Gå til innhold

Tenner på jenter fra 16-18

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv er jeg slutten av 20-åra.. Kan ikke noe for det, øynene mine bare fester seg på smekre jenter i en aldersklasse som er for ungt for meg.. Iallefall moralsk sett.

Det er slett ikke slik at jeg IKKE liker jenter over 18 eller 20. Har hatt jevnaldrende kjærester. Men det ligger kanskje i naturen at menn ser etter yngre jenter?

Anonymous poster hash: aed8b...085
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenner altså på jenter som ikke er ferdig utviklet? Er det fordi de ofte har mindre former enn jenter i 20-årene, eller hva er det?

Anonymous poster hash: 7a985...78c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenner altså på jenter som ikke er ferdig utviklet? Er det fordi de ofte har mindre former enn jenter i 20-årene, eller hva er det?

Kom an...16-18 åringer ikke ferdig utviklet? I den alderen har de fleste jenter en ferdig utviklet vagina og klar til å ha samleie. Når det kommer til det mentale, så er det derimot noe annet.

Anonymous poster hash: b805e...f5a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok mye dritt her av å lage en sånn tråd, men jeg kan ærlig talt ikke si jeg synes dette er så sykt eller perverst. Du tenner ikke på barn, du tenner på de yngste av de "fysisk voksne" som finnes i tillegg til kvinner oppover mot din egen alder.

Det betyr selvsagt ikke at det er greit om du på nærmere 30 legger deg etter 16-åringer, de er og blir mentalt på et helt annet modenhetsnivå enn deg, og det må du akseptere og leve etter. Jeg tror likevel ikke jeg hadde gjort en så himla stor sak av dette. Du synes både svært unge kvinner (men ikke barn) og kvinner på din egen alder er attraktive, men anser forhåpentligvis den første kategorien som uaktuelle som partnere.

Jeg tror rett og slett ikke dette er noe å la hodet gå helt i spinn av, så lenge det ikke byr på helt konkrete problemer i hverdagen. Du har også helt vanlige lyster, nemlig på kvinner på egen alder, og trenger derfor ikke bli gradvis sprø av å gå og bære på slike lyster. Lær deg å leve med at du har enkelte lyster som ikke er syke, men samtidig ikke er akseptable å leve ut, og lev ellers ut din interesse for kvinner i "akseptabel" alder. Og fortsett livet ditt som nå.

Anonymous poster hash: 1812d...687
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok mye dritt her av å lage en sånn tråd, men jeg kan ærlig talt ikke si jeg synes dette er så sykt eller perverst. Du tenner ikke på barn, du tenner på de yngste av de "fysisk voksne" som finnes i tillegg til kvinner oppover mot din egen alder.

Det betyr selvsagt ikke at det er greit om du på nærmere 30 legger deg etter 16-åringer, de er og blir mentalt på et helt annet modenhetsnivå enn deg, og det må du akseptere og leve etter. Jeg tror likevel ikke jeg hadde gjort en så himla stor sak av dette. Du synes både svært unge kvinner (men ikke barn) og kvinner på din egen alder er attraktive, men anser forhåpentligvis den første kategorien som uaktuelle som partnere.

Jeg tror rett og slett ikke dette er noe å la hodet gå helt i spinn av, så lenge det ikke byr på helt konkrete problemer i hverdagen. Du har også helt vanlige lyster, nemlig på kvinner på egen alder, og trenger derfor ikke bli gradvis sprø av å gå og bære på slike lyster. Lær deg å leve med at du har enkelte lyster som ikke er syke, men samtidig ikke er akseptable å leve ut, og lev ellers ut din interesse for kvinner i "akseptabel" alder. Og fortsett livet ditt som nå.

Så du mener det, altså?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom an...16-18 åringer ikke ferdig utviklet? I den alderen har de fleste jenter en ferdig utviklet vagina og klar til å ha samleie. Når det kommer til det mentale, så er det derimot noe annet.

