AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1 Del Skrevet 16. august 2015 Innser at menn er kompliserte. Noen virker å være helt fri for følelser. De tenker bare med pikken og vet at det å si de rette tingene til dama, gjør at de kan få det de vil ha. Ingen empati. Og disse mannfolka er de som tør å snakke med damer. På den andre siden så har du menn som er lettere desperate etter et forhold men som ikke tør å snakke med damer. Og hvorfor vil de ha et forhold? Er det for å slippe å være alene? Eller fordi de leter etter en partner de kan elske? Kan forresten menn elske? Eller har de mer praktiske tanker bak det å gå inn i et forhold? Velger de partner utifrå hva de kan tjene på dette de også? Slik som playerene? Men at de helst klarer seg med en? Og hvordan kan man finne ut om en mann er ærlig? Og hvor mange menn er egentlig ærlige? Skjønner meg ikke på menn. Anonymous poster hash: cb3ac...996 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 16. august 2015 #2 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg tror problemer er at du prøver å skjønne deg på menn, fremfor individer. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 16. august 2015 #3 Del Skrevet 16. august 2015 Menn kan kun være glad, sint eller kåt. Og myten om at mannen kan elske skal du bare slå i hjel først som sist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 16. august 2015 #4 Del Skrevet 16. august 2015 Menn kan kun være glad, sint eller kåt. Og myten om at mannen kan elske skal du bare slå i hjel først som sist. Helt riktig. Endelig noen som forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg tror problemer er at du prøver å skjønne deg på menn, fremfor individer. Det er lett å forstå seg på individer. Men i det øyeblikket det blir noe romantisk/seksuelt ut av det, så ryker sikringene og mannen er umulig å forstå. Anonymous poster hash: cb3ac...996 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Del Skrevet 17. august 2015 Innser at menn er kompliserte. Noen virker å være helt fri for følelser. De tenker bare med pikken og vet at det å si de rette tingene til dama, gjør at de kan få det de vil ha. Ingen empati. Og disse mannfolka er de som tør å snakke med damer. På den andre siden så har du menn som er lettere desperate etter et forhold men som ikke tør å snakke med damer. Og hvorfor vil de ha et forhold? Er det for å slippe å være alene? Eller fordi de leter etter en partner de kan elske? Kan forresten menn elske? Eller har de mer praktiske tanker bak det å gå inn i et forhold? Velger de partner utifrå hva de kan tjene på dette de også? Slik som playerene? Men at de helst klarer seg med en? Og hvordan kan man finne ut om en mann er ærlig? Og hvor mange menn er egentlig ærlige? Skjønner meg ikke på menn.Anonymous poster hash: cb3ac...996 Menn er veldig forskjellige som individer...noen er hetro,skap-homo,bifile,homofil,osv og alle har forskjellige intensjoner med sosial kontakt med kvinner....noen er ute etter sex og nytelse,andre er ute etter barn...,noen syns kvinner kan være ok å ha,som damevenner,noen vil ha en gratis hushjelp og kokk,...masse forskjellige intensjoner... Kvinner er også veldig forskjellige som individer.-noen er hetro,skap-lesber,bifile,lesbiske, HVA ER DU TS?DU ER I HVERTFALL IKKE UTE ETTER SEX-HØRER JEG : )Hva skal du med en mann da? Hva er du selv ute etter?Når du tenker på en mann? Kan du elske ts? Er det mulig å elske uten lidenskap involvert?Nei,ikke for meg-og jeg er kvinne. Mange kvinner-kan heller ikke elske.Forde de mangler lidenskap. Anonymous poster hash: 23878...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7 Del Skrevet 17. august 2015 Menn er veldig forskjellige som individer...noen er hetro,skap-homo,bifile,homofil,osv og alle har forskjellige intensjoner med sosial kontakt med kvinner....noen er ute etter sex og nytelse,andre er ute etter barn...,noen syns kvinner kan være ok å ha,som damevenner,noen vil ha en gratis hushjelp og kokk,...masse forskjellige intensjoner... Kvinner er også veldig forskjellige som individer.-noen er hetro,skap-lesber,bifile,lesbiske, HVA ER DU TS?DU ER I HVERTFALL IKKE UTE ETTER SEX-HØRER JEG : )Hva skal du med en mann da? Hva er du selv ute etter?Når du tenker på en mann? Kan du elske ts? Er det mulig å elske uten lidenskap involvert?Nei,ikke for meg-og jeg er kvinne. Mange kvinner-kan heller ikke elske.Forde de mangler lidenskap.Anonymous poster hash: 23878...450 Jeg er ute etter en mann som kan være min beste venn, en trygg havn og en jeg har lidenskapelig sex med. Jeg må ha følelser for mannen og da er sex utrolig viktig for meg. Mye sex. Ofte hatt mer sexlyst enn mannen. Så de gangene jeg møter en mann så holder jeg alltid litt igjen for å se om mannen virkelig er forelsket i meg. Men så gir jeg etter men da har mannen bare mistet følelsene. Sånn vips borte vekk. Jeg skjønner ikke hvordan sterke følelser kan dø så lett ut. Derfor har jeg begynt å tvile på om menn virkelig blir forelsket eller om det bare er et spill. Anonymous poster hash: cb3ac...996 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #8 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg er ute etter en mann som kan være min beste venn, en trygg havn og en jeg har lidenskapelig sex med. Jeg må ha følelser for mannen og da er sex utrolig viktig for meg. Mye sex. Ofte hatt mer sexlyst enn mannen. Så de gangene jeg møter en mann så holder jeg alltid litt igjen for å se om mannen virkelig er forelsket i meg. Men så gir jeg etter men da har mannen bare mistet følelsene. Sånn vips borte vekk. Jeg skjønner ikke hvordan sterke følelser kan dø så lett ut. Derfor har jeg begynt å tvile på om menn virkelig blir forelsket eller om det bare er et spill. Anonymous poster hash: cb3ac...996 Er forskjell på å ha sterke følelser og det å være forelska. Man kan strengt tatt ikke vite hvorsterke føelser man egentlig har før forelskelsen har lagt seg. Anonymous poster hash: 778fd...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #9 Del Skrevet 17. august 2015 Er forskjell på å ha sterke følelser og det å være forelska. Man kan strengt tatt ikke vite hvorsterke føelser man egentlig har før forelskelsen har lagt seg. Anonymous poster hash: 778fd...5c1 Men man må jo få tid til å bli kjent med hverandre. Det tar tid det. Jeg rekker ikke å vise de hvem jeg er. Og jeg har mye å by på. Får lett oppmerksomhet fra menn og på noen få måneder har tre sagt de ble forelsket i meg. Jeg falt hodestups for han ene etter en stund med intens flørting fra hans side. Og når ting begynte å falle på plass og vi ble eksklusive, så ble han bare borte. Jeg skjønner absolutt ingen ting. Anonymous poster hash: cb3ac...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #10 Del Skrevet 17. august 2015 Men man må jo få tid til å bli kjent med hverandre. Det tar tid det. Jeg rekker ikke å vise de hvem jeg er. Og jeg har mye å by på. Får lett oppmerksomhet fra menn og på noen få måneder har tre sagt de ble forelsket i meg. Jeg falt hodestups for han ene etter en stund med intens flørting fra hans side. Og når ting begynte å falle på plass og vi ble eksklusive, så ble han bare borte. Jeg skjønner absolutt ingen ting. Anonymous poster hash: cb3ac...996 Enkelt: du overvurderer hvor mye du har å komme med, og er ikke god nok til å være sammen med, men god nok til å pules. Han går lei av deg etter en stund. Mye mulig du også utstråler desperasjon etter dyp forpliktelse, noe menn kan lukte lett og det er turn off. På samme måte damer kan lukte at menn er desperate etter sex.Anonymous poster hash: ace2d...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #11 Del Skrevet 17. august 2015 Enkelt: du overvurderer hvor mye du har å komme med, og er ikke god nok til å være sammen med, men god nok til å pules. Han går lei av deg etter en stund. Mye mulig du også utstråler desperasjon etter dyp forpliktelse, noe menn kan lukte lett og det er turn off. På samme måte damer kan lukte at menn er desperate etter sex.Anonymous poster hash: ace2d...7e9 Haha. Ja jøss. Nei jeg vet jeg er et bra menneske. Ikke er jeg needy heller. Mer tilbakelent og avventende. Anonymous poster hash: cb3ac...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #12 Del Skrevet 17. august 2015 Ingen empati? Mener du kanskje sympati? For å kunne si de rette tingene til et menneske kreves det enormt mye empati, du må kunne sette deg i skoene til et annet individ. Tenke som de gjør, forstå hvorfor og hvordan de har havnet der de er i livet, du må med beste evne forestille deg hvordan det er å være i kroppen til den personen. Mange misforstår empati fullstendig. Anonymous poster hash: 50a0b...ca6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #13 Del Skrevet 17. august 2015 At man ikke skjønner menn (eller kvinner) er typisk tegn på at man har dårlig innsikt og forstår folk generelt dårlig. Det er også flere av disse personene som havner i dårlige forhold fordi de er så dårlige på å skjønne mennesker at de ikke plukker opp subtile faresignal. Samtidig tiltrekker de sannsynligvis personer som er lik dem selv. To personer med dårlig innsikt og tendens til å klandre andre = krangelfylt forhold fult av passiv aggressivitet og surmuling. Ingen er helt fri for følelser. Til og med psykopater, som er populær term på KG, har en følelse av ego, irritasjon osv. Menn kan elske, ja. Men det betyr ikke at alle menn er ute etter en dame som vil vekke de følelsene i dem. Akkurat som noen kvinner er der noen menn som er ute etter å bruke andre mennesker for egne fordeler. Noen ganger for å føle makt av å kunne manipulere, noen ganger for å styrke eget ego ved at andre elsker dem osv. Der er også menn og kvinner på den andre siden av skala som har lyst å møte den ene personen de kan stole helt og fult på, som alltid vil forstå dem og støtte dem. Noen menn reagerer på følelser ved å bli sinte, noen lukker seg og andre gråte åpenlyst. Det er stor individuell forskjell på menn Anonymous poster hash: e07fe...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 17. august 2015 #14 Del Skrevet 17. august 2015 Ingen empati? Mener du kanskje sympati? For å kunne si de rette tingene til et menneske kreves det enormt mye empati, du må kunne sette deg i skoene til et annet individ. Tenke som de gjør, forstå hvorfor og hvordan de har havnet der de er i livet, du må med beste evne forestille deg hvordan det er å være i kroppen til den personen. Mange misforstår empati fullstendig. Anonymous poster hash: 50a0b...ca6 Man kan til en viss grad lære å lese følelser uten å kjenne på dem selv, men det er ekstremt vanskelig, og med mindre man har en eller annen kognitiv svikt som gjør at man må lære det for å fungere, tviler jeg på at man gidder. Du har nok helt rett, TS sikter til sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 17. august 2015 #15 Del Skrevet 17. august 2015 Hvis du er pen og attraktiv så vil automatisk en del menn ønske sex med deg og ikke noe mer. Ikke fordi du ikke er god nok til å være sammen med, men fordi de ønsker å ha deilig sex med en deilig dame, men de ønsker ikke noe forpliktende. Hvis de hadde ønsket noe seriøst, så hadde de brukt tid på å bli kjent med deg. Ikke bare flørtet. Vet hvordan det er, det er ikke alltid lett å skille klinten fra hveten. Menn kan spille ganske bra skuespill når de jakter. Man må vel bare bruke tid og lære av erfaringene. Ikke hør på de som sier "alt det rette" for å få deg på kroken. Se etter genuin interesse for deg som person, ikke bare utseende, kropp og overfladiske ting. Jeg får også en del oppmerksomhet, trikset er vel å ikke la seg falle for flørting, men se etter noen som virkelig er interessert i hvem du er som person og vil lære deg å kjenne ordentlig og bruker tid på deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #16 Del Skrevet 17. august 2015 Haha. Ja jøss. Nei jeg vet jeg er et bra menneske. Ikke er jeg needy heller. Mer tilbakelent og avventende. Anonymous poster hash: cb3ac...996 Hvordan man oppfattet deg selv og hvordan man oppfattes av andre er to fordkellige ting. Hva er det du prøver oppnå med denne tråden? Virket litt: "jeg er så bra, ingen menn vil ha meg, ergo er det mennene sin feil" av hele greia. Ønsker du sympati snakk med ei venninne. Det jeg også antar er at du kun oppsøker menn som er over din og mange andre jenters liga. Ut fra hva du har beskrevet menn med generaliseringer, ser jeg to kategorier: menn og de som du ikke anser som menn. De du anser som menn vet hva de vil ha og får det fra mange menn. De andre er desperate og har ikke sjarm/er ekle. En sånn fordeling av menn er i favør 20/80 når det kommer til aktuelle menn for din del. Det du må vite er at den 20% av de du anser som menn bader i kvinnelig oppmerksomhet og tilbud. Du blir utkonkurrert gang på gang. Det er ikke noe galt med menn, men deg siden du tror at det å være god nok for sex er det samme som å være god nok for et forhold med en slik mann.Anonymous poster hash: ace2d...