Gå til innhold

Tørr ikke kaste de brukte bindene i søppelet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På jobben min er det ikke søppelspann inne på toalettet, men ute med vaskene.. Der er konstant folk der for å vaske hender, sminke seg osv. Dette medfører problemer for meg når jeg har min kvinnelige uke (altså menstruasjonsuken)... Jeg har til denne dag tatt de brukte bindene mine opp i vesken min, som jeg har med inn på toalettet, fordi jeg synst det er for flaut å kaste de i søppelet når det er så mange der... Dette begynner til tider å lukte litt, når jeg har mine heavyeste bløde-dager(sorry detaljene).. har prøvd å lukke de inn i pose, spraye med parfyme you name it.. Folk kommenterer av og til når de kommer bort til min bås at det lukter litt rart... flaut :(

Anonymous poster hash: d6ffb...e0e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke ha med poser av noe slag, kaste bindene i posen inne på doen, for så å kaste de i søppelet på utsiden! Da er det ikke fullt så udelikat.

Anonymous poster hash: 81a37...d9b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemet ditt, men det er nok INGEN som reagerer når du kaster det i søpla. Da er det i såfall dem det er noe rart med. Og de andre damene som jobber der har vel mensen de og, innimellom?

Hvis dere har en forslagskasse et sted så kan du jo legge inn et forslag om søppelbøtter/sanitærbag i hver bås.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Waste bags for babybleier, se ved bleiene. Men syns du er tåpelig egentlig fordi nesten absolutt alle kvinner har mensen :)

Anonymous poster hash: f141a...413

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kaster bindene dine i søppelkassen, bedre det enn at du går rundt å lukter litt rart. Herligheten, de fleste kvinner har da mensen, er ingen som ser rart på deg om du kaster innpakket bind i søppelet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo kunne klare å lure bindet inn i tørkepapir mens du står foran vasken. Hvis det står en bortenfor og ser seg i speilet så følger ikke vedkommende hver lille bevegelse du tar. Du er nødt å kaste det i den søpla. Det er absolutt verre at folk kommenterer at det lukter i båsen din.

Anonymous poster hash: 67172...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rull den inn i masse papir og "vri" den slik at papiret sitter godt fast og så kaster du det når du kommer ut.

Anonymous poster hash: 0473e...f3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det fantes uker som var mere kvinnelige enn andre. :rolleyes:

For min del ville jeg syns det var mye verre at det stinket mensen i båsen min på jobben en uke hver mnd, enn at noen så meg kaste en toalettpapirpakke med et bind i,ute på toalettet.

De må tro du aldri bytter bind i løpet av en hel arbeidsdag og at det er derfor det lukter der du sitter.

Har du virkelig ikke tenkt på det?

Anonymous poster hash: ec3bf...d09
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe så tåpelig... voks opp og kast de i søpla. mye bedre enn å ha de i veska!! altså fy! æsj!!!

Anonymous poster hash: cb710...6ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det toppa seg liksom i dag når en kollega(dame) kom inn i båsen min for å hente noen papir, så skulle jeg finne et stempel i veska mi, og den gjennomsiktig pose med to brukte bind i ramla på golvet.. hun så jo hva det var, men hun sa ingenting.. heldigvis.. !! Så skjønner jeg ikke kan holde på sånn mere.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene går du med brukte bind i veska? Hjelp, det må jo sette seg grusom lukt i av blod i veska?

Har lest og undersøkt at det skal være sanitetsspann inne på alle jentedoene på skoler, denne regelen må da gjelde på noe som høres ut som en stor arbeidsplass?

Kan du ikke ta dette opp med verneombudet ?

Alle de andre kvinne hvor gjør de av brukte bind, truseinnlegg og tamponger?

Alternativt får du skaffe deg et mensbeger og bruke, det tømmer du bare innholdet ut av og setter på plass igjen. Eller hormonspiral så du slipper å blø?

Jobber med blod og vet hvordan blod lukter etter noen timer, å gå med bind i veska må da være mye mye verre enn å få kastet dem i søpla?

Anonymous poster hash: 22ffe...2b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner problemet ditt, men det er nok INGEN som reagerer når du kaster det i søpla. Da er det i såfall dem det er noe rart med. Og de andre damene som jobber der har vel mensen de og, innimellom?

Hvis dere har en forslagskasse et sted så kan du jo legge inn et forslag om søppelbøtter/sanitærbag i hver bås.

Håper du mener hver dobås og ikke i hver arbeidsbås?

Anonymous poster hash: 22ffe...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det toppa seg liksom i dag når en kollega(dame) kom inn i båsen min for å hente noen papir, så skulle jeg finne et stempel i veska mi, og den gjennomsiktig pose med to brukte bind i ramla på golvet.. hun så jo hva det var, men hun sa ingenting.. heldigvis.. !! Så skjønner jeg ikke kan holde på sånn mere.

TS

Oki.

Jeg tror du har lest tråden om henne som bytter bindene sine på soverommet om natten, og gir dem til samboer som har en pose klar til å legge bindene oppi.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=814768

Kjeder du deg?

Kanskje du tisser i en vaskebøtte, også?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=862028&hl=

Endret av Tøytigern
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll. Hvilken kontorjobb har du der en kollega på en søndag snubler over dine brukte bind?

Anonymous poster hash: 6b8b7...6e4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll. Hvilken kontorjobb har du der en kollega på en søndag snubler over dine brukte bind?

Hehe. Godt poeng. Den der med "på jobben i dag" gikk meg hus forbi...

De ansatte pleier ikke ha stemplene til kontroret der de jobber i sin egen private håndveske, heller.

Med minder de er kleptomane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KnightOwl

:ler:

TS: Kom tilbake og troll når du har lært hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...