Anonymous poster hash: b805e...f5a

Å? Jeg trodde pupper og hofter ikke var ferdig utviklet før jenter var rundt 20 år..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener det, altså?

Jeg mener det er uakseptabelt om en mann på din alder begynner å involvere seg med jenter på vei over i myndighetsalder, ja. Dette synes jeg generelt om aldersforskjeller der den ene parten så åpenbart er langt mindre moden enn den andre, og der alderen i seg selv vil innvirke på forholdet. At en mann et stykke oppi 20-årene kan tenne fysisk på en syttenåring, derimot, har jeg ikke så vanskelig for å forstå. Det i seg selv er ikke noe sykdomstegn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGUD det opprettes jo hundre slike tråder i uka på KG om dette temaet. Kan man ikke lese de eksisterende trådene?

Selfølgelig tiltrekkes man av et vakkert ytre, og det er det mange 16-18åringer som har. Det er det mange 15 og 19-åringer som også har, så merkelig at du klarer å dra en absolutt grense der TS.

Uansett så er det helt vanlig å finne unge jenter pene, det er noe helt annet å innlede et forhold til et menneske som er milevis unna ditt eget modenhetsnivå.

Anonymous poster hash: 92931...f35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jentes utseende begynner å forfalle tidlig i 20 årene. Ingenting galt med å finne jenter som er i deres biologiske høypunkt tiltrekkende. Det er jo biologi. Eneste som har problem med dette, er nok eldre kvinner hvor deres utseende ikke lengre er hva det var.

Anonymous poster hash: 5b028...dff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 16 år gamle jenter er jo ikke nødvendigvis så mye penere enn en i et eller annet sted i 20 åra? Jeg satt her om dagen og så på bilder fra den alderen der, og det som slo meg var hvor fæl jeg så ut sammenlignet med hva jeg føler jeg gjør nå. Jeg satt ikke å tenkte at "å det var tider det, så fin hud/kropp/etc jeg hadde da". Ikke hadde jeg noe finere kropp heller. Og dette kan man jo si om mange tenåringsjenter idag og. Man er ikke automatisk mer smashing fordi man er under 20.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jenter i 16-18 år alderen kan være svært pene. Ikke noe problem å kunne synes det. Men når det er sagt så er det mange som ser vel ung ut og har enda noen år før de blomstrer til sitt fulleste.

Å komme med slikt på et kvinneforum blir sjeldent godt mottatt da alder og skjønnhet er så jævlig sårt for kvinner. Menn som innrømmer at de liker jenter med pent ungt ytre blir stemplet som djevelen selv. I mellomtiden prøver hver en kvinne å se så ung ut som de kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg slutten av 20-åra.. Kan ikke noe for det, øynene mine bare fester seg på smekre jenter i en aldersklasse som er for ungt for meg.. Iallefall moralsk sett.

Det er slett ikke slik at jeg IKKE liker jenter over 18 eller 20. Har hatt jevnaldrende kjærester. Men det ligger kanskje i naturen at menn ser etter yngre jenter?

Nok tull nå.Troll gubbe.

Anonymous poster hash: 6e70d...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Jeg trodde pupper og hofter ikke var ferdig utviklet før jenter var rundt 20 år..

Huh? Jeg var fysisk ferdig utviklet da jeg var 14

Anonymous poster hash: 0b534...96c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er der selv selv om jeg er enda et par år eldre enn deg. Ønsket om å knulle en 16-18åring blir bare sterkere og sterkere, men det kommer nok aldri til å skje. Lenger tilbake til de unge jentene som var med på alt, de tighte kroppene og tighte... ja ;)

Anonymous poster hash: 19857...910
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 16 år gamle jenter er jo ikke nødvendigvis så mye penere enn en i et eller annet sted i 20 åra? Jeg satt her om dagen og så på bilder fra den alderen der, og det som slo meg var hvor fæl jeg så ut sammenlignet med hva jeg føler jeg gjør nå. Jeg satt ikke å tenkte at "å det var tider det, så fin hud/kropp/etc jeg hadde da". Ikke hadde jeg noe finere kropp heller. Og dette kan man jo si om mange tenåringsjenter idag og. Man er ikke automatisk mer smashing fordi man er under 20.

