Gå til innhold

Lyver han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min interesserer seg egentlig ikke for klubber eller fester, men er noe som irriterer meg fremdeles. Den helgen jeg var bortreist med familien, hadde han besøk fra fetterne sine. Og dagen etter da jeg møtte han, han ville møte meg på søndagen (tidlig), så la jeg merke til et sånn klubbstempel. Han hadde ikke vasket det bort, men jeg spurte han "hvorfor har du det?" så sa han, at han skulle bare hente fetterne sine men fikk ikke lov uten å få stempel og betale inngangsbillett. Men hvor mye koster vanligvis inngangsbillett? Han dro dit 12:30ish på kvelden, så om han hadde vært drita fremdeles, hadde han giddet å møtt meg rundt 10 neste dag? Og på banken hans sto det akkurat 350 kroner, hva kan det være? Han påstå at han måtte betale 50 eller 100 kroner for å gå inn for å hente dem. Lyver han?

 

Altså, jeg har ikke noe imot at han drar på fester så lenge han sier ifra. Men når han lyver om det så virker det bare rart, skjønner dere? Er det som irriterer meg.

Anonymous poster hash: 51eac...f7b


Anonymous poster hash: 51eac...f7b



Anonymous poster hash: 51eac...f7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo hende han snakker sant? Men merkelig at han skulle gå inn på stedet for å hente fetteren sine(hvis de ikke var helt dritings da, og måtte ha hjelp ut til bilen)

Men er det noen grunn for at han skulle lyve om å dra på fest? Han veg vel at du syns det er greit?

Anonymous poster hash: 7204d...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Om han lyver så forstår jeg i tilfelle hvorfor. Du virker slitsom

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han snakker sant? Men merkelig at han skulle gå inn på stedet for å hente fetteren sine(hvis de ikke var helt dritings da, og måtte ha hjelp ut til bilen)

Men er det noen grunn for at han skulle lyve om å dra på fest? Han veg vel at du syns det er greit?

Anonymous poster hash: 7204d...a7a

Han skulle hente dem, fordi de ikke hadde mobil eller jeg husker ikke helt hva unnskyldningen hans var. MEN, han påsto de GIKK hjem. Det er ganske langt fra klubben til hjemmet hans, i og med de overnattet hos han

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han snakker sant? Men merkelig at han skulle gå inn på stedet for å hente fetteren sine(hvis de ikke var helt dritings da, og måtte ha hjelp ut til bilen)

Men er det noen grunn for at han skulle lyve om å dra på fest? Han veg vel at du syns det er greit?

Anonymous poster hash: 7204d...a7a

Tror noen ganger han er usikker på at jeg syns det er greit, og derfor tror jeg at han løy?

 

Jeg har virkelig ikke noe imot det, men han nekter å fortelle meg noe annet. Han påstår at han forteller meg sannheten.

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør dumpe han jeg. Aner ikke hvorfor han har blitt sammen med enn sånn sjalu kontrollfrik i utgangspunktet.



Anonymous poster hash: ce79b...ee9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det her var et forum for å skaffe seg råd, ikke for å vise hvem som er best eller ikke? Du må være en god venn som har behovet for å rakke ned på andre når de virker så usikre på seg selv.



Anonymous poster hash: 51eac...f7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han lyver. Men hvorfor han lyver er jo en gåte. Men det er vel en stor sannsynlighet for at han lyver for å dekke over at han har gjort noe mer enn bare være på byn.



Anonymous poster hash: 92107...32c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har ikke noe imot at han drar på fester så lenge han sier ifra.

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Så lenge han ber om lov mener du vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror han lyver. Men hvorfor han lyver er jo en gåte. Men det er vel en stor sannsynlighet for at han lyver for å dekke over at han har gjort noe mer enn bare være på byn.

Anonymous poster hash: 92107...32c

 

Vel, som jeg sa så drar han aldri ut på byen kun når fetterne tvinger han. Han klarer ikke å si nei? Jeg tror bare at han lyver at han var der, ikke at han var der kun for å hente dem. For å si det sånn, han har festet en god del før da han var yngre, og aldri har han gjort noe som helst. Så det er ikke det at han er utro som bekymrer meg.

