Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Nå leser jeg fortsatt bloggen jeg da - og den Ellos reklamen er jo helt forferdelig. Når jeg skal scrolle nedover for å lese, og stopper opp i noen sekunder da forsvinner scrollefeltet plutselig slik at når jeg klikker kommer jeg til Ellos. Så de får mange "gratis" klikk uten at det er hensikten! Er dette noe nytt lureri?? Forferdelig irriterende :sur:

Flere som opplever dette? Har aldri opplevd det på andre nettsider. Er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst!! Blir hun ikke flau??? Reklame for NOK en krølltangdings! Hvilket nr i rekken er dette? 23?? Hvor mange trenger hun liksom? Ser helt lik ut på alle bildene uavhengig av hvilken tang hun har brukt også. Jeg blir så oppgitt :O

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau?

Jeg undrer meg mer over at hun/de av alle ikke skammer seg over å omtale andre som løgnere, ikke gode i hodet, m.m. etter alt som er kommet frem?!?!?

Det moralske kompasset til de to på jordet i Siljan må være så ute av kurs som det overhode er mulig å komme!

.. og dette forsvares?!?!

.. og på hvilken måte? Ved å ty til personkarakteristikk, trekke meningsmotstandernes intensjoner i tvil og ymse beskyldninger!!

.. og det er vi KG-kjerringer som har et problem? Yeah, right!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frugull

Seriøst!! Blir hun ikke flau??? Reklame for NOK en krølltangdings! Hvilket nr i rekken er dette? 23?? Hvor mange trenger hun liksom? Ser helt lik ut på alle bildene uavhengig av hvilken tang hun har brukt også. Jeg blir så oppgitt :O

kan du ikke bare hoppe glatt over siden om det er så store problemer for deg at det er reklame for krølltangdings nr 23?????????

jEG BLIR SÅ OPPGITT

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som opplever dette? Har aldri opplevd det på andre nettsider. Er det lov?

Ja men jeg har opplevd det flere steder. Tror det bare er fordi siden er stor og tung og det tar tid å åpne hele, også er du for rask til å prøve å scrolle :)

Eller det er det jeg har tenkt i hvert fall. For det gjelder ikke bare bloggen til CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare hoppe glatt over siden om det er så store problemer for deg at det er reklame for krølltangdings nr 23?????????

jEG BLIR SÅ OPPGITT

Kan du ikke bare hoppe glatt over slike innlegg som tar opp troverdigheten til reklamefiguren Caroline Berg Eriksen??????

Jeg blir så oppgitt!

:fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men jeg har opplevd det flere steder. Tror det bare er fordi siden er stor og tung og det tar tid å åpne hele, også er du for rask til å prøve å scrolle :)

Eller det er det jeg har tenkt i hvert fall. For det gjelder ikke bare bloggen til CBE.

Det er ikke derfor. Siden er lastet opp. Jeg klikker på pila for å lese nedover, stopper så opp for å lese, uten å flytte musa. Feltet forsvinner; og når jeg da klikker igjen ( uansett om jeg er rask eller venter lenge) Så klikker jeg på Ellos ( musepekeren har ikke flyttet seg imellomtiden). Jeg må flytte på musepeker for å få feltet aktivt igjen. Jeg har aldri sett dette før, og jeg surfer MYE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frugull

Kan du ikke bare hoppe glatt over slike innlegg som tar opp troverdigheten til reklamefiguren Caroline Berg Eriksen??????

Jeg blir så oppgitt🙆.

:fnise:

Hvorfor skal jeg hoppe glatt over slike innlegg når dere ikke gjør det samme? Det er ikke en ting dere ikke henger dere opp i.. Hun kjøper for mye klær,for mange vesker,for mange krølltangdingser... Det virker på meg som det er mange sjalue folk der ute..

La nå bloggeren kjøpe det hun vil. Om hun har 100 vesker og 100 krølltangdingser,så la henne ha det da..

Også så lett det er å få mange av dere forbannet...

Endret av Frugull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg hoppe glatt over slike innlegg når dere ikke gjør det samme? Det er ikke en ting dere ikke henger dere opp i.. Hun kjøper for mye klær,for mange vesker,for mange krølltangdingser... Det virker på meg som det er mange sjalue folk der ute..

La nå bloggeren kjøpe det hun vil. Om hun har 100 vesker og 100 krølltangdingser,så la henne ha det da..

Også så lett det er å få mange av dere forbannet...

Et indiansk ordtak sier at vi arver ikke jorden fra våre forfedre, men låner den fra våre barn. Veldig kloke ord!

Caroline Berg Eriksen oppfordrer til et vanvittig forbruk, ref. fra dagens annonse hvor hun skriver at det bare er å gå bananas siden annonsøren gir 20% rabatt på diverse produkter. Regner med at hun med formuleringen gå bananas ikke mener at man skal klatre i trærne og spise bananer, men rett og slett kjøpe produkter.

Selvsagt kan hun kjøpe hva hun vil, men trenger hun 100 vesker og 4-5-6-7 krølltenger som alle gir mer eller mindre likt resultat? Trenger hun 100 vesker selv om hun kjøper de for egne penger? Eller 100 par sko?

Storm Pedersen tok opp noe veldig viktig for noen uker siden og samfunnet vi lever i. Anbefaler deg å lese dette.

Tror du tar feil ang at det er så lett å få mange av oss forbannet. Slike som deg som kommer inn å lirer av seg ymse i sitt forsvar av Carline Berg Eriksen frembringer vel knapt nok en irritasjonsrynke mer. Caroline Berg Eriksen med kompani frembringer nok flere følelser - som flauhet og også det å bli skamfull/matt på vegne av. De som derimot virker å bli mest opphisset/forbannet er slike som deg. Vi andre er blitt så vant til dette at vi som sagt knapt nok leer på et øyebryn.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

CBE sier selv i kommentarfeltet til siste innlegg at hun ikke alltid anbefaler det hun synes er best. Jeg gjentar: Hun anbefaler produkter hun selv ikke synes er best.

Hva blir igjen da av troverdigheten til produktomtalen? Hun innrømmer indirekte at hun er villig til å omtale et hvilket som helst vilkårlig produkt, uavhengig av hennes personlige mening om produktet. Og siden man vet at inntektene til bloggen genereres i hovedsak av reklame og annonser i en eller annen utforming, så kan man trekke den slutningen at CBE er villig til å reklamere for hva som helst bare pengesummen stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et indiansk ordtak sier at vi arver ikke jorden fra våre forfedre, men låner den fra våre barn. Veldig kloke ord!

Caroline Berg Eriksen oppfordrer til et vanvittig forbruk, ref. fra dagens annonse hvor hun skriver at det bare er å gå bananas siden annonsøren gir 20% rabatt på diverse produkter. Regner med at hun med formuleringen gå bananas ikke mener at man skal klatre i trærne og spise bananer, men rett og slett kjøpe produkter.

Selvsagt kan hun kjøpe hva hun vil, men trenger hun 100 vesker og 4-5-6-7 krølltenger som alle gir mer eller mindre likt resultat? Trenger hun 100 vesker selv om hun kjøper de for egne penger? Eller 100 par sko?

Storm Pedersen tok opp noe veldig viktig for noen uker siden og samfunnet vi lever i. Anbefaler deg å lese dette.

Tror du tar feil ang at det er så lett å få mange av oss forbannet. Slike som deg som kommer inn å lirer av seg ymse i sitt forsvar av Carline Berg Eriksen frembringer vel knapt nok en irritasjonsrynke mer. Caroline Berg Eriksen med kompani frembringer nok flere følelser - som flauhet og også det å bli skamfull/matt på vegne av. De som derimot virker å bli mest opphisset/forbannet er slike som deg. Vi andre er blitt så vant til dette at vi som sagt knapt nok leer på et øyebryn.

Folk kan da tenke selv. Må hun kjøpe færre ting bare så du ikke skal bli påvirka til å kjøpe masse ting? Er da ikke hennes ansvar at folk ikke klarer å tenke selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan da tenke selv. Må hun kjøpe færre ting bare så du ikke skal bli påvirka til å kjøpe masse ting? Er da ikke hennes ansvar at folk ikke klarer å tenke selv.

Personlig er det ikke noe problem siden smaken hennes overhode ikke appelerer til meg, og det kan du lese om i andre tråder hva jeg mener om smaken hennes.

Både jeg og du vet at reklame virker. Reklame skal ha meg og deg til å kjøpe produkter som vi ikke visste vi trengte. Eller mener du at man ikke blir påvirket av reklame?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig er det ikke noe problem siden smaken hennes overhode ikke appelerer til meg, og det kan du lese om i andre tråder hva jeg mener om smaken hennes.

Både jeg og du vet at reklame virker. Reklame skal ha meg og deg til å kjøpe produkter som vi ikke visste vi trengte. Eller mener du at man ikke blir påvirket av reklame?

Er hennes "reklamering" verre enn annen reklame som er på tv?? Ja folk blir påvirket av reklame men skal man da forby all reklame?

