Gå til innhold

Plutselig sjokolade igjen?..


Missverpe

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer hadde nettop "kost" oss litt, når jeg plutselig kjenner at jeg kunne tenkt meg muffins eller brownies. Har i 2 uker ikke taklet tanken på noe søtt en gang, spesielt ikke noe som har med sjokolade å gjøre (spiste gledelig hver dag tidligere). Har også hatt morgenkvalme i ca. ei uke nå, er 7 uker på vei. Men plutselig var jeg ikke dårlig lengre, og fikk lyst på noe søtt. Sånn hely plutselig. Legger til at jeg ikke har blødd eller hatt smarter. Er dette normalt, eller tyder det på at noe er galt når kvalme og "fyser" forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er normalt.



Anonymous poster hash: d7441...f5f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som førstegangsgravide er vi begge litt på hugget, mens den rasjonelle siden av oss sier at ting går opp og ned hele tiden gjennom svangerskapet ;) takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som førstegangsgravide er vi begge litt på hugget, mens den rasjonelle siden av oss sier at ting går opp og ned hele tiden gjennom svangerskapet ;) takk for svar!

Du er gravid, han er ikke gravid.

Anonymous poster hash: 1c5bb...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid, han er ikke gravid.

Anonymous poster hash: 1c5bb...1f0

Det er jeg som bærer barnet, men det er like mye hans som mitt... Tror jeg ville følt meg alene, og han ikke inkludert dersom jeg skulle sagt at jég er gravid, at det er min kropp (for noe tull) og at han ikke har noe han skulle ha sagt... Så jo, vi er begge "gravide"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt, ja. Typisk jentebaby :P vet du kjønn?

Anonymous poster hash: 93867...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem det, så at du er 7 uker på veg.

Anonymous poster hash: 93867...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...