Gå til innhold

Hvilken katterase er du?


Gjest Sunflower-Delight

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

http://quiz2.start.no/46413

 

 

Resultat: Hvilken katterase er du?

kat_3.png


Norsk Skogskatt
Du er en ekte patriot! Man finner bestandig deg midt i 17.mai togene, ropende høyest på "Ja vi elsker". Du er familiekjær og har masse kjærlighet. Med ditt litt spesielle lynne kan det være vanskelig for enkelte å forstå deg, men har man først sett personligheten din, faller man dypt for den:)
26.79% falt innenfor denne kategorien.
 
 
 
Her er en til katte test, kan hende den er litt lik denne, det vet jeg ikke enda. Men vi kan ta den andre testen også bare for gøy. ;):)
 
Hvilken katt ligner du på?

http://quiz2.start.no/103139

 

 

Resultat: Hvilken katt ligner du på?

kat_3.png


Den kosete katten!
Du ligner mest på den kosete katten! Du er veldig kosete, og vil helst bli kost med hele dagen lang.... Du er nydelig, vakker og et syn for øyet :) prrprr... ;)
41.09% falt innenfor denne kategorien.

 

 

Det siste resultatet... :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://quiz2.start.no/46413

 

 

Resultat: Hvilken katterase er du?

kat_3.png

Norsk Skogskatt

Du er en ekte patriot! Man finner bestandig deg midt i 17.mai togene, ropende høyest på "Ja vi elsker". Du er familiekjær og har masse kjærlighet. Med ditt litt spesielle lynne kan det være vanskelig for enkelte å forstå deg, men har man først sett personligheten din, faller man dypt for den:)
26.79% falt innenfor denne kategorien.
 
 
 
Her er en til katte test, kan hende den er litt lik denne, det vet jeg ikke enda. Men vi kan ta den andre testen også bare for gøy. ;):)
 
Hvilken katt ligner du på?

http://quiz2.start.no/103139

 

 

Resultat: Hvilken katt ligner du på?

kat_3.png

Den kosete katten!

Du ligner mest på den kosete katten! Du er veldig kosete, og vil helst bli kost med hele dagen lang.... Du er nydelig, vakker og et syn for øyet :) prrprr... ;)
41.09% falt innenfor denne kategorien.

 

 

Det siste resultatet... :laugh:

Hei :) En liten avsporing: (Om katter) http://trd.by/wtf/article11291987.ece

 

Anonymous poster hash: 7a053...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he

 

kat_7.png

 

Bengal
Sensuell og eksotisk smyger du deg inn i andres hjerter. Du er en leken og mystisk sjel som virkelig også er en fryd for øyet. Den rette for deg må nok være en som virkelig kan å ta vare på sånne som deg :)
6.47% falt innenfor denne kategorien.
Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Maine Coon

Du er den virkelig STORE! Hos deg er det hjerterom nok å ta av, og det mangler ikke på personligheten din heller. Med mot og hjerte som en Gaupe kan du trygt kalles Verdens Mektigste!

Resultat: Hvilken katt ligner du på?

Del:

Illustrasjonsbilde

Den vrange katten!

Du er vrang og du vet om det! Du er sta, egen og veldig egenrådig. du hører ikke på noen og går alltid dine egne veier. men du har dine gode sider også. du er flott og se på, elegant og vakker :)

25.53% falt innenfor denne kategorien.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hells bells

Europé

Du er morsom og familiekjær.Elsker å lære og leke,og er et nydelig tilskudd av energi i hverdagen :)

5.56% falt innenfor denne kategorien.

Den vrange katten

Du er vrang og du vet om det. Du er sta, egen og veldig egenrådig,du hører ikke på noen og går alltid dine egne veier,men du har dine gode sider også,du er flott å se på,elegant og vakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat: Hvilken katterase er du?

kat_5.png

Siameser

Av alle rasene er du den mest lukseriøse! Du elsker å få gaver, bli overøst med kos og klemmer, og jo mer luksus jo bedre. Diamanter og smaragder er vel noe av det beste du vet?
 
:rodme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hvorfor rødmer du? :) Søt resultat.

 

 

Luksusdyret, ilksom.  :fnise:

 

Men jeg måtte altså google siamere etter det, og det virker som veldig aktive og lekne katter. Jeg er nok en litt mer rolig type av meg, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devon Rex

Du elsker å skille deg ut, derav ditt spesielle utseende! Med din vinnende sjarm og personlighet faller de fleste med et blikk for skjønnhet for deg :)

Den kosete katten!

Du ligner mest på den kosete katten! Du er veldig kosete, og vil helst bli kost med hele dagen lang.... Du er nydelig, vakker og et syn for øyet :) prrprr... ;)

:sprettoy:

Edit: jeg fikk ikke til å få med bilder :jolie:

Endret av Fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Siameser. Av alle rasene er du den mest lukseriøse! Du elsker å få gaver, bli overøst med kos og klemmer, og jo mer luksus jo bedre. Diamanter og smaragder er vel noe av det beste du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

 

 

Den kosete katten!

Du ligner mest på den kosete katten! Du er veldig kosete, og vil helst bli kost med hele dagen lang.... Du er nydelig, vakker og et syn for øyet :) prrprr... ;)

:sprettoy:

Haha! Vi som kan være røffe i musikk smaken har våre mjuke sider vet du. ;) Har du ikke hørt det før? Mange kan se tøffe ut på utsiden, mens innvendig er de skikkelige mjuke og følsome. ;) Hahaha!  :lol:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Vi som kan være røffe i musikk smaken har våre mjuke sider vet du. ;) Har du ikke hørt det før? Mange kan se tøffe ut på utsiden, mens innvendig er de skikkelige mjuke og følsome. ;) Hahaha! :lol:

Hahah! ja, du sier noe der :fnise: det er ingen som tror på meg når jeg forteller hva slags musikk jeg liker, så jeg er nok mjuk både på innsiden og utsiden, jeg da :ler: Endret av Fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hahah! ja, du sier noe der :fnise: det er ingen som tror på meg når jeg forteller hva slags musikk jeg liker, så jeg er nok mjuk både på innsiden og utsiden, jeg da :ler:

Ja, ja... Jeg mente nå mer med musikk smaken. :) Da er du vel litt røffere på den måten? Jeg også sjokkerte ene venninna mi da ho fant ut at jeg startet med å høre på mer slikt musikk. :laugh:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Jeg mente nå mer med musikk smaken. :) Da er du vel litt røffere på den måten? Jeg også sjokkerte ene venninna mi da ho fant ut at jeg startet med å høre på mer slikt musikk. :laugh:

Jaa, jeg er vel kanskje litt røff, haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...