Gå til innhold

Be en jente ut som man treffer på fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt som lurer på hvordan du som jente/dame ville tolket dette. Hvis man treffer en jente man får god kontakt med på fest/utested, er det da mulig å spørre om hun vil treffes senere i edru tilstand? Da tenker jeg liksom å si at her kan du få telefonnummeret mitt, så hvis du er interessert i dette forslaget så kan du bare kontakte meg.

Fra min side som mann, forsøker jeg å signalisere at jeg ønsker en sjanse til å bli bedre kjent med jenta, og at jeg ikke er interessert i noen ONS. Må vel si at jeg sjelden blir særlig godt kjent med noen på fylla.

Er dette en god eller dårlig idè. I så fall hvorfor?



Anonymous poster hash: b56a3...093
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du gir ditt nummer til jenten legger du opp til at hun må ta kontakt, da kan du likegodt la være, det gjør samme nytte. Du må få nummeret og være aktiv selv, ellers kommer ingenting til å skje.



Anonymous poster hash: c20fb...1a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du gir ditt nummer til jenten legger du opp til at hun må ta kontakt, da kan du likegodt la være, det gjør samme nytte. Du må få nummeret og være aktiv selv, ellers kommer ingenting til å skje.

Anonymous poster hash: c20fb...1a0

TS her. Greit nok. Får vel bare spørre da.

Tilbake til temaet. Er det mulig å gå fram sånn?

Anonymous poster hash: b56a3...093

Anonymous poster hash: b56a3...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Helt klart. Heller det enn enn fyr som sikler ned i kløfta på dama og tenker kun på å få dyppa den for en ONS.

De fleste damer vil sette pris på dette ;)



Anonymous poster hash: f1ddf...1af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Pass på at du ikke er altfor drita, og legg frem at det hadde vært veldig hyggelig å møte henne under mer edruelige omstendigheter. :)



Anonymous poster hash: d18e1...448
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh du høres skjønn ut! Bra at du ønsker å signalisere at du vil bli bedre kjent :) Synes dette er en hyggelig måte å gjøre henne oppmerksom på at du er interessert, men ville ikke gitt henne nummeret ditt og forventet at hun skulle ta kontakt. Jeg er i hvertfall aldri den som tar intiativ først... Lykke til hvertfall



Anonymous poster hash: ab4d8...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, håper noen gjør dette med meg snart. When will it be my tuuuurn!?

Men enig med de andre, ta intiativ selv.



Anonymous poster hash: 31011...59b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Bare ikke spør for tidlig. Jeg liker det ikke når jeg har pratet med en dude i 10 minutter på byen og han foreslår at vi finner på noe førstkommende tirsdag liksom. Det gir meg følelsen av at det ikke er meg han liker, men bare førsteinntrykket av meg - hvilket egentlig ikke betyr noe i det store og hele.

Hvis du blir sittende og prate med en jente en stund og du liker henne så kan du selvsagt spørre om hun er hypp på å møtes en dag dere begge er edru! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Haha. Om det er mulig? Hva pokker skal det bety?

Om man har god kjemi med en jente og ikke er sleip nok til at man greier å lure henne med seg hjem første kvelden eller andre hinder står i veien, så er jo utveksling av kontaktinformasjon en naturlig konsekvens.

Jeg har tusenvis av variasjoner jeg kan gi deg, men det er ikke verre enn for eksempel:

"Jeg kunne gjerne tenke meg å se deg igjen."

Er hun interessert bare venter hun på en mulighet til å gi deg nummeret sitt og der fikk hun den. Med det sagt, så opplever jeg videre kontakt nesten som lotto. Har møtt jenter som har virket superinteressert og som jeg føler jeg har fått veldig god kontakt med, men som ikke en gang svarer når jeg sender en melding.

Andre jenter har jeg møtt kort, promillen har vært høy og jeg hadde lett forstått om hun ikke svarte, men selvsagt er det hun som svarer og vil møtes igjen.

Gir ikke alltid mening for min del. Har bare akseptert at det er sånn og trolig mye på grunn av alkohol og at man er i en annen sinnsstemning når man er ute på byen.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Helt klart. Heller det enn enn fyr som sikler ned i kløfta på dama og tenker kun på å få dyppa den for en ONS.

De fleste damer vil sette pris på dette ;)

Anonymous poster hash: f1ddf...1af

TS her. Så bra.

JA! Pass på at du ikke er altfor drita, og legg frem at det hadde vært veldig hyggelig å møte henne under mer edruelige omstendigheter. :)

Anonymous poster hash: d18e1...448

Ser den. Det er lite sjarmerende med folk som er dritings.

Bare ikke spør for tidlig. Jeg liker det ikke når jeg har pratet med en dude i 10 minutter på byen og han foreslår at vi finner på noe førstkommende tirsdag liksom. Det gir meg følelsen av at det ikke er meg han liker, men bare førsteinntrykket av meg - hvilket egentlig ikke betyr noe i det store og hele.

Nei, det skjønner jeg. Det er jo snakk om en lengre samtale med jenta.

Anonymous poster hash: b56a3...093

Anonymous poster hash: b56a3...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen en lørdag er en vanskelig plass å bli kjent med folk.

Jeg mener: her treffer du noen, blir stående og prate og kommer på bølgelengde... Hun er vennligheten sjøl enda etter 5 minutter.

Selvfølgelig ber du om telefonnummeret. Og det gjerne før det blir for mye forstyrrelser eller at du blir tomsnakka og begynner å få disse pinlige pausene. Sånn vil du jo også signalisere at du ikke bare er ute etter et kjappt nyp i fylla også.

Men ikke gi opp etter første gang hvis det skjærer seg med at hun ringer tilbake. Du skal ha noe slikt som 5 telefonnummer med kvinner som virker genuint interesserte før du har en date. Tre av de vil ikke svare.

Og kjør nummeret gjennom 1881. Noen er i stand til å gi deg nummeret til Sandnes Taxi eller noe. De synes visst sånt er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er en gutt som lurer på hvordan du som jente/dame ville tolket dette. Hvis man treffer en jente man får god kontakt med på fest/utested, er det da mulig å spørre om hun vil treffes senere i edru tilstand? Da tenker jeg liksom å si at her kan du få telefonnummeret mitt, så hvis du er interessert i dette forslaget så kan du bare kontakte meg.

Fra min side som mann, forsøker jeg å signalisere at jeg ønsker en sjanse til å bli bedre kjent med jenta, og at jeg ikke er interessert i noen ONS. Må vel si at jeg sjelden blir særlig godt kjent med noen på fylla.

Er dette en god eller dårlig idè. I så fall hvorfor?

Anonymous poster hash: b56a3...093

Det er flere som har gjort det sånn med meg i alle fall. Spurt etter nummeret mitt, for deretter å si takk for kvelden, og sendt meg melding dagen derpå.

Så har vi pratet litt på melding, før de etterhvert har spurt meg med ut på noe.

Så det fungerer fint det.

Er hun ikke interessert: så gir hun ikke nummeret sitt, eller så takker hun nei når du spør henne med på noe :)

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har gjort det sånn med meg i alle fall. Spurt etter nummeret mitt, for deretter å si takk for kvelden, og sendt meg melding dagen derpå.

Så har vi pratet litt på melding, før de etterhvert har spurt meg med ut på noe.

Så det fungerer fint det.

Er hun ikke interessert: så gir hun ikke nummeret sitt, eller så takker hun nei når du spør henne med på noe :)

Lykke til :)

Godt å høre! Det er det jeg tenker selv. Takk for det :)

Anonymous poster hash: b56a3...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Om det er mulig? Hva pokker skal det bety?

Om man har god kjemi med en jente og ikke er sleip nok til at man greier å lure henne med seg hjem første kvelden eller andre hinder står i veien, så er jo utveksling av kontaktinformasjon en naturlig konsekvens.

Signerer denne! Er stort sett slik det forløp seg i mitt datingliv når jeg var singel hvert fall...

Anonymous poster hash: bc898...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...