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #17 Del Skrevet 17. august 2015 Hvis du er pen og attraktiv så vil automatisk en del menn ønske sex med deg og ikke noe mer. Ikke fordi du ikke er god nok til å være sammen med, men fordi de ønsker å ha deilig sex med en deilig dame, men de ønsker ikke noe forpliktende. Hvis de hadde ønsket noe seriøst, så hadde de brukt tid på å bli kjent med deg. Ikke bare flørtet. Vet hvordan det er, det er ikke alltid lett å skille klinten fra hveten. Menn kan spille ganske bra skuespill når de jakter. Man må vel bare bruke tid og lære av erfaringene. Ikke hør på de som sier "alt det rette" for å få deg på kroken. Se etter genuin interesse for deg som person, ikke bare utseende, kropp og overfladiske ting. Jeg får også en del oppmerksomhet, trikset er vel å ikke la seg falle for flørting, men se etter noen som virkelig er interessert i hvem du er som person og vil lære deg å kjenne ordentlig og bruker tid på deg. Det er akkurat slik ja. Og jeg må slutte å falle for menn som viser interesse. Det føles feil for jeg vil jo ha en som vil ha personen meg. Ikke mitt utseende. Men det er jaggu ikke enkelt å skille de oppriktige fra playere. Anonymous poster hash: cb3ac...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #18 Del Skrevet 17. august 2015 Hvordan man oppfattet deg selv og hvordan man oppfattes av andre er to fordkellige ting. Hva er det du prøver oppnå med denne tråden? Virket litt: "jeg er så bra, ingen menn vil ha meg, ergo er det mennene sin feil" av hele greia. Ønsker du sympati snakk med ei venninne. Det jeg også antar er at du kun oppsøker menn som er over din og mange andre jenters liga. Ut fra hva du har beskrevet menn med generaliseringer, ser jeg to kategorier: menn og de som du ikke anser som menn. De du anser som menn vet hva de vil ha og får det fra mange menn. De andre er desperate og har ikke sjarm/er ekle. En sånn fordeling av menn er i favør 20/80 når det kommer til aktuelle menn for din del. Det du må vite er at den 20% av de du anser som menn bader i kvinnelig oppmerksomhet og tilbud. Du blir utkonkurrert gang på gang. Det er ikke noe galt med menn, men deg siden du tror at det å være god nok for sex er det samme som å være god nok for et forhold med en slik mann.Anonymous poster hash: ace2d...7e9 Som kvinne går jeg inn for ikke å såre menn (med vilje) og å være direkte og ærlig siden jeg vet en del menn har blitt lurt. Kanskje jeg er naiv som prøver å rette opp andres feil. Men jeg vil aldri gå inn for å lure noen eller føre noen bak lyset bevisst. Jeg har nok kløna det til og allikevel såret. Men aldri med vilje. Så hvorfor kan ikke menn behandle meg med samme respekt tilbake? Anonymous poster hash: cb3ac...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 17. august 2015 #19 Del Skrevet 17. august 2015 Som kvinne går jeg inn for ikke å såre menn (med vilje) og å være direkte og ærlig siden jeg vet en del menn har blitt lurt. Kanskje jeg er naiv som prøver å rette opp andres feil. Men jeg vil aldri gå inn for å lure noen eller føre noen bak lyset bevisst. Jeg har nok kløna det til og allikevel såret. Men aldri med vilje. Så hvorfor kan ikke menn behandle meg med samme respekt tilbake?Anonymous poster hash: cb3ac...996 Du viser ikke respekt når du omtaler folk som genuint ønsker et forhold som desperate og/eller ute av stand til å føle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 17. august 2015 #20 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg er i hvert fall av den siste sorten - ute etter ei jeg kan elske, og lage frokost på senga til - men tør ikke ta kontakt. Kunne sikkert dratt i land mang ei dame hadde jeg bare turt å gjøre et fremstøt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå