Gå til innhold

Hvor mye må en mann regne med å forholde seg til kvinneguiden i et forhold?


KajsaSueReturns

Anbefalte innlegg

Har ofte observert brukere her inne som konsulterer med typen sin om diverse problemstillinger de leser på kg. Derfor lurer jeg på om dere som bruker kg flittig prakker på typene deres problemstillinger og diskusjoner fra kvinneguiden eller diverse blogger som han mest sannsynlig ikke kunne brydd seg døyten om? Tenker da på om dere plutselig lurer på hvordan han stiller seg til sex med down syndrom-kvinner, om han syns voldtektsvitser er morsomt og generelle problemstillinger man er nødt til å lese kg for å i hele tatt komme på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser bare noen av de morsomme trådene for samboer, det er fordi jeg sitter og humrer og ler for meg selv og da blir han nysgjerrig. Ellers holder jeg kjeft. :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prakker på min alle slags problemstillinger. Som regel kommer han med en eller annen "WTF goes on in that forum"-reaksjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sender ham linker på sms og e-post når det gjelder et aktuelt tema for oss der han er urimelig eller bare ikke forstår.

Anonymous poster hash: b7238...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jeg plager stadig mannen med rare problemstillinger herifra. Han er innimellom interessert og andre ganger synes han jeg er kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte observert brukere her inne som konsulterer med typen sin om diverse problemstillinger de leser på kg. Derfor lurer jeg på om dere som bruker kg flittig prakker på typene deres problemstillinger og diskusjoner fra kvinneguiden eller diverse blogger som han mest sannsynlig ikke kunne brydd seg døyten om? Tenker da på om dere plutselig lurer på hvordan han stiller seg til sex med down syndrom-kvinner, om han syns voldtektsvitser er morsomt og generelle problemstillinger man er nødt til å lese kg for å i hele tatt komme på ?

En ting som er mange hakk verre: Hvor mye må en partner regne med at blir brettet ut av privatlivet ved at hans/ hennes kjæreste skriver og poster ting på KG?

Anonymous poster hash: f8ebe...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting som er mange hakk verre: Hvor mye må en partner regne med at blir brettet ut av privatlivet ved at hans/ hennes kjæreste skriver og poster ting på KG?

Anonymous poster hash: f8ebe...66a

Ganske mye ser det ut som.... Gjør du noe galt, om det er å ikke rullere på tallerkner, ikke dele snopet ditt, legge til feil person på FB etc etc, vær sikker på at det blir laget en tråd om det...

Anonymous poster hash: 0d5fd...77e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke kjæreste nå, men det er jo andre rundt meg noen ganger. Når de spør hva jeg ler av, gir de seg ikke før de får vite det, så jeg er nødt til å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mye ser det ut som.... Gjør du noe galt, om det er å ikke rullere på tallerkner, ikke dele snopet ditt, legge til feil person på FB etc etc, vær sikker på at det blir laget en tråd om det...

Anonymous poster hash: 0d5fd...77e

:fnise:

Fra spøk til alvor;

Jeg sendte kun det jeg satt og lo høyt av til eksen, han fikk, som en over her skrev: "Wtf goes on in that forum" reaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bare noen av de morsomme trådene for samboer, det er fordi jeg sitter og humrer og ler for meg selv og da blir han nysgjerrig. Ellers holder jeg kjeft. :danse:

Ditto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Haha, jepp! Snakker gjerne med han om morsomme/bisarre ting her på forumet men virker som han liker det for han ler like godt som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han leser her inne av egen fri vilje og har også egen bruker, så akkurat det tror jeg nok ikke er noe fare. Derimot så kan vi kose oss med å lese tråder sammen og diskutere dem, nettopp fordi vi finner dem interessante. Og det gjerne på hans eget initiativ. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...