Og hvorfor disser du smaken hennes bare fordi du ikke har samme smak? Tror du at du er bedre enn henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE er ute i kommentarfeltet på dette innlegget med sleivspark om KG-brukerne...

Jeg har lagt inn en kommentar om at han kanskje ikke er den rette , med tanke på hans tidligere påfunn, til å mene hva som er fornuftig å bruke tiden sin til på nett. :jolie:

Og at det selvfølgelig er det lettest å rakke ned på Kvinneguiden. For hadde det ikke hvert for avsløringene her hadde de kunne fortsatt som før med juks og photoshopping.

Now we wait..

edit: skrivefeil

Forstår han godt jeg. Det eneste han skrev var at om han hadde hatt pågangsmotet som visse brukere her inne så ville han brukt det til noe fornuftig. Og det er jo sant.

At en mann som selv har hevdet at visse fortjener ei kule i panna klarer å lire av seg slike kommentarer som det LKE gjør, overrasker meg ikke. Og CBEs kommentar om at enkelte ikke er gode i hodet, tja - hva skal man si til det når man tar i betraktning hva hun også har lirt av seg i sitt eget kommentarfelt, da særskilt under påtatt alias.

Det handler om at noen la ut et bilde av ei jente som ble drept under en hashtag som omhandler Nelia. Da er man ikke god i hodet, nei. Ser du forsøker å vri det over til å handle om noe helt annet som vanlig fra din kant.

Åh, det må ha vært vanskelig å bla fem sider tilbake i tråden før man "bare måtte".

Det denne tråden handler (eller i hvert fall har handlet om i det siste) er at man kanskje ikke burde ha en "who cares?"-holdning til mediene. Det er ikke snakk om én blogger som har "dritet seg ut" én gang, men heller en kynisk bedrift som har manipulert og bedratt sine lesere i en årrekke.

Dersom en kriminell bryter loven for å tjene penger på det, skal man da snu ryggen til og si "who cares?"? Vil ikke dette oppfordre befolkningen for øvrig til å tro at lovbrudd er det man tjener mest på?

Å unngå å lese bloggen/følge med i media er det samme som å snu ryggen til lovbrudd. For det er nettopp lovbrudd bedriften CBE tjener mest penger på: å bedra befolkningen for øvrig ved å på snedig vis unngå å følge lovverket, i forhold til å komme med direkte løgn samt å ignorere lover i forhold til det å merke reklame ved å kamuflere reklame som velmendende råd til lesere.

Get a life yourself, sier jeg, dersom du virkelig ikke evner å se problemet ved denne kyniske manipuleringen av lesere for egen profitt.

Bullshit! Fotballfrue-hatet har pågått ekstremt lenge, lenge før dette i det hele tatt ble kjent. Det er folk som blir drept der ute. Hadde du og dine likesinnede brukt like mye tid og energi på andre temaer som faktisk er viktig så ville det kanskje blitt en forskjell. Det handler om noe helt annet enn bedriften, dette var bare nok en ting å ta paret for. Og det fryder dere.

Hva i all verden får dere ut av det her? Kan ikke tenke meg noe mindre konstruktivt å bedrive tiden sin med.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt litt med på disse hashtagene etter at det ble lagt ut link her for en stund siden, og jeg tenkte lenge at det neppe var noen herfra. Det så ut som om det var ungdom som gjorde narr av behovet for å legge ut dagens outfit med egne hashtager. Så var det en her i går som sa at det var flere hashtager, og på den andre var det er par brukere som gjorde veldig direkte narr ved å legge ut bilder av amerikanske beauty pageants for barn og moren til de Kardashian-søstrene osv.

Jeg skjønte ikke hvorfor de skrev at det var bilde av et barn som var blitt drept (grøss), men så kom jeg på at det var jo en historie for lenge siden med et barn som var profilert i sånne beauty pageants som ble drept.

Og hvis man bildegoogler navnet til dette barnet, kommer ett av bildene som er lagt ut for å gjøre narr av CBEs hashtager opp langt ned. Men det ser ikke ut som om det er samme barn for meg, og bildet linker til en sak som handler ikke om det barnet, men kritikkverdige forhold rundt pageants generelt.

Så jeg tror ikke det er det barnet.

Jeg skjønner jo at CBE blir sur når noen kaller seg Sponsemamma og sammenligner det hun gjør med missekonkurranser for barn og Kardashianmammaen, jeg gjør jo det. Eller legger ut tøysebilder av seg selv eller random bilder av flintsteik og ananas. Men jeg tror ikke at man kan legge alt det der på KG.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...