktober 2015 Eventuelt spansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå