Sabrina Skrevet 6. oktober 2014 #1 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ser mange skriver at man ikke skal gjøre det, men hvorfor? har nå litt slitte tupper og tenker å klippe med kjøkkensaksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Del Skrevet 6. oktober 2014 Aner ikke. Jeg gjorde det (klipte panneluggen med kjøkkensaks), og jeg overlevde Kjøkkensaksa er jo ikke så skarp, så man får nok ikke like pent snitt som med ordentlig saks, samt at det kan være fare for at det blir ujevnt fordi håret glir på saksa før det blir klippet av (fordi saksa ikke er skarp nok), men for min del gikk det altså helt fint. Snakket med en frisør etterpå som sa det så helt fint ut også - naturligvis ikke superproft, men helt kurant. Anonymous poster hash: fe26f...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 6. oktober 2014 #3 Del Skrevet 6. oktober 2014 Funker fint på meg dersom jeg klippet oppover. Altså saksen er i horisontal, men mer vertikal. Men da bruker jeg den til å ta tupper og det er ikke veldig viktig at håret mitt er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 I desperate situasjoner har jeg gjprt det. Min venninne har en frisørsaks til 15 000 (!) kroner (hu er frisør). Liker best å klippe med frisørsaks, og en merker veldig forskjell på håret ut fra hvordan håret blir klippa. Anonymous poster hash: e1201...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 Fordi den ikke er skarp nok. Tuppene har lettere for å splitte seg etter de har blitt klippet med sløv saks, de blir ikke like jevne. Men om man skal ta luggen, går det bra. Det er helst når det er snakk om langt hår som ikke skal bli slitt, når man vil unngå slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sabrina Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har langt hår som ikke skal bli (mer) slitt men er det ikke bedre at jeg bare klipper av det slitte enn å la det spise seg oppover? Jeg kan slipe saksen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 6. oktober 2014 #7 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har langt hår som ikke skal bli (mer) slitt men er det ikke bedre at jeg bare klipper av det slitte enn å la det spise seg oppover? Jeg kan slipe saksen også. Joda, det er forsåvidt det. Men jeg ville heller gått til innkjøp av ei billig hårsaks, de får man feks. på vita for et par hundre kroner. Muligens ikke like bra som ei dyrere saks, men mye bedre enn kjøkkensaksa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå