Gå til innhold

Stygt sagt, eller morsomt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På jobb er det alltid en liten sosial samling fredager kl. 14 hvor det blir plassert ut serveringsskåler med snop og gitt litt informasjon.

Se for dere følgende: Fire damer står ved siden av hverandre i nærheten av ene snopskåla, tre av dem høygravide og den fjerde nokså stor mage pga. overvekt bl.a. i sammenheng med tidligere graviditeter. Så kommer det en kommentar fra en mann:

"Nå, her har vi tre gravide og ei som ser ut som om hun er gravid, nå må dere ta ansvar for å få spist opp dette godteriet!"



Anonymous poster hash: 2ac59...002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var frekt!



Anonymous poster hash: 40613...488
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken verden ville noe sånt vært morsomt?? Hvem i alle dager er det ment det skal være morsomt for? Det var garantert ikke morsomt for noen av damene, spesielt ikke hun som var gravid. Dette er ikke morsomt, det er imbasil mobbing. Hallo...



Anonymous poster hash: ba105...0aa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig sagt tenker jeg. Noen vil nok le, men jeg tenker at det skal man ikke bry seg om. Det er dårlig stil å være morsom på andres bekostning på noe så lavt som kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hvilken verden ville noe sånt vært morsomt?? Hvem i alle dager er det ment det skal være morsomt for? Det var garantert ikke morsomt for noen av damene, spesielt ikke hun som var gravid. Dette er ikke morsomt, det er imbasil mobbing. Hallo...

Anonymous poster hash: ba105...0aa

Hun som ikke var gravid, mener du vel..

Anonymous poster hash: 2ac59...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig slemt. Svar:

"Jeg er tjukk, du er slem. Jeg kan slanke meg..."



Anonymous poster hash: a638b...c12
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemt. Jeg hadde blitt lei meg, og den hadde sittet lenge i om jeg var den som ble betraktet som så "feit" at jeg så ut som en gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygt sagt er min første tanke. Men spørs på relasjonen han som sa det, har til hun som så gravid ut, hvordan hun selv forholdt seg osv. Jeg ville uansett ikke ledd, for jeg ser ikke det morsomme i det..



Anonymous poster hash: b5c44...d16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte ufint og vitner om svært dårlig sosial kompetanse. Er fyren litt mindre oppvakt, kanskje?



Anonymous poster hash: 9d3f5...54a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han så sikkert gravid ut mannen også..

Nei, han gjør nok ikke det..

Anonymous poster hash: 2ac59...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst på godtesnop nå jeg.

Anonymous poster hash: eea14...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...