AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Del Skrevet 15. februar 2015 http://2xmetropolitan.com/wp-content/uploads/2015/01/Stretch-Marks-On-Breasts-During-Breastfeeding.jpg Store men med strekkmerker? Uten å ha født barn? Anonymous poster hash: 109db...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Del Skrevet 15. februar 2015 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: dd937...b26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 15. februar 2015 #3 Del Skrevet 15. februar 2015 Nei. Jeg er ikke sammen med noen pga kroppen hennes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 15. februar 2015 #4 Del Skrevet 15. februar 2015 Var det store pupper? Vil tro at de fleste menn ville priset seg lykkelig om de fikk sjanse på Kate Beckinsale, strekkmerker eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amtech Skrevet 15. februar 2015 #5 Del Skrevet 15. februar 2015 Overhodet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Del Skrevet 15. februar 2015 Jepp, hadde dumpa henne på flekken. Anonymous poster hash: 92ae6...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Del Skrevet 15. februar 2015 Var det store pupper? Vil tro at de fleste menn ville priset seg lykkelig om de fikk sjanse på Kate Beckinsale, strekkmerker eller ikke. Ja. Det er ikke normalt at en slank kvinne har melon-bryster. Dette er store pupper siden hun er slank ellers og har naturlige bryster. Anonymous poster hash: 6a219...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 15. februar 2015 #8 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Nei, hadde ikke gjort meg noe. Jeg passer ikke på om damene har strekkmerker eller ikke Endret 15. februar 2015 av Kili 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Del Skrevet 15. februar 2015 Nei hadde ikke plaget meg. Skjønner ikke hvorfor mange freaker ut på grunn av strekkmerker. Det er ikke stygt, det bare er der. Anonymous poster hash: 3c570...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Del Skrevet 15. februar 2015 Veldig mange har strekkmerker. Jeg fikk strekkmerker på magen da jeg begynte på hormonell prevensjon (gikk ikke opp i vekt), og legen sa det var pga hormonforandring eller noe. Bestevenninna mi har vært undervektig hele livet og har gamle strekkmerker på lårene fra da hun vokste. Kjæresten min har alltid vært tynn, men har også noen dype strekkmerker som fortsatt er røde på hoftene fra da han vokste.. Ingenting å tenke på, spør du meg! Anonymous poster hash: a1b63...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 16. februar 2015 #11 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja. Det er ikke normalt at en slank kvinne har melon-bryster. Dette er store pupper siden hun er slank ellers og har naturlige bryster. Anonymous poster hash: 6a219...c44 Jeg synes fortsatt ikke de er spesielt store, og jeg undrer meg nå på om hun har lagt inn silikon. De var veldig runde. Uansett, jeg tror de færreste menn hadde lagt seg på magen og blånektet om hun hadde lagt an på dem, strekkmerker eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adam- Skrevet 16. februar 2015 #12 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg synes faktisk sånne hvite strekkmerker er litt sexy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 16. februar 2015 #13 Del Skrevet 16. februar 2015 http://2xmetropolitan.com/wp-content/uploads/2015/01/Stretch-Marks-On-Breasts-During-Breastfeeding.jpg Store men med strekkmerker? Uten å ha født barn?Anonymous poster hash: 109db...21d Jeg hadde badet i dem på samme deilige måte som jeg gjør i min kones bryster. Det blir aldri feil. Og snakker vi kun om utseende, så er pupper med strekkmerker like mye snop for øyet som dem uten strekkmerker. Sånn er det med den saken. Til slutt noe til absolutt alle kvinner: Slutt å være så kritisk til kroppen din - begynn heller å nyte den, da blir livet mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #14 Del Skrevet 16. februar 2015 http://2xmetropolitan.com/wp-content/uploads/2015/01/Stretch-Marks-On-Breasts-During-Breastfeeding.jpg Store men med strekkmerker? Uten å ha født barn?Anonymous poster hash: 109db...21d Typen min digger mine, med strekkmerker, ingen barn <3 Anonymous poster hash: 015a8...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #15 Del Skrevet 16. februar 2015 http://2xmetropolitan.com/wp-content/uploads/2015/01/Stretch-Marks-On-Breasts-During-Breastfeeding.jpg Store men med strekkmerker? Uten å ha født barn? Anonymous poster hash: 109db...21d Er ikke så overfladisk som kvinner, så ja det hadde ikke gjort meg noe.Anonymous poster hash: f1846...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #16 Del Skrevet 16. februar 2015 Nei. Anonymous poster hash: 670a3...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #17 Del Skrevet 16. februar 2015 Nei. Anonymous poster hash: e3537...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #18 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, det ville plaget meg om mannen min hadde sånne. Anonymous poster hash: b544c...25e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 16. februar 2015 #19 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg synes hun har ganske fine pupper minus strekkmerkene. Ganske fin størrelse og en fast fasong. Er ei heterofil jente, men om jeg ikke var det, hadde det nok ikke plaget meg. Når jeg bryr meg om utseende, kommer hår og ansikt før pupper. Spesielt når fasongen allerede er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå