Gå til innhold

Skal på date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorry: Dating for nybegynner!

Jeg er 27 og skal på date på fredag. Har truffet han på nettet og vi har snakket sammen i tre uker. Hva gjør jeg, hva skal jeg ha på meg, hva skal jeg si, hvor lenge skal det vare, hva skal jeg IKKE gjøre?

Anonymous poster hash: 0b66c...1c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hva er det du ser for deg inne i hodet ditt tenker jeg.

Ser du for deg en 'kjæreste audition'? Hvor du og/eller han skal veies og vurderes som potensielt kjærestemateriell av den andre?

Hvis så: Glem den tanken umiddelbart.

Du skal ut, møte en kar du har snakket med på nettet. Dere skal ha det hyggelig og finne ut om dere begge to er like trivelige utenfor nettet.

Du kler deg og pynter deg litt, - fordi du har lyst til å ta deg bra ut og se flott ut.

Hva du gjør? Du er like hyggelig som du er men andre nye mennesker du møter, spør litt om ting du lurer på, ting som gjør deg nysgjerrig, - og snakker sammen om det dere har lyst til å snakke om.

Start med 'Hei' et stort smil og gjerne en klem om han ikke er veldig tilbaketrukket.

- en klem er ofte en naturlig isbryter som for de fleste gjør at de føler seg velkomne i ditt selskap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry: Dating for nybegynner!

Jeg er 27 og skal på date på fredag. Har truffet han på nettet og vi har snakket sammen i tre uker. Hva gjør jeg, hva skal jeg ha på meg, hva skal jeg si, hvor lenge skal det vare, hva skal jeg IKKE gjøre?

Spør han masse spm. Være interessert i hans liv.

Den største fellen mange jenter gjør på date er at de er for glade i seg selv og ikke gidder stille spm til daten og ALT skal dreie seg om dem.

Anonymous poster hash: 39025...8a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske nylig på date og alt jeg planla i forveien var transporten (bussruter) også vasket jeg klær som jeg kanskje skulle ha på meg i forveien. Husker jeg ble litt nervøs dagen før møtet, men alt sammen gikk veldig greit. Praten flyter gjerne automatisk om det finnes kjemi og interesse der fra før. Alt som skal fokuseres på er jo å bli bedre kjent med hverandre og vise hvem man er i virkeligheten :)

Pynt deg bittelitt ekstra, men ikke for mye. Du skal vise hvem du er som person, ikke hvem du er på ball.

Ta på deg noe som føles komfortabelt og pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk. Alt dette vet jeg jo egentlig fra før men det hjelper å få det skriftlig og det hjelper at noen andre sier det til meg enn at jeg sier det til meg selv, haha. Jeg tenkte kanskje at jeg skulle ta en tur innom frisøren og sånn, ikke får å pynte håret men kanskje fikse litt på det. Er ganske nervøs for jeg liker han veldig godt og kjenner på meg at det kanskje kan føre til noe. Kjenner alt av spenning, nervøsitet og alt mulig i kroppen! Tvi Tvi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...