AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Del Skrevet 23. februar 2014 Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) ! Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"Anonymous poster hash: 09750...0d5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Del Skrevet 23. februar 2014 Er forskjellig. Noen menn synes sex under mensen er helt ok og da har de vel ikke problemer med mensenblod. For meg personlig vil jeg bare det i dusjen. Anonymous poster hash: 38ef8...f18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Boletta Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #3 Del Skrevet 23. februar 2014 Tror ikke det er så unikt? 112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Del Skrevet 23. februar 2014 Alle jeg har vært sammen med har jeg hatt sex med når jeg har hatt mensen. Så syns overhode ikke det der var noe særlig unikt.Anonymous poster hash: 3a51d...318 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Del Skrevet 23. februar 2014 Og min nåværende samboer kjøper bind, vasker trusene mine selvom der har blødd gjennom osv. Glemte et bind som var rulla inn i dopapr og han kasta det uten å bry seg.Anonymous poster hash: 3a51d...318 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #6 Del Skrevet 23. februar 2014 Du "får lov" til å skifte bind og kaste det i en pose? Ja, det må jeg si høres ut som et unikt forhold....Anonymous poster hash: 24166...88c 362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marie90 Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #7 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er vel vanlig at man kan sove i truse og bind med partner? 112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Novemberellie Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #8 Del Skrevet 23. februar 2014 Mens andre igjen foretrekker å ha litt privatliv. Jeg syntes ikke full åpenhet om ting som blodige bind er ensbetydende med at man har et veldig godt forhold. Jeg trives utmerket med å ikke fise, drite og skifte bind i andres nærvær! 121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Del Skrevet 23. februar 2014 hahahahhaha Anonymous poster hash: db4ac...aa5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 23. februar 2014 #10 Del Skrevet 23. februar 2014 Mens andre igjen foretrekker å ha litt privatliv. Jeg syntes ikke full åpenhet om ting som blodige bind er ensbetydende med at man har et veldig godt forhold. Jeg trives utmerket med å ikke fise, drite og skifte bind i andres nærvær! Enig i dette. Likevel foretrekker jeg en mann som er litt romslig og ikke synes ting er ekkelt og rart hele tiden. Rett og slett fordi jeg ser paa det som et maskulint trekk og at han er trygg. Jeg er veldig privat paa slike ting selv, men vil at det er noe jeg tar initiativ til aa vaere, ikke noe han forventer. Dvs. at jeg kunne vaert mer aapen, og at det ikke er han det staar paa. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 23. februar 2014 #11 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg sover naken som vanlig bare med tampong, null stress. Han lager god te og har fylt vannflasken et par ganger, vi kjører brannbil enkelte ganger og ingen av oss kunne brydd oss mindre. Han tar med seg en pakke ob med hjem fra butikken og det er noe han ikke synes er det spor rart, hvorfor skulle han synes det? Så vi er på samme måten, tror det blir litt slik om man våger å være trygg på hverandre, det gjør vel de fleste etter en stund. Selvsagt ikke det mest sexy med blodflekk i sengen, men har han valgt i bli sammen med en dame så har han det, og vi vil heller ligge nakne sammen enn å sove med store pysjer på og det har skjedd, da vasker en av oss lakenet og gjør ikke stor ståhei ut av det. Tror som andre sier at dette ikke er så veldig unikt men selvsagt noen både kvinner og menn mener det nok er litt ekkelt og for all del de om det men her som sagt er vi ganske trygg sånn sett heldigvis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Silfen Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #12 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg lurer mer på HVOR det er du gjemmer bort denne posen med brukte bind? 120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #13 Del Skrevet 23. februar 2014 Min samboer er så unik at jeg får lov til å kaste bind og tamponger i søppelbøtta på badet, trenger altså ikke å bruke egen pose. Så derfor er jeg helt sikker på at dette forholdet kommer til å vare for alltid<3Anonymous poster hash: 24166...88c 202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 23. februar 2014 #14 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg skjønte ikke helt den posen du samler brukte bind i...? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snowblind Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #15 Del Skrevet 23. februar 2014 Det jeg lurer på er hvorfor det er så viktig for deg å kunne ha en pose spesielt for brukte bind, som du ikke skal kaste før uka er over? 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 23. februar 2014 #16 Del Skrevet 23. februar 2014 Det jeg lurer på er hvorfor det er så viktig for deg å kunne ha en pose spesielt for brukte bind, som du ikke skal kaste før uka er over? Jeg stussa også litt på den Syns det er flott at folk i forhold ikke bryr seg om slike ting, men personlig hadde jeg nok holdt det for meg selv. Jeg liker å ha litt privatliv. Jeg skjems ikke over det, og kan godt snakke med en eventuell kjæreste om mensen hvis han virkelig er interessert, så lenge han ikke spør om å få se når jeg skifter tamponger eller noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 23. februar 2014 #17 Del Skrevet 23. februar 2014 Skifter du bind i sengen?? Og så har du en pose ved sengen som du hiver gjerne i slutten av uken??? Jeg pleier å hive søppel i søppelbøtten. Men jeg tror mannen min elsker meg likevel...? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 24. februar 2014 #18 Del Skrevet 24. februar 2014 Det jeg lurer på er hvorfor det er så viktig for deg å kunne ha en pose spesielt for brukte bind, som du ikke skal kaste før uka er over? Har du ikke sett på "Syke samlere" på tv? :-) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #19 Del Skrevet 24. februar 2014 hahhaahahhaa. sorry, men fikk helt latterkrampe nå. Er du seriøs, har du aspergers syndrom, eller er et troll? Anonymous poster hash: 31911...7ea 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. februar 2014 #20 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg lurer mer på HVOR det er du gjemmer bort denne posen med brukte bind? Lurer egentlig på hvorfor hun må gjemme dette og ikke heller bare kaste det i søppelbøtta på badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå