Gå til innhold

Betatt av bussmannen.......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bussmannen..... Hvor skal jeg begynne...?

Vi tar samme buss på morgenen til jobb/skole og samme buss fra samme stopp hjem igjen. Han bor lenger bort fra meg vet jeg, siden han er på bussen når jeg kommer på..

La merke til han ganske raskt, syntes han var så fin og pen å se på, og han er ikke 100% typen jeg tenner på! Hver dag ser jeg han og ser PÅ han når jeg kommer på bussen.. Jeg har lagt merke til at han ser på meg også 😏😊

En av dagene bestemte jeg meg for å se på han et lite sekund før vi gikk av bussen, og jeg fikk totalt hjertebank da han så meg rett i pupillene! 😱 den følelsen hadde jeg ikke hatt på flere år og ble helt i surr i tankene resten av dagen!

For litt over en uke siden følte jeg meg så dum når det automatisk kom et smil fra meg, og fikk ingen smil tilbake! Så jeg trodde kanskje at han synes jeg var frampå og prøvde å la være å titte på han de kommende dagene.

Så noen få dager senere, la jeg merke til han på busstoppen, bussen kom men det la ikke han merke til der han glodde på sin telefon. Jeg satte meg "rett foran" han på bussen og han la fort merke til meg og spratt opp fra setet på holdeplassen. Han så på meg da han kom på bussen og rett før han satte seg.. Hjertebanken var ikke der men nervøsisten er der, og jeg kjenner meg helt varm når han er "litt for nærme" 🙊

Men for et par dager siden ble jeg litt forvirret... Jeg ankom bussen om morgenen.. Tittet på han og han tittet på meg med et smil! "Men var det fordi han nettopp hadde sett noe morsomt på mobilen sin?" tenkte jeg 😟

Jeg har en god aning om hva jobben hans er. Jeg har sett at han ser på samme serie som meg der han titter på den på sin telefon..

Problemet er at jeg ikke skjønner hvor gammel han er?!? Er han 30, eller 40 liksom??? Og problemet er ikke alderen hans, det er hvor ung jeg ser ut som 28 åring! Har ikke møtt på en eneste person som ikke tror at jeg er mer enn 20 år gammel, så tenker som så at han tror han er for gammel for meg? 😧 siden han ikke har sagt noen ting hele denne måneden vi har tatt samme buss..

Jeg har begynt å føle meg bittelitt som stalker siden jeg kan velge å ta en tidligere buss etter skoletid, men venter gjerne den ekstra timen for å ta samme buss som han😏 helt sykt egentlig, jeg har aldri følt det slik eller gjort slikt før!

Og sånn til info... Det har nettopp blitt slutt mellom barnefar og meg, vi skal skilles og han bor i utlandet.. Han var ikke bra for verken meg eller datteren vår på 2.. Ekstremt umoden i hodet!

Så jeg lurer litt på om ikke det bare er hjertet mitt som leter etter en voksen mann, både klesstil og mentalt? Er jeg litt blind nå, siden jeg var ulykkelig i over 3 år?

Huff dette ble langt.. Ville bare få ting ut av systemet!!

Hilsen betatte-meg... 😋 *drømmesegbort*

Anonymous poster hash: 27a79...28f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pellepirat

Er jo lov å drømme seg bort...og du er jo fri og frank til å flørte... 

Hvorfor ikke ta det et steg videre? Ta initiativ til å prate med han? 

Siden han ser på deg så ofte, og smiler til deg er det jo veldig sannsynlig at han faktisk liker det han ser? Ellers hadde han nok heller oversett deg, sett ut av vinduet el.lignende.

Oppdater oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Jo altså, jeg har tenkt litt tanken på å starte samtale med han, kanskje prikke han på skulderen om jeg sitter bak han med å si "jeg elsker den serien der!" Eller noe i den duren. Men han sitter jo med headphones hele tida så føler det blir litt kleint??

Også vil jeg på en måte at han skal ta initiativet men siden jeg ser så inmari ung ut tør han kanskje ikke?

Merker at han fyller hodet mitt i løpet av dagene og er det fredag så vil jeg ha mandagen dagen etterpå :P

Har ikke sett noen ring på fingeren.... Hmmmm 😏

Og hvor lenge skal jeg evt vente med å ta initiativ? Skal sies at jeg egentlig har god tid på meg med tanke på at vi alltid havner på samme buss hver eneste dag (og at jeg venter den ekstra timen til hans buss på ettermiddagen) 🙊

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste busemannen...

:fnise:

Jeg leser også alltid busemannen hehehe 😄

TS

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han kommer på bussen før deg på vei til jobb/skole, så kan du vel sette deg ved siden av ham en gang, og si hei?

