Gå til innhold

Han har stygge bukser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og noen ganger har han ganske dårlig ånde.

Når er det greit å si ifra om? Tror ikke noen av delene er bevisst, men plager meg litt. Haha det med buksene er litt vel overfladisk da, men jaa..

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må de si i fra!!. Jeg traff en fyr men sennepsgule bukser!!! og han ble kjempetakknemlig lissom når jeg så at buksene hadde samme farge som babybæsj.

Stygge bukser er jo helt drepen for et forhold. Si i fra før han mister alle vennene sine, da gjør du verden en stor tjeneste.



Anonymous poster hash: e49ad...23f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskriv buksene!

Anonymous poster hash: e14bb...d8c

Alt for store, de bare henger og slenger på han. Som oftest i veldig gammeldags dongri-farge. Fyren er veldig kjekk og veltrent, han kan bare ikke å kle seg.

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og noen ganger har han ganske dårlig ånde.

Når er det greit å si ifra om? Tror ikke noen av delene er bevisst, men plager meg litt. Haha det med buksene er litt vel overfladisk da, men jaa..

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Kan sikkert hinte frempå det med dårlig ånde. Men hvilke bukser han vil gå med kan han vel få velge selv? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med buksene er noe du kan ta senere, da dere for eksempel. shopper sammen, eller du kjøper bukse til han til bursdag/jul. Men det med ånden kan du kanskje prøve å hinte om på en pen måte.



Anonymous poster hash: 6c569...638
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Alt for store, de bare henger og slenger på han. Som oftest i veldig gammeldags dongri-farge. Fyren er veldig kjekk og veltrent, han kan bare ikke å kle seg.

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Hva er 'gammeldags dongeifarve'? - og hvordan er det avtennede om jeansene er litt dypere eller lysere blå enn det som er 'in' i tenåringsmiljøet akkurat den dagen?

Jeg ville vært mer opptatt av ånden enn av buksene for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 'gammeldags dongeifarve'? - og hvordan er det avtennede om jeansene er litt dypere eller lysere blå enn det som er 'in' i tenåringsmiljøet akkurat den dagen?

Jeg ville vært mer opptatt av ånden enn av buksene for å si det slik.

Enig. Kan være fyren har noen mageproblemer han må få rettet opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for store, de bare henger og slenger på han. Som oftest i veldig gammeldags dongri-farge. Fyren er veldig kjekk og veltrent, han kan bare ikke å kle seg.

Du må finne ett bilde av den fargen. Umulig for oss andre å vurdere om dette er dumpegrunn eller ikke, basert på den beskrivelsen.

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Anonymous poster hash: e14bb...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bukse er jo null stress. Ta ham med på shopping. Ånden derimot, det hadde plaget meg mer.. Er han flink med munnhygienen sin? Pusser han tennene hver morgen og kveld? Kanskje han trenger tanntråd, munnskyllevann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bukse er jo null stress. Ta ham med på shopping. Ånden derimot, det hadde plaget meg mer.. Er han flink med munnhygienen sin? Pusser han tennene hver morgen og kveld? Kanskje han trenger tanntråd, munnskyllevann?

Hmm, okei shopping med han burde gå etterhvert :) Tror desverre han hater det.. Det er ikke SÅ ille og noen ganger merker jeg ingenting, men alltid etter han har spist. Og noen ganger er ånden bare sterk, uten at jeg vet noe om hva han har spist og når han sist pusset tennene og slikt..

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 'gammeldags dongeifarve'? - og hvordan er det avtennede om jeansene er litt dypere eller lysere blå enn det som er 'in' i tenåringsmiljøet akkurat den dagen?

Jeg ville vært mer opptatt av ånden enn av buksene for å si det slik.

Orker ikke forklare fargen, for den kunne vært fin. Men buksa henger nederst ved beina og over lårene og rumpa. Får han til å se slaskete ut, og det er han absolutt ikke sånn egentlig.

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Alt for store, de bare henger og slenger på han. Som oftest i veldig gammeldags dongri-farge. Fyren er veldig kjekk og veltrent, han kan bare ikke å kle seg.

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Haha.. det hadde kjæresten min også, så jeg tok han med på shopping, under unnskyldningen at jeg ville se mer av rumpa hans , og da måtte han ha andre bukser enn de vide fæle dongeribuksene :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Orker ikke forklare fargen, for den kunne vært fin. Men buksa henger nederst ved beina og over lårene og rumpa. Får han til å se slaskete ut, og det er han absolutt ikke sånn egentlig.

Anonymous poster hash: e9b19...66e

Kan du prøve Hartbeat sin 'metode'?

Det virker litt dumt å gi avkall på en eller flott kar bare pga. klærne hans, noe som kan være enkelt å få ham til å få et nytt syn på.

Uansett tror jeg ikke han vil fotsette å gå i 'sæggebuker' om 10 år.

Haha.. det hadde kjæresten min også, så jeg tok han med på shopping, under unnskyldningen at jeg ville se mer av rumpa hans , og da måtte han ha andre bukser enn de vide fæle dongeribuksene :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...