AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #1 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg bestemte meg for å legge om livsstlen for ca 1 år siden og har klart og gå ned 40kg, noe jeg er veldig stolt over men nå har jeg blitt så slapp i huden.. Jeg trener ca 2 ganger i uka og går tur hver dag men hva mer må jeg gjøre for å stramme opp og hvor lang tid kommer det til å ta? Legger ved bildeAnonymous poster hash: 392c1...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 30. august 2014 #2 Del Skrevet 30. august 2014 Ser ikke noe bilde... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ah94 Skrevet 31. august 2014 #3 Del Skrevet 31. august 2014 Nei fikk det ikke til, er nybegynner her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 31. august 2014 #4 Del Skrevet 31. august 2014 Nei fikk det ikke til, er nybegynner her inne Gå på bruk Full Editor. Velg fil. Legg ved denne filen. Legg til i innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå