Gå til innhold

Hvorfor sender menn bilder av penisen sin til folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil helst ha svar fra menn som sender slike bilder, men kvinner kan også få svare dersom de vet eller har en idé. Og hvis du er mann og ikke sender slike bilder, hva er grunnen til det?

Finnes det mange kvinner som faktisk liker å motta slike bilder? Isåfall, fra hvilke typer menn da?

Jeg får inntrykket av at de fleste kvinner ikke liker å få slike bilder. Dersom man vil se på peniser, så oppsøker man dem selv. Er det noen som har lagret slike bilder og brukt det mot de? Hackere gjør jo det med kvinner relativt ofte (the snappening, the fappening, etc.). Jeg vil påstå at det er en stor forskjell på å hacke noen for å få tak i nakenbilder enn å få et bilde servert på mail eller telefonen. Hva kan man gjøre med et sånt bilde? :twisted:



Anonymous poster hash: 42a6e...1bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de som gjør det tenner på det..? Eller så er de lettere tilbakestående.



Anonymous poster hash: d0bec...c55
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de som gjør det tenner på det..? Eller så er de lettere tilbakestående.

Anonymous poster hash: d0bec...c55

JA, de tenner på det. Tanken om at ei jente akkurat har sett pikken din er sikkert deilig. Tror de driter i hva jenta måtte mene.

Jeg personlig hadde aldri giddet å sende et sånt bilde, ikke på oppfordring engang. Vil de se den, så får det bli live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ha svar fra menn som sender slike bilder, men kvinner kan også få svare dersom de vet eller har en idé. Og hvis du er mann og ikke sender slike bilder, hva er grunnen til det?

Finnes det mange kvinner som faktisk liker å motta slike bilder? Isåfall, fra hvilke typer menn da?

Jeg får inntrykket av at de fleste kvinner ikke liker å få slike bilder. Dersom man vil se på peniser, så oppsøker man dem selv. Er det noen som har lagret slike bilder og brukt det mot de? Hackere gjør jo det med kvinner relativt ofte (the snappening, the fappening, etc.). Jeg vil påstå at det er en stor forskjell på å hacke noen for å få tak i nakenbilder enn å få et bilde servert på mail eller telefonen. Hva kan man gjøre med et sånt bilde? :twisted:

Anonymous poster hash: 42a6e...1bc

Jeg er mann og jeg sender ikke Penis bilder, men jeg skjønner mekanismen veldig greit.

Det er litt på samme måten som sjekkelinjen "Hei, vil du pule?" i 99 999 tilfeller fungerer den ikke; den 100 000 gangen er det verdt det.

Min interesse i deg som kvinne er primært fokusert rundt sex som handling og de kropslige attributtene du skjuler under klær; er jeg en enkel mann, tror jeg at du har de samme interessene. Hvilket betyr at mannen som sender deg slike bilder, håper desperat at du er en av de utrolig få som kunne komme til å sende ett svar med puppebilder eller spredd høne. Ingen nevneverdig tenking skjer i handlingsøyeblikket; litt fordi menn opplever det relativt lite krenkene om nakenbilder blir spredd, hvis det ikke er fordi man har en unaturlig liten penis.

Gutter lærer relativt fort at kvinner har helt andre, mindre naturlige og mer rasjonelle, krav til menn de skal ta til sengs og slutter med det. Noen lykkes kansje en gang eller har klokketro på strategien og slutter aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor. Enten er de veldig stolt over den, eller så ønsker de å tenne jenta de sender det til. Jeg har fått altfor mange penis-bilder, og jeg må si at det interesserer meg lik null. Venninnene mine har også fått en rekke bilder, og de synes bare det er teit.

Det skal LITT mer til for de fleste jenter. Menn er mer visuelle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg vet ikke, men det er i alle fall utrolig irriterende. Jeg har ingen ønsker om å se slike ting, spesielt ikke fra gutter og menn jeg ikke kjenner. Sier klart ifra men de sender allikevel og later som at det bare er et bilde av ansiktet deres(eller noe), eller så bare driter de i hva jeg mener og sender allikevel.

Møkkafolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er i overkant naivt av ts å ikke skjønne hvorfor enkelte menn sender slike bilder.

Kanskje den eneste grunnen til ikke å gjøre det, er at du rett og slett ikke vil være en sånn type som sender bilde av sin egen penis. Å bryte dette prinsippet kan åpne en hel verden av enda flere håpløse påfunn :)

Det er heldigvis grunn nok for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Smith, jeg tror det handler mer om motivasjon og ønsket effekt, vi kvinner sliter med å forstå. Altså hva mennene som sender slike bilder ønsker og oppnå, og ikke minst motivasjonen bak bildesendingen.

Jeg har mottatt haugevis av slike bilder, jeg utstråler sikkert en enorm penishunger.

Uansett, ikke ett av de bildene har gjort meg kåt. Ei heller har jeg ringt peniseieren og bedt om å bli knullet der og da. Jeg ser strengt tatt liten forskjell på dem. Jeg legger mer merke til stygge sengeklær, tørkestativ med tennissokker, støvsuger som ikke har blitt rydda på plass i bakgrunnen, lodotter i teppet, merker i parketten, stygge stretchlaken, enn akkurat den penisen. De er nemlig forbløffende like, og svært lite opphissende sånn i close up på et bilde.

MED MINDRE det er en penis jeg kjenner godt, og som i stor grad tilhører meg. Da kan det være litt trivelig med en påminnelse om hvordan den ser ut. Men er ikke noe must for meg.

Endret av KateW
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Som mann er faktisk dette noe jeg også lurer på.

Hva er liksom poenget.

Dette er noe jeg aldri kunne gjort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk jenter å tenke at alt handler om å prøve å ligge med dem. Selv små barn liker å vise tissen sin, det er faktisk gøy og hadde dere hatt en ordentlig tiss så hadde dere gjort det samme.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kvinner som sender bilde av fitta ?



Anonymous poster hash: 7f4e7...412
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kvinner som sender bilde av fitta ?

Anonymous poster hash: 7f4e7...412

Tror det er svært svært få i forhold til menn. Og de sender vel stort det kun til typen sin. Det er noe helt annet. Menn som tror kukkbilde er som en fiskekrok har altfor stort håp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk jenter å tenke at alt er sexuelt. Selv små barn liker å vise tissen sin, det er faktisk gøy og hadde dere hatt en ordentlig tiss så hadde dere gjort det samme.

:ler: Er det noe du gjør ofte selv, Summers?

Anonymous poster hash: 61ab9...708

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Er det noe du gjør ofte selv, Summers?

Anonymous poster hash: 61ab9...708

Ja, synes tissen min både er gøy og pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk jenter å tenke at alt handler om å prøve å ligge med dem. Selv små barn liker å vise tissen sin, det er faktisk gøy og hadde dere hatt en ordentlig tiss så hadde dere gjort det samme.

Så egentlig er du homo? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mr Smith, jeg tror det handler mer om motivasjon og ønsket effekt, vi kvinner sliter med å forstå. Altså hva mennene som sender slike bilder ønsker og oppnå, og ikke minst motivasjonen bak bildesendingen.

Jeg har mottatt haugevis av slike bilder, jeg utstråler sikkert en enorm penishunger.

Uansett, ikke ett av de bildene har gjort meg kåt. Ei heller har jeg ringt peniseieren og bedt om å bli knullet der og da. Jeg ser strengt tatt liten forskjell på dem. Jeg legger mer merke til stygge sengeklær, tørkestativ med tennissokker, støvsuger som ikke har blitt rydda på plass i bakgrunnen, lodotter i teppet, merker i parketten, stygge stretchlaken, enn akkurat den penisen. De er nemlig forbløffende like, og svært lite opphissende sånn i close up på et bilde.

MED MINDRE det er en penis jeg kjenner godt, og som i stor grad tilhører meg. Da kan det være litt trivelig med en påminnelse om hvordan den ser ut. Men er ikke noe must for meg.

Da har vi faktisk en ting felles, når det gjelder denne kategorien bilder(jada, jenter tramper i salaten de også). Utrolig hvor slike ting i bakgrunnen trekker ned interessen for slike bilder, og gjør at du nesten synes synd på stakkaren.

Er litt fristet til å lufte noen fordommer knyttet til slike personligheter, men jeg har bestemt meg for å bli et snillere nettroll framover, så jeg lar det ligge, så får heller hver enkelt tenke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes tissen min både er gøy og pen.

Men det er tydeligvis meget få kvinner som setter pris på å få et penisbilde midt i fleisen når de åpner en melding. Så hvorfor fortsetter menn å gjøre det om de aldri får positiv respons tilbake?

(Og da er det selvfølgelig snakk om mer eller mindre tilfeldige peniser.)

Anonymous poster hash: 61ab9...708

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...