Gå til innhold

Dine beste tips til å komme over brudd!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja, jeg er helt i grøfta ! Hjelp mottas med takk <3

Anonymous poster hash: b2399...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jeg er helt i grøfta ! Hjelp mottas med takk <3

Anonymous poster hash: b2399...0b9

1. Vær innstilt på at det tar den tiden det tar. Ikke tenk at du må komme over det fortest mulig, kroppen trenger tid til å bearbeide det.

2. Prøv å gjør noe hver dag. Gå en tur. Tren. Treff en venninne. Les litt i en bok.

3. Ikke tenk at han er den eneste ene for det er han ikke. Folk treffer nye selv etter veldig tøffe brudd.

4. En ting som er 100 % sikkert: det går over og livet vil bli bra igjen.

Anonymous poster hash: a5f00...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omgi deg med ting som gjør det godt og glad, vær sammen med folk som er glad i deg og gjør ting som er bra for deg!

Det er lov å tenke på seg selv i den "fasen" du er i nå, så prøv å ikke bare please andre men ta til deg hjelp og støtte.

Som regel tar det å komme over ett brudd tid, så ta det dag for dag og prøv å ikke tenk så langt framover.

Nyt de øyeblikkene du kan, og gi deg selv lov til å være lei deg eller sint når du føler for det. Er ingen vits i å prøve å være så sterk hele tiden, du vil tidsnok føle deg ovenpå igjen, det er helt ok å ha det kjipt en periode så ikke vær streng med deg selv! :) ❤️

Anonymous poster hash: df943...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når noe går meg imot, irriteter jeg meg veldig over at det ikke kan gå min vei. Det er jo bare superirriterende!!

Anonymous poster hash: 3db4b...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenn på smerten.

Anonymous poster hash: 2f017...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ingen lettvinte løsninger.

Kanskje kommer du aldri over den du er glad i, men må bare leve med savnet. Tiden vil lege noe, men det rare er at følelsene lett kommer tilbake med en gang du møter personen...

Anonymous poster hash: df9e8...c47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

- Ikke ta kontakt med han, slett han fra alle sosiale medier for å slippe å se navnet/fjeset (og ikke søk han opp og se "om han har det bra" eller noe sånt tull)

- Ha et par dager med ordentlig crying sessions: triste filmer, iskrem - you know, den klassiske breakup-greia.

- Så drar du deg ut, gå tur, begynn å tren, heng med venner, jobb masse, finn en hobby (eller dyrk en du pleide å ha eller har)
- Det vil være tider hvor du savner han så jævlig, og tenker på alle de gode sidene. Husk for guds skyld da på hvorfor det ble slutt! Og, høres barnslig ut, men lag en liste med alle negative ting om han. Uvaner han hadde, hvordan han satte ting i oppvaskmaskinen, tånegler som lå igjen på benken.. Hver minste lille ekle detalj - styr hodet over på et negativt syn om han (for din egen skyld, ikke fortell det til alt og alle :P )

- Gå ut! Møt nye folk, flørt rundt (er du et ONS-menneske så kjør på, det var ikke jeg men jeg hadde min del av flørter på byen)
- Ting Tar Tid! Det kommer en ny mann din vei en gang, man vet aldri når den neste dukker opp :-)

Endret av Dragejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...