Gå til innhold

Har han følelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Møtte en fyr i sommer. Hatt det fantastisk sammen! Kjemien stemmer fullstendig, mye latter og moro.

Han oppholder seg nå midlertidig på den andre kanten av landet. Relasjonen begynte å skrante pga usikkerhet. Har møttes et par ganger etter at han dro. (avstand pr dags dato) litt drama, frem og tilbake, forvirrende signaler.. endte med at jeg ble forbanna og ba han om å dra til helvete

Etter det har han ringt meg et par ganger samt. sendt en melding der han skriver at han ikke forstår hvorfor jeg ble så sur og ønsker en forklaring.. (noe som er så sykt åpenbart hvorfor..!) - man vet ikke har før man mister det, eller..? 

Tror dere han kan ha følelser for meg i og med at han ringte meg etter at jeg ignorerte han? Hvis han hadde gitt faen, hadde han vel ikke tatt seg bryet..? Hva tenker dere?

Vi er i begynnelsen av 20-årene..

Orker ikke å gå i detaljer i frykt for å bli gjenkjent. Tusen takk :)

Anonymous poster hash: f5c17...e0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planen var og møtes om en stund når han er tilbake igjen, men jeg vet ikke helt. Han kan ikke tro at han får komme å gå som han vil liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en grunn som er åpenbar for både deg og han? Jeg vet ikke grunnen, men det kan hende at mannen ikke syns grunnen er like åpenbar som deg, folk flest er ikke tankelesere. Så hvis du ikke direkte har sagt grunnen så kan det være derfor han spør nå. 

Det kan være at han har følelser for deg, eller det kan hende at han har følelser overfor situasjonen - at han ønsker å få svar på hva som egentlig skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er litt drama queen, høres det ut til?

Anonymous poster hash: 43a6a...929
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en grunn som er åpenbar for både deg og han? Jeg vet ikke grunnen, men det kan hende at mannen ikke syns grunnen er like åpenbar som deg, folk flest er ikke tankelesere. Så hvis du ikke direkte har sagt grunnen så kan det være derfor han spør nå. 

Det kan være at han har følelser for deg, eller det kan hende at han har følelser overfor situasjonen - at han ønsker å få svar på hva som egentlig skjedde. 

Ja, grunnen er rimelig åpenbar.. aner ikke hva jeg skal gjøre. Har så lyst å ringe han, men stoltheten og fornuften sier nei.. Den ene dagen sier han at han har følelser, den andre dagen sier han at han savner meg når han er fra meg, den andre dagen der igjen sier han at han ikke har følelser for meg, og senere sier han "neste gang vi treffes igjen, skal vi gjøre det og det.." og vi synger alltid til hverandre på tlf, god stemning liksom, haha.. så jeg skjønner meg ikke på fyren. Tenker en del på han om dagen.. blir så forvirret. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å si om en person man ikke kjenner, vet hvem er osv har følelser for en person. Dessuten er det å tolke kroppspråk, meldinger osv håpløst. Om en mann er forelska så lar han ingenting stå i veien, da kjemper han for det han vil ha. Dersom han er on/off hele tiden så er det stor sannsynlighet for at du er tidsfordriv.

Anonymous poster hash: d2afa...a9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...