Dette er helt rett. Jeg er så mye penere nå som jeg er 25 enn 18, og alle gamle bekjente (menn) jeg møter fra vgs osv sier det til meg. Så den teorien er bare tull. Ofte har man kviser, litt valpefett, runde ansikter, lite former, stygg sminkestil osv.

Anonymous poster hash: 29a68...b5a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest autopilot

En jentes utseende begynner å forfalle tidlig i 20 årene. Ingenting galt med å finne jenter som er i deres biologiske høypunkt tiltrekkende. Det er jo biologi. Eneste som har problem med dette, er nok eldre kvinner hvor deres utseende ikke lengre er hva det var.

Anonymous poster hash: 5b028...dff

Ikke helt enig her.

Biologien begynner vel små smått å forfalle ja, men i løpet av tjueårene utvikler de fleste jenter seg veldig når det gjelder klær, sminke, hår osv. De finner frem til en stil som passer for dem individuelt, og som fremhever deres mest attraktive trekk. I tillegg virker det som mange jenter begynne å trene oftere etterhvert som de kommer opp i tjueårene.

Kombinasjonen av en mer veluviklet/kledelig personlig stil, og mer målrettet trening, gjør at mange jenter etter min mening har et langt mer attraktivt utseende i slutten av tjueårene enn i slutten av tenårene. Uansett om rumpa er hakket mindre spretten enn før.

Endret av autopilot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 nå, og mine hofter og pupper ser akkurat helt lik ut nå som dem gjorde da jeg var 16.

Anonymous poster hash: 1e9e7...931

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt konseptet. Men vil si det for min del er 18-22. Dog kan noen 16 åringer se ut som de er 20. Vi har nok alle sett lekre 16-17 åringer som har flotte former og ser veldig voksne ut. Jailbait er ikke et uttrykk for ingenting. Google det og fortell meg ingen av de frister. Eksempelvis: http://i53.tinypic.com/md1lc5.jpg- 16 år

Jeg tror også mentaliteten til 18-20ish åringer fremstår som forlokkende for mange menn. De er ofte litt råere, mer frempå og villige eller hva jeg skal kalle det. Jeg generaliserer selvsagt endel nå. Hvor mange har ikke hørt historier fra diverse kvinner om deres utsvevende periode i 18-20 års alderen?

De er unge, vakre, ville og nysgjerrige. En kombinasjon jeg tror mange menn finner forlokkende. De er rett og slett litt likere menn i alle aldre mentalt på endel områder :P

Anonymous poster hash: e9564...5fe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt konseptet. Men vil si det for min del er 18-22. Dog kan noen 16 åringer se ut som de er 20. Vi har nok alle sett lekre 16-17 åringer som har flotte former og ser veldig voksne ut. Jailbait er ikke et uttrykk for ingenting. Google det og fortell meg ingen av de frister. Eksempelvis: http://i53.tinypic.com/md1lc5.jpg- 16 år

Jeg tror også mentaliteten til 18-20ish åringer fremstår som forlokkende for mange menn. De er ofte litt råere, mer frempå og villige eller hva jeg skal kalle det. Jeg generaliserer selvsagt endel nå. Hvor mange har ikke hørt historier fra diverse kvinner om deres utsvevende periode i 18-20 års alderen?

De er unge, vakre, ville og nysgjerrige. En kombinasjon jeg tror mange menn finner forlokkende. De er rett og slett litt likere menn i alle aldre mentalt på endel områder :P

Anonymous poster hash: e9564...5fe

Og det at de er veldig umodne gir oss generelt umodne menn en sjanse til å være den modne parten! :) Tror nok mange menn liker nettopp det. Slippe å bli herset og dominert av en jevnaldret kvinne som er full av selvtillit, krav og meninger ;)

Anonymous poster hash: 8fca7...912

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...