Gå til innhold

what to do

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har truffet en mann i over en måned nå. Vi har vært med hverandre en god del og gjør kjæresteting. Han har sagt at han ikke er klar for noe forhold, da han i sommer kom ut av et 7 års langt forhold. Jeg er heller ikke der at jeg vil ha et forhold akkurat nå, men jeg blir så ufattelig usikker. Jeg ser at han snakker med jenter på snapchat og jeg er redd jeg blir lurt. Han sier han er ærlig mot meg og det tror jeg på. Men det er noe som skurrer føler jeg.. Vi har åpnet oss for hverandre og vet allerede mye om hverandre.

Jeg har også truffet hans venner. Jeg vil jo veldig gjerne at det ikke skal være tvil for han om at vi skal være sammen. Ikke nå, men gjerne om en stund når han er klar.

Jeg er bare forvirret.. Overreagerer jeg? Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 5f74e...5b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier han er ærlig mot meg og det tror jeg på. Men det er noe som skurrer føler jeg..

Han sier han er ærlig mot meg og det tror jeg på. Men det er noe som skurrer føler jeg..

Disse to setningene høres ut som en selvmotsigelse. Kanskje du ikke tror så mye på ham som du skulle ønske?

Anonymous poster hash: 53cbf...b32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to setningene høres ut som en selvmotsigelse. Kanskje du ikke tror så mye på ham som du skulle ønske?

Anonymous poster hash: 53cbf...b32

Ja, han virker så ærlig og er ærlig med alt annet om fortid og at han ikke er klar. Så hvorfor skulle han ikke være ærlig og si at han prater med andre jenter også? Jeg ser jo på snapchat at han kommuniserer med andre.. Jeg vil ha mer oppmerksomhet enn det jeg får også, kanskje det er det som gjør meg så trist. Alt er jo så fint sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange kvinnelige kolleger, venninner og familiemedlemmer på toplisten min. Ingen kompiser som sender særlig mye snaps, utover noen grøtete fyllasnaps av utestedet de er på, eller køen for å komme inn. Hele topplisten min på snap er jenter, men jeg prøver ikke å bli sammen med eller ligge med noen av dem.

Hva gjør deg usikker egentlig? Har dere avtalt at dere skal være eksklusive? Er du redd han vil ha et forhold, men bare ikke med deg, og aktivt leter etter andre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...