Gå til innhold

Jeg får lyst til å tegne Muhammed overalt

Gjest avocadoen

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

for å irritere krekar.

Hva er forøvrig forskjell på Jesus og Muhammed? Muhammed var jo en person og kan vel avbildes han og? :)

Krekar: – Nordmenn som tegner Muhammed, må dø

– De som lager Muhammed-karikaturer, må dø. De tråkker på vår verdighet, våre prinsipper og vår tro, sier mulla Krekar i et intervju med NRK.

http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet?tab=1#!verbatimId=54edf33f5152f7aa4b45e919

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er prisen man må betale for den berikelsen masseinnvandringen har gitt oss.

Anonymous poster hash: 9b386...fa8
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Dette er prisen man må betale for den berikelsen masseinnvandringen har gitt oss.

Anonymous poster hash: 9b386...fa8

Nå er ikke innvandrere flest som Krekar, men men :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreket er ute i media igjen, ja? Tviler på at noen som ikke har levd under en stein de siste 10 årene blir overrasket over uttalelsene hans. Eitrende forbannet blir jeg jo, både fordi mannen synes det er greit å drepe for tegninger, og fordi vi, via skatteseddelen, betaler for denne gjøken.

Anonymous poster hash: 26f71...004
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg tenker at en person som irriterer seg over tegninger av en profet har lite å irritere seg over. Jeg bruker kjempelang tid på å skrive dette innlegget, så kanskje vi skal f.eks ta vekk hørehånda til Mulla slik at han får irritert seg over det samme som meg? For når man ikke kan kle på seg selv engang så vil man slutte å bry seg om profeter og denslags.

:P

(dette er forøvrig litt tull for de som ikke skjønner det, men jeg bruker fortsatt evig lang tid på å skrive dette)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Kreket er ute i media igjen, ja? Tviler på at noen som ikke har levd under en stein de siste 10 årene blir overrasket over uttalelsene hans. Eitrende forbannet blir jeg jo, både fordi mannen synes det er greit å drepe for tegninger, og fordi vi, via skatteseddelen, betaler for denne gjøken.

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneskerettighetene til Krekar er viktigere en Norges sikkerhet må vi da forstå alle sammen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Bare å tegne i vei. Ikke ulovlig og tegne denne profeten.

Jeg kan ikke tegne pga høyrehånda ikke funker, så du får gjøre det for meg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tegne pga høyrehånda ikke funker, så du får gjøre det for meg :laugh:

Gjør det no' om han blir litt stygg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegn med venstrehånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så viktig er det altså ikke. Det er poenget som er viktig her. Ikke selve handlingen :)

Hva er egentlig poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hva er egentlig poenget?

Det er flere poeng her:

1. Muhammed bør kunne tegnes på samme måte som Jesus

2. Mulla har lite å irritere seg over

3. Jeg får lyst å stroppe Mulla fast og sette et bilde av Muhammed foran han som tortur. For det er morsomt at han bryr seg om noe så ubetydelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere poeng her:

1. Muhammed bør kunne tegnes på samme måte som Jesus

2. Mulla har lite å irritere seg over

3. Jeg får lyst å stroppe Mulla fast og sette et bilde av Muhammed foran han som tortur. For det er morsomt at han bryr seg om noe så ubetydelig.

Men tenk så krenket muslimene vil bli. Tenk på Krekar som blir lei seg og igjen må gå ut med drapstrusler, som igjen fører til nye rettsaker. Vi må være varsom slik at ikke berikelsen blir krenket må du da forstå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest avocadoen

Men tenk så krenket muslimene vil bli. Tenk på Krekar som blir lei seg og igjen må gå ut med drapstrusler, som igjen fører til nye rettsaker. Vi må være varsom slik at ikke berikelsen blir krenket må du da forstå.

Muslimer i seg selv blir vel ikke krenket. Krekar er ikke akkurat muslimer flest. Har selv flere muslimske venner som ikke akkurat er enig med krekar for å si det sånn. Vil tro de fleste vil ha han ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer i seg selv blir vel ikke krenket.

Sist det var karikatur tegning gikk muslimene i mitt nabolag totalt av skaftet.

Man trenger visst ikke å være på krekar nivå for å føle seg støtt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskerettighetene til Krekar er viktigere en Norges sikkerhet må vi da forstå alle sammen.

Ja, trist nok er dette sant. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fleste så har ts det kun i kjeften. Tør nok ikke tegne da hun er redd for represalier.

Anonymous poster hash: f10ac...b97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...