Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten litt slitsomt , å hele tiden være til beskuelse på en måte.

På¨fest , i hverdagen, på samlinger osv.. blir jeg alltid sjekka opp, til og med de som har dame sier i det skjulte til meg at de ble helt betatt av meg. Jeg ser så ung og vakker ut osv..

Ærlig talt, jeg ser det ikke selv engang, men tydeligvis har jeg noe menn vil ha!

Må bare få si at det er faktisk slitsomt!

Jeg var feit før og da var det egentlig deilig å¨være en i mengden, kunne gjøre ting uten å bli lagt merke til.

Faktisk er det irriterende nå med alle disse beundrere Flere som har det som meg?

Man merker blikkene deres på meg så fort jeg kommer inn i rommet. Væremåten min er jo også at jeg er snill, hyggelig, blid og imøtekommende.

Kroppen min er jo pen, det har jeg virkelig fått hørt så da må den jo være det.

Ofte får jeg lyst til å kle meg i store klær for å skjule meg og se ned i bakken og bare kunne handle klær, gå på butikken eller på fest uten å få så mye oppmerksomhet.

Ikke bruker jeg spesielt med sminke heller og jeg er så lei av å være gjenstand for sladder for andre kvinner også. Son skuler på meg og kommer med giftige stikk av og til om vi er på fest.

Det er jo ikke min feil at mennene deres henger etter meg for å si det sånn.

Mannen min er så vant med at jeg får oppmerksomhet at han ser på det som normalt, Før tok han litt tak i det, men ikke nå. Vil nesten at han skal gjøre det nå også. Bare stå på sitt og si at :hallo det er MIN dame!

Men neida, han bare trekker seg litt vekk og lar meg stå for den biten. Jeg sier gang på gang at det er hyggelig at de liker meg, men jeg har kjæreste, men i fylla så gir de iallefall ikke opp.

Nesten lei av komplimenter nå.

Dagens utblåsning!

Anonymous poster hash: df720...65c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:ler: Mannen din burde virkelig gi deg mer oppmerksomhet, for her er det behov ser jeg :ler:

Anonymous poster hash: b91e4...12d

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Si dette til alle på kg som mener at norske menn ikke tar kontakt.

Anonymous poster hash: 81c0a...c30
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si dette til alle på kg som mener at norske menn ikke tar kontakt.

Anonymous poster hash: 81c0a...c30

Forskjellen er at de som klager er ikke er pene De omtaler seg selv som "normalt pen, med noen kilo ekstra her eller der". Altså stygg og feit.

Anonymous poster hash: 18487...f0d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så "normalt pen" er stygg?

Anonymous poster hash: a9936...43e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan si hva man vil, men vi lever i en ekstremt overfladisk verden.

Anonymous poster hash: d72ee...44e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:ler: Mannen din burde virkelig gi deg mer oppmerksomhet, for her er det behov ser jeg :ler:

Ikke ETT svar, ikke ett eneste normalt svar, så var ho Jante her!

Bra jobba!

Tenk at noen kan si at de er pene? Nei du jante, noe verre enn det, er jeg sikker på du ikke får høre i dag ;)

Anonymous poster hash: 55126...e0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ETT svar, ikke ett eneste normalt svar, så var ho Jante her!

Bra jobba!

Tenk at noen kan si at de er pene? Nei du jante, noe verre enn det, er jeg sikker på du ikke får høre i dag ;)

:ler: stakkars jente

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

begynn med briller. Hjalp veldig for meg. Har null styrke i dem. Så enkle er faktisk mange menn. Tar jeg de av er jeg tilbake der du beskriver. Rare greier.

Ellers har jeg prøvd meg på det å gå med giftering. Funker litt det også.

Anonymous poster hash: 52533...0c8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

begynn med briller. Hjalp veldig for meg. Har null styrke i dem. Så enkle er faktisk mange menn. Tar jeg de av er jeg tilbake der du beskriver. Rare greier.

Ellers har jeg prøvd meg på det å gå med giftering. Funker litt det også.

"Grorud palme" funker for meg.

Og adidas bukser med knapper i siden.

Ikke en kjeft som ser på meg! ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Grorud palme" funker for meg.

Og adidas bukser med knapper i siden.

Ikke en kjeft som ser på meg! ;)

Ja, ikke sant. Ikke så vanskelig egentlig det her. He he. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen har bare en utstråling som gjør at en virker veldig tiltalende, og du er en av dem. Slitsomt, men det er jo absolutt bare positivt. Mannen er nok bare stolt,eventuelt så legger han ikke særlig merke til det.

Gled deg over det. Kjekt å tenke tilbake på den dag en kanskje ikke er like tiltrekkende, eller gammel.

Anonymous poster hash: 61db1...ca7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Feit før men ikke nå. Klarer ikke å se det selv men senest i dag var det en jente som holdt blikket og smilte til meg. :rolleyes:
Men jeg møter aldri jenter og har absolutt null erfaring. Blir nok sikkert noe som student, våger å tro det siden to jenter har prøvd å sjekke meg opp midt på dagen, ellers holder de som regel blikket og av og til smiler.

Ja det er ganske rart, hvertfall etter å ha blitt mobba for å være en klump, tjukke bein og overvektig, men det er slettes ikke slitsomt, jeg synes bare det lyser opp en småtung dag :) Et smil som jeg fikk fra jenta i dag gjorde nok dagen min mye mye bedre uten at jeg legger noe i det siden jeg ikke kjenner ho :surprised:

Anonymous poster hash: 2398f...faa
  • Liker 2
Skrevet

Så rart!!

Jeg ligger helt på gjennomsnittet tror jeg, men sjarm og utstråling, veldig utadvendt, men ikke nødvendigvis at menn snur seg etter meg mens jeg går ned Karl Johan.

Men at du synes det er slitsomt?! For et luksusproblem! Jeg syns det er fryktelig hyggelig og godt for egoet å få komplimenter og bli sjekket opp :P herlighet...

AnonymBruker
Skrevet

Så "normalt pen" er stygg?

Anonymous poster hash: a9936...43e

Nei, men det betyr egentlig at damer ikke har en måte å objektivt sette seg selv på en skala. Og damer som vet de kanskje ikek er de peneste, velger heller å omtale seg som gjennomsnittlige. Det er tryggere.

Samme som at noen som er feite kan innrømme at de "Har noen kilo ekstra". De kan ikke under noen omstendighet si at de er feite. Det ødelegger egoet deres.

Jeg har lært meg å høre etter slike typiske kvinnefraser. Jeg vet nøyaktig hva de betyr.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det som TS før jeg sluttet å bleke håret, nå er jeg usynlig. Så et tips er å bli mørkere om du har lyst hår!

Anonymous poster hash: ef24c...662

Skrevet

Hei TS, jeg syntes du virker som ei kjip jente! Var det bedre enn de overfladiske komplimentene du er så lei av?

Første setning er selvfølgelig bare tull. #FirstWorldProblems

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner får oppmerksomhet av menn i alle land i alle aldre.

Det er ikke noe nytt fenomen. Vil du ikke ha oppmerksomhet fordi du er vakker, så gjør deg selv stygg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte meg plutselig som veldig grå mus nå, siden jeg sjelden blir sjekket opp. Ærlig talt, så trodde jeg ikke "alle" menn turte å sjekke opp sånne skjønnheter som TS. Er det ikke vanligvis de vanlige, mest tilgjengelige jentene som får mest oppmerksomhet?

Anonymous poster hash: 47c0d...64e
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lar du deg sjekke opp av alt som kan krype og gå da?

Ta ansvar for å ikke la deg sjekke opp selv, ikke legg det på mannen din.

Anonymous poster hash: fb17e...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...