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at han rakker ned på folk som er på fest når man er i et forhold, han mener det er unødvendig å dra ut med andre. I og med at han er en skikkelig spillnerd. Han er helt imot utroskap og har gode moraler, så at jeg allikevel ikke klarer å stole på han er idiotisk. Er bare tanken på om han dro på fest eller ikke som irriterer meg, ikke HVA han gjorde der. Burde jeg da stole på han? Eller er han bare dobbelmoralsk?



Anonymous poster hash: 51eac...f7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du sjekket like så godt nettbanken hans?

Var hans idee, i og med at han ville overbevise meg at han snakket sant.

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det virker som du er vanskelig å overbevise her.

 

Av det jeg leser her virker det ikke som han lyver.

Sliter du med tillit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det virker som du er vanskelig å overbevise her.

 

Av det jeg leser her virker det ikke som han lyver.

Sliter du med tillit?

Ja, jeg gjør ... Men det er egentlig en god grunn. Han er den typen som mener at ting som ikke er viktige (for han), ikke er viktige å fortelle meg HELT til jeg finner ut av det. Daaaaa svarer han meg ærlig, ellers later han som ingenting. F.eks sånn som dette, om jeg ikke hadde funnet ut av stemplet hans hadde jeg veddet 100prosent at han ikke hadde giddet å sagt noe, med mindre jeg spurte han spesifikk hva han gjorde. Om du skjønner?

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg gjør ... Men det er egentlig en god grunn. Han er den typen som mener at ting som ikke er viktige (for han), ikke er viktige å fortelle meg HELT til jeg finner ut av det. Daaaaa svarer han meg ærlig, ellers later han som ingenting. F.eks sånn som dette, om jeg ikke hadde funnet ut av stemplet hans hadde jeg veddet 100prosent at han ikke hadde giddet å sagt noe, med mindre jeg spurte han spesifikk hva han gjorde. Om du skjønner?

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Hvis jeg var deg, ville jeg latt det ligge. Hvis han var på fest, så greit. Kanskje han er mer åpen om å fortelle sånt sv seg selv senere, hvis du ikke maser? Er det noen grunn for at han syns det er vanskelig å fortelle sånt til deg tror du? Kan jo hende han ikke vil innrømme at han var på fest, fordi han sier til deg at han ikke trives med å dra på fest, eller fordi han er redd for hvordan du vil reagere på at han er på fest. Kanskje du kan fortelle han at du ikke syns det er farlig om han er på fest, at du syns det er helt greit? At dere er mer åpne for området.

Anonymous poster hash: 7204d...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør ... Men det er egentlig en god grunn. Han er den typen som mener at ting som ikke er viktige (for han), ikke er viktige å fortelle meg HELT til jeg finner ut av det. Daaaaa svarer han meg ærlig, ellers later han som ingenting. F.eks sånn som dette, om jeg ikke hadde funnet ut av stemplet hans hadde jeg veddet 100prosent at han ikke hadde giddet å sagt noe, med mindre jeg spurte han spesifikk hva han gjorde. Om du skjønner? Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Hvis du blir sur for at han har vært ute så skjønner jeg at han ikke sier noe. Tillit er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg gjør ... Men det er egentlig en god grunn. Han er den typen som mener at ting som ikke er viktige (for han), ikke er viktige å fortelle meg HELT til jeg finner ut av det. Daaaaa svarer han meg ærlig, ellers later han som ingenting. F.eks sånn som dette, om jeg ikke hadde funnet ut av stemplet hans hadde jeg veddet 100prosent at han ikke hadde giddet å sagt noe, med mindre jeg spurte han spesifikk hva han gjorde. Om du skjønner?

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

 

Men hvorfor må du vite akkurat hva han gjør? Jeg forteller jo ikke en eventuell partner hva jeg har gjort en hel dag med mindre han spør spesifikt eller jeg kom på noe morsomt å fortelle som skjedde der og der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor må du vite akkurat hva han gjør? Jeg forteller jo ikke en eventuell partner hva jeg har gjort en hel dag med mindre han spør spesifikt eller jeg kom på noe morsomt å fortelle som skjedde der og der. 

Vel, jeg veit ikke er bare slik at vi pleier å fortelle hverandre ting? Så, det er normalt i forholdet vårt og si at jeg for eksempel var ute med familien eller at man var på fest ogsånt?

Anonymous poster hash: 51eac...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...