Blir ikke det litt rart da, bussen er ikke halvfull en gang? :P

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt rart da, bussen er ikke halvfull en gang? :P

Anonymous poster hash: 27a79...28f

 

Jo det er klart, han kan jo begynne å tro at du setter deg ved siden av ham fordi du liker ham...  :klo:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en plan for å snakke med han, TS! Neste gang, så kommer du smløpende og stresset frem til stasjonen (bare vær sikker på at han er der først da :P ). Så ser du litt forvirret rundt deg og spør han: "..unnskyld?? Har bussen vært kommet enda??" Også sier han kanskje nei, eller nei, da hadde jrg ikke stått her Blah bla bla! Så sier du " hehe, nei, det er sant! Var bare redd jeg hadde mistet den så tenkte ikke helt klart!" Han: "Det kan skje vet du ;)" nå blir det enten super klein stillhet, eller kommer kanskje bussen slik at dere kan gå på, eller så fortsetter dere samtalen, og fremover så kan du si hei når du ser han siden du nå "kjenner" han. Så begynner dere å snakke naturlig etter hvert :)

Eller så kan du ha en flaske med vann eller noe slikt, og snuble over han.

(Eller kan du gjøre som normale folk å starte en samtale med han en dag. :) men det aller viktigste, oppdater i denne tråden :D )

Anonymous poster hash: b9dea...747

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke snakk som en tulling da :fnise: "har bussen vært her enda*

Anonymous poster hash: b9dea...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her..

Ja så stod jeg og ventet på bussen på vei hjem, han kom, men tok en litt tidligere buss?! Besluttet for å ikke ta den samme så jeg ikke ser ut som noen stalker 🙊 første gang jeg har sett han ta den andre bussen.. Kanskje han så meg stå å røyke og ble helt avtent av det?! Føler jeg begynner å bli litt innbilsk haha! Røyker svært lite så jeg kan fint stumpe den..

Kanskje han har samboer og bare synes jeg er fin å se på.... Hmph!

Eller kanskje han har googlet litt og funnet denne tråden og skjønner helt fint hvem jeg er 😱

Likte vann-idéen, har vært borti den tanken selv heheh. Eller at jeg snubler litt ved siden av han og han spør om det gikk bra 😆

Føler meg som en tenåring igjen..

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den for-sein-til-bussen teknikken! Det hørtes søtt ut! :)

Du har ikke noe å miste heller? Prøv å start en samtale. Hvis du finner ut at han ikke er interessert eller ikke er noe for deg så kan du i det minste klare å slutte å være så betatt av han for det er vondt i lengden når vedkomne muligens ikke liker deg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på en "replikk" faktisk jeg fint kan bruke som passer f.o.m i dag hehehe. Får se om jeg får brukt den, men hadde vært greit å kunne bruke den når han ikke har hodetelefoner på ^^

Men siden han tok den andre bussen (sånn helt ute av det blå) har jeg en anelse om hvor han bor hen :P Og bor han der jeg tror han bor kan det bare bety 2 ting: Han har samboer/familie (men ikke gift) eller så er han skilt og bor i familiestrøket ennå!

Jeg håper på det sistnevnte  ;)  :rolleyes: 

TS



Anonymous poster hash: 27a79...28f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte på en "replikk" faktisk jeg fint kan bruke som passer f.o.m i dag hehehe. Får se om jeg får brukt den, men hadde vært greit å kunne bruke den når han ikke har hodetelefoner på ^^Men siden han tok den andre bussen (sånn helt ute av det blå) har jeg en anelse om hvor han bor hen :POg bor han der jeg tror han bor kan det bare bety 2 ting: Han har samboer/familie (men ikke gift) eller så er han skilt og bor i familiestrøket ennå!

Jeg håper på det sistnevnte  ;)  :rolleyes: TS Anonymous poster hash: 27a79...28f

Eller så bor han ennå hjemme hos mamma... :plystre:

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det mange busser om morgenen hos deg? Hvis ja, tenker jeg at du godt kan ta en sjanse, og skulle det gå rett vest kan du bare "bytte" buss. :)

 

Hva med å bare stikke ham en lapp med nr. ditt på? :) Evt. en liten beskjed? 



Anonymous poster hash: ad4e4...7a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det mange busser om morgenen hos deg? Hvis ja, tenker jeg at du godt kan ta en sjanse, og skulle det gå rett vest kan du bare "bytte" buss. :)

Hva med å bare stikke ham en lapp med nr. ditt på? :) Evt. en liten beskjed?

Anonymous poster hash: ad4e4...7a3

Bare den ene som blir tatt om morgenen, og på ettermiddagen går det flere men han har alltid bare tatt den ene..... Inntil i dag...

Anonymous poster hash: 27a79...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...